Kan niet. De garage staat al vol met mijn ferrariquote:
Dus je moet nu niet naar buiten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Om een anti-vries doek over mijn auto te leggen omdat ik anders morgenvoreg moet krabben.
En toen zette je in met je gitaar?quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef Saaaaab het volgende:
Ik zag pas een accordeonspeler in de trein die de vogeltjesdans deed.
Ja maar, ja maar, ja maar... anders moet ik morgen vroeger opstaan om te krabbenquote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je moet nu niet naar buiten.
Je vindt de consequentie van niet naar buiten gaan erger dan die van het wel naar buiten gaan. Da's iets anders.
Als je iets moet, heb je geen keus. Jij hebt wel een keus.
Klacht onterecht.
Die had ik niet bij mequote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En toen zette je in met je gitaar?
quote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef 9611Niels het volgende:
Ik voerde even 'koud' in in Google Afbeeldingen om de TS uit te lachen met een plaatje.
Tip: doe dat niet na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Roken is lekker
Dat zeg ik. Je hebt de keus, dus moet je niet.quote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar... anders moet ik morgen vroeger opstaan om te krabben
quote:Op maandag 14 december 2009 22:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Verkeerde volgorde dusquote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Die had ik niet bij meIk moest heel hard lachen, maar mijn gezicht vertrok meteen toen ie een bedelbekertje onder m'n neus duwde.
[..]Moet jouw minisnack hier nou echt tussen staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
[..]He ik wou dat posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 22:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet jouw minisnack hier nou echt tussen staan?
Mac ftw!quote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Subklacht: videokaartdriver doet moeilijk![]()
Ja ik moet om half 7 alweer opstaanquote:
Die hebben inderdaad geen videokaarten. Afdekhoezen tegen het krabben trouwens ook niet.quote:
ik ook, wat zeg ik, half 7 bij de auto zijn, kijken of ie wil starten met die ^&$$% kou!quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik moet om half 7 alweer opstaanKut Reinier van de Berg die het hier laat vriezen
Linksom of rechtsom?quote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef gateway het volgende:
laat de auto lekker de hele nacht draaienhoef je ook niet te krabben
ook dat los je op door je auto te laten draaienquote:Op maandag 14 december 2009 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, extra bijkomende uberklacht: morgen weer vroeg opstaan en zitten verkleumen in een koude auto
Nou ik heb een garage maar die staat vol. En mijn auto kan ik niet ver genoeg naar voren parkeren omdat die van mijn vriendin daar staatquote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef L-IS het volgende:
Dus eigenlijk is je klacht gewoon dat je in een pauperhuis woont zonder (grote) carport en/of garage? Klacht onterecht met je jamaarjamaar.
Dat gaat niet zo snel op een tractorquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef PeZu het volgende:
wat hoop ik nu dat de ramen al lang en breed dicht gevroren zijn
Wat een omslachtige manier om te zeggen dat je te klein woontquote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ik heb een garage maar die staat vol. En mijn auto kan ik niet ver genoeg naar voren parkeren omdat die van mijn vriendin daar staat
Ik ook.quote:Op maandag 14 december 2009 22:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan te bedenken dat ik vorig jaar nog mee wilde doen met de nieuwjaarsduik
breng mien d'r ook eenquote:
Ik wil niet weten wat voor troep daar inzit.quote:Op maandag 14 december 2009 22:25 schreef kikoooooo het volgende:
Koop zo'n spuitbus aap.
Krabben![]()
Zo'n dom doek
Het boeit me niet. Ik ga echt niet krabben.quote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor troep daar inzit.
Waarom doe ik dat dan toch?quote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef 9611Niels het volgende:
Ik voerde even 'koud' in in Google Afbeeldingen om de TS uit te lachen met een plaatje.
Tip: doe dat niet na.
mooi ik zal zo een een emmer lauw water over je doek heen kieperenquote:Op maandag 14 december 2009 22:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hahaha daar ben ik weer ! En jullie dachten dat ik in de kou buiten stond te krabben he?
Mijn ruiten waren niet eens een beetje aangevroren! Toch maar preventief een beetje gekrabd
Ik heb een woningquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |