Ik vind het niet erg als mensen het met mij oneens zijn, maar geef dan ARGUMENTEN.quote:
Waar is je kloon?quote:Op maandag 14 december 2009 19:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als mensen het met mij oneens zijn, maar geef dan ARGUMENTEN.
Dat zeg je ook alleen maar omdat je het altijd verliestquote:Op maandag 14 december 2009 19:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een discussie een wedstrijd is.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
Het staat in de bijbel en de bijbel is het woord van God, dus is het zo.
Waarom de moeite doen om een stelletje onwetende paupers ingewikkelde concepten uit te leggen als ze het toch niet gaan begrijpenquote:Op maandag 14 december 2009 20:00 schreef DeLuna het volgende:
Mensen die weglopen uit in discussie omdat ze niet kunnen overtuigen zijn de ergsten.
Je kunt een discussie niet verliezen, als je bij je mening blijft, ben je blij. Verander je van mening, dan zie je in dat de ander gelijk had en ben je ook blij.quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je het altijd verliest
Je vergist je.quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je het altijd verliest
Nou, ze geloofde gewoon niet dat ik al een OV kaart heb (Ik ben 17, en ik doe hbo), omdat haar zoon 17 is en mbo doet en dus geen OV kaart heeft. En toen liep ze gewoon weg.quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Waarom de moeite doen om een stelletje onwetende paupers ingewikkelde concepten uit te leggen als ze het toch niet gaan begrijpen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, ze geloofde gewoon niet dat ik al een OV kaart heb (Ik ben 17, en ik doe hbo), omdat haar zoon 17 is en mbo doet en dus geen OV kaart heeft. En toen liep ze gewoon weg.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Je kunt een discussie niet verliezen, als je bij je mening blijft, ben je blij. Verander je van mening, dan zie je in dat de ander gelijk had en ben je ook blij.
Winnen of verliezen= debatteren.
Ze kon er gewoon niet mee omgaan dat DeLuna > haar zoon .quote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, ze geloofde gewoon niet dat ik al een OV kaart heb (Ik ben 17, en ik doe hbo), omdat haar zoon 17 is en mbo doet en dus geen OV kaart heeft. En toen liep ze gewoon weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |