Jeej, 'mag' ook eindelijk posten hier. Sinds Origin al fan maar een concert is er nooit van gekomen. Het concert in Ahoy kwam ik te laat achter. 
Vriendin wist wel dat ik van Muse hou en kocht the resistance zonder te luisteren voor me op bol ivm vrijkaarten voor Ahoy. Helaas de kaarten niet gewonnen maar wel een nieuw Muse zieltje erbij. Voor het concert in Goffert gelijk s'ochtends kaarten besteld (achteraf niet nodig  

) en mevrouw wilt mee op basis van 2 nummers van de nieuwe cd. Tijd om haar meer Muse te laten kennen en ergens vorige week HAARP erin geknal. Ze wilt nu helemaal mee en de rest van de collectie ook hebben  

Met Coldplay in Goffert van de zomer was het parkeren prima te doen, we stonden bij het spoor op een grasveld en moesten een kleine 10-15 min met de pendelbus rijden. Daarna nog een stuk lopen maar dat was prima te doen. Terug een bus of 10 moeten wachten die letterlijk om de minuut aan kwamen rijden. Snap nog steeds niet dat mensen liepen te klagen dat het zo langzaam ging, heb veel erger meegemaakt. Het geluid in Goffert kon beter maar heb wederom ook veel slechter meegemaakt. Het is geen HMH of Wembley maar denk dat ik mij er wel ga vermaken.
Nu rest alleen het wachten nog  
 [ Bericht 0% gewijzigd door Zeurberus op 20-12-2009 02:38:44 ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeurberus op 20-12-2009 02:38:44 ]

Op maandag 30 juli 2007  03:28 schreef McFearless het volgende:Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w