Ik zal je carrière volgenquote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heel lang? MBO binnen 1 jaar, hbo propedeuse 1 jaar, dus in totaal 2 jaar als ik echt mijn best zou doen.
Je vertelde je leeftijd ookquote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een meisje.
Hahaha, weetje, als ik echt zo'n typisch vrouwelijke figuur had gehad had ik het niet erg gevonden om een beetje vlees op mijn botten te hebben. Maar ik heb smalle heupen enzo, dan zien die extra kilo's er niet uit. Daarom moet ik dun zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sporten voor je leven of zullen we ons voedingspatroon uitwisselen? Ik aankomen, jij afvallen.
M'n armen doen me denken aan die van jouw nichtje..
Als je gewicht boven de 100 is mag je geen meisje meer genoemd wordenquote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een meisje.
Ok abi.quote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik zal je carrière volgenen wel doen, anders
Heb je dan ook een ballade meegemaakt, zo`n zielig keltisch liedje met een guinness of een whijsky in je hand?quote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeker, heb in een pub gegeten met live bandje van oude mannetjes met een jong broekie ertussen dat was echt relaxed
Ik eet veel brood (vind ik, vergeleken met leeftijdsgenoten). Alsof m'n moeder bereid is iedere dag borek voor mij klaar te maken.quote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
koolhydraten idd, tevens ook brood en borek uiteraard
Damn, nou ik durf met een gerust hart te zeggen dat mijn gewicht niet boven de 100 is, damn.quote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je gewicht boven de 100 is mag je geen meisje meer genoemd worden.
Je leraren falen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef IHVK het volgende:
Even klagen over docenten die in twee talen door elkaar schrijven, waardoor het ook lastig wordt bij het tentamen en straks. En het is ook irritant tijdens het lezen.![]()
Samenstelling en architecture van buitenmembrane is
anders dan plasma-membraan
Nee ik ben nooit getrouwd geweest maar heb wel vele kinderen gehad met mijn werk (jongerenwerker)quote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok abi.![]()
Trouwens, heb jij kinderen eigenlijk?
Helaasquote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef siddha het volgende:
[..]
Heb je dan ook een ballade meegemaakt, zo`n zielig keltisch liedje met een guinness of een whijsky in je hand?
Ik heb ook smalle heupen, maar anderen vinden ze wel breed, komt door de verhouding. Kom samen dieten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha, weetje, als ik echt zo'n typisch vrouwelijke figuur had gehad had ik het niet erg gevonden om een beetje vlees op mijn botten te hebben. Maar ik heb smalle heupen enzo, dan zien die extra kilo's er niet uit. Daarom moet ik dun zijn.
chips is ook een goede, vet, koolhydraten en zoutquote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik eet veel brood (vind ik, vergeleken met leeftijdsgenoten). Alsof m'n moeder bereid is iedere dag borek voor mij klaar te maken.
Hmm dat is waar, ik ben nog niet toe aan die fase. Ik wil ook niet dat dingen echt als een zak op me hangen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar jij als toegewijde moslima wil toch ook niet dat je alle vormen ziet enzo?
FAILquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef IHVK het volgende:
Koolhydraten.
-H--H
H-C-C-H
-H--H
verkapt kijk mij slim zijn post
Je kan toch ook kinderen krijgen zonder te trouwen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee ik ben nooit getrouwd geweest maar heb wel vele kinderen gehad met mijn werk (jongerenwerker)
Mijn vader is ook heeeel lang jongerenwerker geweest.quote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee ik ben nooit getrouwd geweest maar heb wel vele kinderen gehad met mijn werk (jongerenwerker)
Is dat nou gewoon stoer/interessantdoenerij? Het heeft toch totaal geen toegevoegde waardequote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef IHVK het volgende:
Even klagen over docenten die in twee talen door elkaar schrijven, waardoor het ook lastig wordt bij het tentamen en straks. En het is ook irritant tijdens het lezen.![]()
Samenstelling en architecture van buitenmembrane is
anders dan plasma-membraan
eet ik bijna dagelijks abiquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
chips is ook een goede, vet, koolhydraten en zout
deze post van jou heeft veel toegevoegde waardequote:Op maandag 14 december 2009 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat nou gewoon stoer/interessantdoenerij? Het heeft toch totaal geen toegevoegde waarde.
doe niet stoer ouwequote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef IHVK het volgende:
Koolhydraten.
-H--H
H-C-C-H
-H--H
verkapt kijk mij slim zijn post
Nee ik denk dat het luiheid is. Want vaak kunnen ze gewoon niet op de Nederlandse termen komen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat nou gewoon stoer/interessantdoenerij? Het heeft toch totaal geen toegevoegde waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |