De rest van de post is ook leuk hoor, maar dit wil ik toch even quoten.quote:Op maandag 14 december 2009 22:25 schreef Lonker het volgende:
2. Aan het einde van de week komen er nog meer spellendeels gratis, deels voor het goede doel !
Fok!kerstactie 2009: Madalief!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niks gewonnen, dus daar gaat je ruimte om eventuele bagger in V&A door de vingers te zien
Maar dan met consolesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
ik ben niet goed met kompjoeter!
quote:Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niks gewonnen, dus daar gaat je ruimte om eventuele bagger in V&A door de vingers te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben een nette user geworden
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Nopequote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
Heeft die ene gewonnen die een spel aan een gezinshuis voor verstandelijk beperkten wilde geven
Nee,,, ik heb het lot laten bepalenquote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
Heeft die ene gewonnen die een spel aan een gezinshuis voor verstandelijk beperkten wilde geven
lezen?quote:Op maandag 14 december 2009 23:05 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap het niet, heb ik nou wel of niet gewonnen, en waarom sta ik in de OP.
Stuur hem een pm danquote:Op maandag 14 december 2009 23:25 schreef Lonker het volgende:
Alleen van Gerzom moet ik nog een PM ontvangen en dan kan de zooi dicht
Vooruit,, omdat jij het bentquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:28 schreef Lonker het volgende:
[..]
Vooruit,, omdat jij het bent
EN OMDAT JE LEKKER OP TIJD WAS OM 10 UUR![]()
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
wees blij dat ik slowchat door de vingers zie in V&A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |