Erg vaak onderwerp van discussie bij aanslagen en conspiracy theories......quote:
ik vond het een aardig boek, maar was niet zo erg onder de indruk... zie er zeker geen opzet van de schrijver inquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Erg vaak onderwerp van discussie bij aanslagen en conspiracy theories......
Venezuelaquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Vreemd. Venezuela zal ongetwijfeld goed zijn, maar Argentinië is niet fout.
Ik begreep ook al die heisa om dat boek niet. Maar Amerika is altijd al wat preutser geweest.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:49 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik vond het een aardig boek, maar was niet zo erg onder de indruk... zie er zeker geen opzet van de schrijver in
quote:
Tom heeft gewoon de verkeerde doorgestreept waarschijnlijk.... niet zo ingewikkeld maken mensen. We zijn al twee vragen verder inmiddels.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Venezuela
Colombia
Equador
Bolivia
Chili
Peru
Argentinie
Is het 99,99999% zeker. Ga het nu opzoeken.
Ja dus : De Andes loopt door zeven Zuid-Amerikaanse landen: Argentinië, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia en Venezuela. De ...
GEEN PANAMA
Ik zie het al, hij heeft per ongeluk de verkeerde doorgestreept.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Venezuela
Colombia
Equador
Bolivia
Chili
Peru
Argentinie
Is het 99,99999% zeker. Ga het nu opzoeken.
Ja dus : De Andes loopt door zeven Zuid-Amerikaanse landen: Argentinië, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia en Venezuela. De ...
GEEN PANAMA
Wel de vraag bold maken AUB.....quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ga nu eten: dus snel de volgende vraag:
Waar komt Kip Siam oorspronkelijk vandaan?
Ik laat mijn eten niet afkoelen door een paar boldie letters.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel de vraag bold maken AUB.....
Weleens van een magnetron gehoord?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik laat mijn eten niet afkoelen door een paar boldie letters.
Thailand is goed!
Stand AKQ 1822
2 BeamofLight
1 Stuurloos
3 ScottTracy
1 Njosnavelin
1 Terpentin07
1 Berkery
1 tong80
5 tomtomaat
1 PhysicsRules
1 Yankee
2 starla
2 slaveloos
1 BanaantjeEE
1 Rucebo
2 mr_anonimous
Vragen moeten bold hoorde ik net.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Weleens van een magnetron gehoord?
Gij culinair barbaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Weleens van een magnetron gehoord?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tom heeft gewoon de verkeerde doorgestreept waarschijnlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |