abonnement Unibet Coolblue
pi_75750559
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Sprouts het volgende:
^What he said. Hopen dat we in de Goffert de volledige symfonie krijgen. Het is wel één van de grote stadiumconcerten, dus het hele orkest maar mee toch?
Lijkt me dat het ook een soort van try-out is voor Wembley. Dat zou ubertof zijn.
pi_75751103
Muse schijnt live echt geweldig te zijn. Mijn broertje gaat, ik niet

Laatst werden ze verplicht te playbacken in een of andere italiaanse show, en toen hebben de drummer en zanger van plaats gewisseld. Echt geweldig. Let ook op hoe de 'drummer' aan het begin zn drumstick laat vallen XD
pi_75751327
Gelukkig weten we dat nog niet
pi_75751427
Niet zo flauw tegen de topicnewbie doen hè.
Het blijft machtig om te zien trouwens.

Tevens, Uprising staat op #4 in de 3FM song van jaar verkiezing.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_75751462
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef roelofjan het volgende:
Hm, Goffertpark is ellende met parkeren e.d. of niet?

Wil ook niet niemand met me mee, weinig zin om alleen te gaan.

Maar het is wel Muse......

Hmmmmm.....
Gewoon in je eentje gaan joh! Als je echt iets graag wil zien moet je je daardoor ook niet laten tegenhouden.

Hoeveel dagen nog tot de Goffert?
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_75751482
dankje sprouts
pi_75751807
Haha Muse heeft duidelijk gemaakt ECHT commercieel te zijn..
Ze staan op nummertje 4 in de top 100 van beste song van het jaar op 3FM, Uprising!
pi_75753175
Haha, zit ik even op de veilingsite van 3fm serious request te loeren, zie ik dat de heren Muse ook een steentje bijdragen. Ze hebben een canvas van de Resistance cover gesigneerd. De hoogste bieding staat momenteel op 660 euro. Kaaa-ching!


If you open your mind too much your brain will fall out
pi_75753211
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:37 schreef Sprouts het volgende:
Haha, zit ik even op de veilingsite van 3fm serious request te loeren, zie ik dat de heren Muse ook een steentje bijdragen. Ze hebben een canvas van de Resistance cover gesigneerd. De hoogste bieding staat momenteel op 660 euro. Kaaa-ching!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze toch onsterfelijk ook he
Patat Friet
pi_75753280
*If I was a rich man...Falalalaa diedom..*
If you open your mind too much your brain will fall out
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:18:33 #41
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_75759490
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:40 schreef Sprouts het volgende:
*If I was a rich man...Falalalaa diedom..*
Inderdaad!
pi_75760769
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:37 schreef Sprouts het volgende:
Haha, zit ik even op de veilingsite van 3fm serious request te loeren, zie ik dat de heren Muse ook een steentje bijdragen. Ze hebben een canvas van de Resistance cover gesigneerd. De hoogste bieding staat momenteel op 660 euro. Kaaa-ching!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en dan is t glazen huis nog niet eens los. Zou zo maar richting de 1000 euro kunnen schieten tegen t einde van aankomende week...
pi_75769086
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef odinhelmud het volgende:
Muse schijnt live echt geweldig te zijn. Mijn broertje gaat, ik niet

Laatst werden ze verplicht te playbacken in een of andere italiaanse show, en toen hebben de drummer en zanger van plaats gewisseld. Echt geweldig. Let ook op hoe de 'drummer' aan het begin zn drumstick laat vallen XD
Kende 'm inderdaad al, maar het was me nog niet opgevallen dat Matt zijn drumstokje laat vallen
Die was wel mooi, inderdaad. Blijft grappig om terug te zien.

En ff voor onze einzelgangers die nog aan het twijfelen zijn of ze naar de Goffert willen of niet: gewoon doen! Je ontmoet daar ook vast wel mensen. Wie weet wat voor een Fok!meet daar nog plaats gaat vinden
pi_75769534
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef odinhelmud het volgende:
Muse schijnt live echt geweldig te zijn. Mijn broertje gaat, ik niet

Laatst werden ze verplicht te playbacken in een of andere italiaanse show, en toen hebben de drummer en zanger van plaats gewisseld. Echt geweldig. Let ook op hoe de 'drummer' aan het begin zn drumstick laat vallen XD
Al meerdere keren gezien maar blijft hilarisch, die smoel van Matt achter de drums...
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:21:07 #45
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_75771220
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef roelofjan het volgende:
Hm, Goffertpark is ellende met parkeren e.d. of niet?

Wil ook niet niemand met me mee, weinig zin om alleen te gaan.

Maar het is wel Muse......

Hmmmmm.....
Parkeer op de aangegeven plaatsen of de wijken eromheen. Bij mij in de straat kan ook, kan je meelopen (10min), Nieuwe Mollenhutseweg
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_75777422
* kaartje gaat kopen *
pi_75783095
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:13 schreef roelofjan het volgende:
* kaartje gaat kopen *

Ik ga ook
Tap tap tap
pi_75783655
quote:
Ja! Die is echt slecht he
pi_75812899
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]


Ik ga ook
Tof!

Waar ga jij ergens staan?
pi_75816395
Tvp!
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:46:21 #52
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_75821193
Oh god, volgens mij gaan ze weer flink ouwehoeren bij een tv optreden @ SNL KLIK
pi_75825169
Jeej, 'mag' ook eindelijk posten hier. Sinds Origin al fan maar een concert is er nooit van gekomen. Het concert in Ahoy kwam ik te laat achter.

Vriendin wist wel dat ik van Muse hou en kocht the resistance zonder te luisteren voor me op bol ivm vrijkaarten voor Ahoy. Helaas de kaarten niet gewonnen maar wel een nieuw Muse zieltje erbij. Voor het concert in Goffert gelijk s'ochtends kaarten besteld (achteraf niet nodig ) en mevrouw wilt mee op basis van 2 nummers van de nieuwe cd. Tijd om haar meer Muse te laten kennen en ergens vorige week HAARP erin geknal. Ze wilt nu helemaal mee en de rest van de collectie ook hebben

Met Coldplay in Goffert van de zomer was het parkeren prima te doen, we stonden bij het spoor op een grasveld en moesten een kleine 10-15 min met de pendelbus rijden. Daarna nog een stuk lopen maar dat was prima te doen. Terug een bus of 10 moeten wachten die letterlijk om de minuut aan kwamen rijden. Snap nog steeds niet dat mensen liepen te klagen dat het zo langzaam ging, heb veel erger meegemaakt. Het geluid in Goffert kon beter maar heb wederom ook veel slechter meegemaakt. Het is geen HMH of Wembley maar denk dat ik mij er wel ga vermaken.

Nu rest alleen het wachten nog

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeurberus op 20-12-2009 02:38:44 ]
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_75833151
Ze waren dus gisteren bij SNL. Download nu de episode. Ben benieuwd. <3
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_75833296
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:45 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Tof!

Waar ga jij ergens staan?
Ja, da wee'k nog nie heur
Tap tap tap
pi_75851102
Goed optreden bij SNL gisteren. Matt moet vaker in de camera kijken tijdens tv-optredens!
Fijn dat ze Undisclosed Desires lieten vallen, dat nummer werkt gewoon niet echt live. (al heb ik er zeker van genoten in Ahoy hoor..)
If you open your mind too much your brain will fall out
  zondag 20 december 2009 @ 21:05:09 #57
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_75853039
Iemand een linkje voor dat optreden bij SNL?

Ik heb alleen Uprising in crappy kwaliteit op Youtube kunnen kijken, maar Starlight doet-ie niet
Als ik ze op nbc.com wil bekijken willen ze ook al niet opstarten.
pi_75853325
Ik heb 'm via usenet binnengehaald, ik kon ook niet echt een goede youtube versie vinden.

Editje: een redelijk kijkbare versie van Uprising en Starlight. Snel kijken, wordt vast snel verwijderd.

If you open your mind too much your brain will fall out
  zondag 20 december 2009 @ 21:24:57 #59
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_75854067
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:11 schreef Sprouts het volgende:
Ik heb 'm via usenet binnengehaald, ik kon ook niet echt een goede youtube versie vinden.

Editje: een redelijk kijkbare versie van Uprising en Starlight. Snel kijken, wordt vast snel verwijderd.


Sprouts, je bent geweldig

Inderdaad dat in de camera kijken, dat was best wel mesmerizing! Voor hem zelf volgens mij ook - tijdens dat tweede couplet van Starlight schudt-ie zo z'n hoofd van "wow, ahum...waar waren we ook alweer?"
pi_75854462
Bij het begin van Starlight was hij ook al zo in gedachten verzonken.

[gossipgirl] geruchten gaan dat het uit is met zijn vriendin Gaia. Nu is 'ie vast een beetje zielig en melancholiek. Bachelor Bellamy! [/gossipgirl]
If you open your mind too much your brain will fall out
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')