Dat kost je 10 dagdagpunten!quote:Op maandag 14 december 2009 22:24 schreef Trannellius het volgende:
Hoikanikhiereennaamtopicbestellen?Sorrytrouwensdatmijnspatiebalkhetnietdoet.
I k s t a a l i n d e m i n . M i j n s p a t i e b a l k d o e t h e t t r o u w e n s w e e r.quote:
Da's op zich wel een kekke combiquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef zovty het volgende:druppelkut
.
Bedankt kikoooo, wie je ook bent, top topic!
Ik weet wat de man wil dearquote:Op maandag 14 december 2009 22:29 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Eej! Je gaatzovty
niet van me stelen hè?
Je weet toch.quote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's op zich wel een kekke combi
Daarom is zovty ook zo stoer!quote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's op zich wel een kekke combi
Begin maar bij mij. Ik beloof niks, maar ik vind het wel heerlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie z'n kont moet ik likken om mij te adoreren?
Is prima. Dan neem ik deze ook mee.quote:Op maandag 14 december 2009 22:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Begin maar bij mij. Ik beloof niks, maar ik vind het wel heerlijk.
Maar jij bent nieuwquote:Op maandag 14 december 2009 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Zovty? Kutuser? Waarom? Die komt altijd best aardig over
CantFazeMequote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie z'n kont moet ik likken om mij te adoreren?
Ik weet bij jou niet wat erger is, je registratienummer of je geboortedatumquote:
Jaloers dat je gezicht al helemaal onder de rimpels zit?quote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet bij jou niet wat erger is, je registratienummer of je geboortedatum
Jij ook niet hoelang ik al lurkquote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar je weet niet hoelang ik lurkte
En wat voor eenquote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef yvonne het volgende:
kikoooooooooooooooooooo heeft eens een keer een goedlopend topic
Jij bent zelfs van 1992. Die kom ik niet veel tegen hierquote:
Jaquote:
Er zijn er zat hoor. Helft van de mods is van na 1992.quote:Op maandag 14 december 2009 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent zelfs van 1992. Die kom ik niet veel tegen hier
Ja... 1992 was een speciaal jaarquote:Op maandag 14 december 2009 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent zelfs van 1992. Die kom ik niet veel tegen hier
quote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Onufriev het volgende:
Als niemand het doet, doe ik het maar:
Onufriev
Zulks een revelatie.quote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn er zat hoor. Helft van de mods is van na 1992.
Dit is geen bagger, dit is liefde. Ware liefde.quote:
Precies!quote:Op maandag 14 december 2009 22:45 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Dit is geen bagger, dit is liefde. Ware liefde.
Bijna winnaar van langste ban ever: Hetiszoverquote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Hetiszover het volgende:
En de winnaar van de Bruine Elleboog 2009 is....yvonne!
Oh ja, omdat er een stel meubilair hier ook post, laat je hem open?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op maandag 14 december 2009 22:44 schreef Adelante het volgende:
Wat is dit voor bagger?
Liefde en warme chocomelquote:
Kerstgedachte!quote:Op maandag 14 december 2009 22:45 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Dit is geen bagger, dit is liefde. Ware liefde.
Ga hier maar klagen:quote:Op maandag 14 december 2009 22:45 schreef DeLuna het volgende:
OT:
Maar waarom is zovty een kutuser. Ik wil argumenten zien1!!!11!
Ik ben daar al geweestquote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ga hier maar klagen:
Mensen die geen argumenten kunnen bedenken.
http://forum.fok.nl/user/active/3205.quote:Op maandag 14 december 2009 22:45 schreef DeLuna het volgende:
OT:
Maar waarom is zovty een kutuser. Ik wil argumenten zien1!!!11!
zovty is het nieuwe kerstkindjequote:
?????quote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef zovty het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/3205.
Ja en na 33 jaar jaar hangen we je aan het kruisquote:
Warme chocomel kan altijd, ook zonder liefde.quote:
Warme liefde ook.quote:Op maandag 14 december 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Warme chocomel kan altijd, ook zonder liefde.
Je krijgt er een roze koek bij!quote:Op maandag 14 december 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Warme chocomel kan altijd, ook zonder liefde.
Ik wil vechten met Barabas(ofzo)quote:Op maandag 14 december 2009 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en na 33 jaar jaar hangen we je aan het kruisen mag je Maria Magdalena neuken.
Ofzoiets toch
Jij mag niks, voor jou is het bedtijd, hup vortquote:
Nee, geen roze koeken. Niet met de kerst.quote:
Neuken!quote:Op maandag 14 december 2009 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en na 33 jaar jaar hangen we je aan het kruisen mag je Maria Magdalena neuken.
Ofzoiets toch
Doe normaalquote:Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij mag niks, voor jou is het bedtijd, hup vort
Je was lekker rustig vandaagquote:
Ik mis wat zeker..quote:Op maandag 14 december 2009 22:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Je weet hoe het vorige kerstkindje-van-betekenis is afgelopen?
quote:Op maandag 14 december 2009 22:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Je weet hoe het vorige kerstkindje-van-betekenis is afgelopen?
ik weetquote:
Pluisquote:
Wat doe je ?quote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef Opzet__ het volgende:
[eerlijke modus]zovty is een van die users die nooit zelf topics schrijft,
maar wel heeft ie een snelle antwoord klaar als iemand een kleine foutje maakt.
Terechte klacht [/eerlijke modus]
heee allemaal zovty is TOF!
ik wissel af tussen verschillende modii?? dat luidt niet juist overigensquote:
ooo.. ik maar eenquote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
ik wissel af tussen verschillende modii?? dat luidt niet juist overigens![]()
ik heb meerdere persoonlijkheden
En dat alles met opzet?quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Doe es ontopicquote:
Schizofreeeeeen!!1!!quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Opbokken dus, naar je nestquote:Op maandag 14 december 2009 22:52 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Doe normaal![]()
Je had me oma kunnen zijn
Dat bedoel ik, dat mag alleen iemand zeggen die mijn moeder had kunnen zijnquote:
Zal ik je een handje helpen knul?quote:Op maandag 14 december 2009 23:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat mag alleen iemand zeggen die mijn moeder had kunnen zijn
quote:
Ik vind jouw UI wel erg leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI wel erg leuk.
Ik ook, er speelt gewoon een heel verhaal in afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet terugplaatsen @admin
Helder lichtje ben jequote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Oké, al vraag ik me af wat je daarmee bedoeld
[..]
eensch,quote:
Koning Fipo Iquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef deepart het volgende:
[..]
eensch,
zijn posts zijn vermakelijk en hij heeft meestal de fipo
Ja, ik vind dat ie zo'n tag moet krijgen.quote:
Stom dat die er nu niet isquote:Op maandag 14 december 2009 23:15 schreef deepart het volgende:
[..]
eensch,
zijn posts zijn vermakelijk en hij heeft meestal de fipo
Neen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:16 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ie zo'n tag moet krijgen.
Heeee zovtyquote:Op maandag 14 december 2009 23:24 schreef zovty het volgende:
[..]Marokkaanse
.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de haters er niet zijn..
quote:
meldtquote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
Users wiens naam begint met een kleine letter
quote:
Nee, kopen ?quote:Op maandag 14 december 2009 23:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb je nou al een nieuwe motor?
Nee, helaas, ik wil graag een naked SV. Anders had ik het wel gedaan.quote:
o.usquote:
Ik kan 'm ook naked voor je maken hoorquote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, helaas, ik wil graag een naked SV. Anders had ik het wel gedaan.
Je laat in ieder geval een goede indruk achter!quote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hou ook ontzettend veel van jullie allemaal!
quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Drinky het volgende:
Wie adoreert mij?
http://www.motor-forum.nl(...)N-Bj-05-Blauw-1.htmlquote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook naked voor je maken hoor
4cilquote:
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
4cil![]()
2 cil ftw gâk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat mooi!quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
zovty is een mod die infiltreert tussen de users.
Deel dus geen geheimen met hem.
Hij had pas tweewekenban, was na 2 dagen vrij.
Dat krijgt een normale user niet voor elkaar.
Mods mochten er ook niks van zeggen.
Maar vind hem wel lachen eigenlijk.
Een lekker opruiend joch. Af en toe wel een tyfuslijer, maar dat apprecieer ik wel.
Keertje rijden als ik mn rbw heb? (quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
4cil![]()
2 cil ftw gâk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik vertel hem altijd allesquote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
zovty is een mod die infiltreert tussen de users.
Deel dus geen geheimen met hem.
Hij had pas tweewekenban, was na 2 dagen vrij.
Dat krijgt een normale user niet voor elkaar.
Mods mochten er ook niks van zeggen.
Maar vind hem wel lachen eigenlijk.
Een lekker opruiend joch. Af en toe wel een tyfuslijer, maar dat apprecieer ik wel.
Ik heb je opbouwende kritiek ter harte genomen en alleen vandaag al 2 pareltjes aan mijn beperkte ouvre toegevoegd.quote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef Opzet__ het volgende:
[eerlijke modus]zovty is een van die users die nooit zelf topics schrijft,
Warom nou weer "vies"quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Zapato het volgende:
Ik vind dit een beetje een vies inteelttopic eigenlijk.
Moet je je kamer niet opruimen? Je huiswerk doen?quote:
Ik zit op station te wachten omdat de trein iemand heeft overgeredenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je je kamer niet opruimen? Je huiswerk doen?
Dat was vorige week tussen Meppel en Zwolle ookal het gevalquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik zit op station te wachten omdat de trein iemand heeft overgereden
En dat zo vlak voor kerstquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was vorige week tussen Meppel en Zwolle ookal het geval
Nou dan heb je toch een goede reden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
30 is wel kut als je op tijd op school moet zijn
"Dan neem je toch een trein eerder, je weet toch dat er vertraging kan zijn. Blablablabla..."quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nou dan heb je toch een goede reden.
Zijn ze echt zo zielig?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Dan neem je toch een trein eerder, je weet toch dat er vertraging kan zijn. Blablablabla..."![]()
Ik neem ook nooit een trein eerder, ze hebben gewoon pech!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo zielig?![]()
Alsof je van te voren kan weten of er iemand voor de trein gaat springen?
Of je moet 4chan de hele dag in de gaten houden
Ik hoorde net dat de nabestaanden van de springer voor de schade op moeten draaien(die NS heeft opgelopen)quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik neem ook nooit een trein eerder, ze hebben gewoon pech!
Naja dat was gisterenavondquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom is dit zo'n stormlooptopique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |