Scherpquote:
Net als die Roemeen met dat varken van de week? En ja ik ben er weer, voorbeeldige leerlinge, bla bla bla, als ze zo doorgaat volgend jaar 4 atheneum....en nu...quote:
Mooi hoor Anniequote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als die Roemeen met dat varken van de week? En ja ik ben er weer, voorbeeldige leerlinge, bla bla bla, als ze zo doorgaat volgend jaar 4 atheneum....en nu...
Ben jij een voorbeeldige leerlingquote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als die Roemeen met dat varken van de week? En ja ik ben er weer, voorbeeldige leerlinge, bla bla bla, als ze zo doorgaat volgend jaar 4 atheneum....en nu...
Als je dan maar wel goed voor je haar zorgt anders heb je over een tijdje ook inene een dooie cavia op'je hoofdquote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
dat deed ik al met regelmaat maar ben bang dat het nu nog vaker gaat worden
Wij hebben hier ook een tang. Ik kan het natuurlijk ook zelf proberenquote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
dat deed ik al met regelmaat maar ben bang dat het nu nog vaker gaat worden
quote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja joh dat ga ik heus niet elke dag doen....en altijd olie in je haar...altijdquote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dan maar wel goed voor je haar zorgt anders heb je over een tijdje ook inene een dooie cavia op'je hoofd
nee me dochter.....ik ben ook voorbeeldig...maar geen leerlinge..quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij een voorbeeldige leerling![]()
Ben je met een opleiding bezig?
Nou, eerlijk gezegd speelt dat bij ons thuis altijd een beetje...quote:
Hoe lang is je haar eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een tang. Ik kan het natuurlijk ook zelf proberen
Dan zal ze het wel van haar moeder hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee me dochter.....ik ben ook voorbeeldig...maar geen leerlinge..
Pest pleusris voor je haar, waarom ??? Mijn haar krult als ik het niet wil (zeker met dit weer vochtig enzo) en dit is super cool spul. Mooi stijl zonder fohn of tang..quote:
D'r is niks mis met een cavia op je kop hoorquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja joh dat ga ik heus niet elke dag doen....en altijd olie in je haar...altijd
Mwah, kan me er wel iets bij voorstellen maar het geeft geen statement af. Draag geen Lonsdale of zoquote:Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef Leandra het volgende:
Nou, eerlijk gezegd speelt dat bij ons thuis altijd een beetje...
Zoonlief heeft graag gemillimeterd haar, maar mijn vader wil dan wel eens tegen hem zeggen: "je overgrootmoeder zou het verschrikkelijk gevonden hebben"
quote:Mijn vader is namelijk van 1941 en hij werd altijd door zijn ome Henk geknipt, zo rond zijn 4de verjaardag (juni) vond hij dat hij zelf wel eens even zijn haar kon doen en knipte er zulke enorme happen uit dat ome Henk niets anders kon doen dan zijn haar millimeteren.....
En dat lag in die tijd een beetje moeilijk, voor mijn oma was het natuurlijk ook een ramp om net op dat moment met zo'n kaal jongentje over straat te moeten.
Behalve als ie dood isquote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r is niks mis met een cavia op je kop hoor
maar mijn haar krult altijd en daar helpt dat spul niet tegenquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Pest pleusris voor je haar, waarom ??? Mijn haar krult als ik het niet wil (zeker met dit weer vochtig enzo) en dit is super cool spul. Mooi stijl zonder fohn of tang..
[ afbeelding ]
In verschillende smaken
Niet te vreten dat spulquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Pest pleusris voor je haar, waarom ??? Mijn haar krult als ik het niet wil (zeker met dit weer vochtig enzo) en dit is super cool spul. Mooi stijl zonder fohn of tang..
[ afbeelding ]
In verschillende smaken
en dan geef je geld uit aan een krultang, logischquote:
Steil....quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
moet het nu ''steil'' zijn....of ''stijl''?
en jij moet beter lezen.....het is een steiltang waarmee je ook mooie krullen kan makenquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en dan geef je geld uit aan een krultang, logisch
Style je haar met stijl steilquote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
Hahahaquote:
Dat klinkt al net zo logisch jaquote:Op maandag 14 december 2009 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
en jij moet beter lezen.....het is een steiltang waarmee je ook mooie krullen kan maken
ik heb het niet bedacht...maar het kan...als je je tang een slag draait en dan door je haar eruit haalt dan....whoppa een pijpenkrulquote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat klinkt al net zo logisch ja
Het is toch geen steiltangquote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
Ik was even vergeten dat jij bijna niets leuk vindtquote:
Gestyled haarquote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het met een stijltang steil maakt is het gestijld haar
Een matje?quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Centimeter of 15, maar heb achter een enorme slag en krul erin
Nou nee, het is overal lang, niet alleen in mijn nekquote:
Huppekee, tondeuse d'r overheen, klaar is Keesquote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, het is overal lang, niet alleen in mijn nek
Maar het wekt idd wel een beetje het gevoel op, dus ik wil er vanaf
Dat dacht die jongen van dat matje ook, helaas vergat hij een stukquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huppekee, tondeuse d'r overheen, klaar is Kees
Ja maar ja, wat voor merk moet je d'r opzettenquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
die had ms beter voor t brandmerken kunnen kiezen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja maar ja, wat voor merk moet je d'r opzetten
nah, dat liet hij over zodat laysa hem kon stylenquote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht die jongen van dat matje ook, helaas vergat hij een stuk
Dat deed ik dus, tot begin dit jaar, en nu waag ik er nog een laatste langgroei-poging aan.quote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, dat liet hij over zodat laysa hem kon stylen
Dąt moet ik van de week ook maar weer eens laten doenquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fietsen, luilakquote:Op maandag 14 december 2009 20:33 schreef D. het volgende:
Eigenlijk moet ik weer fietsen, maar heb niet zo'n zin
heb ik vanmorgen al gedaan, savonds is de fut eruit....quote:Op maandag 14 december 2009 20:33 schreef D. het volgende:
Eigenlijk moet ik weer fietsen, maar heb niet zo'n zin
Ik zit alleen altijd te martelen aan de achterkant, daar roep ik meestal even iemand bij. Kun jij dat alleen?quote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dąt moet ik van de week ook maar weer eens laten doen
Nee, ik laat gewoon m'n hele kop doen met de tondeusequote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit alleen altijd te martelen aan de achterkant, daar roep ik meestal even iemand bij. Kun jij dat alleen?
Bij mij dus ook, maar heb vandaag nog niet eerder de tijd gehadquote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
heb ik vanmorgen al gedaan, savonds is de fut eruit....
huuuuh! die is er met de weave van zijn vrouw vantussen...quote:
Helemaal kaal? Of heel kort?quote:Op maandag 14 december 2009 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik laat gewoon m'n hele kop doen met de tondeuse
Inclusief m'n nek en bakkebaarden.
Ah, je laat 't doen, ik doe het zelf. Die 25 euro kan ik niet gemakkelijker verdienenquote:Op maandag 14 december 2009 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik laat gewoon m'n hele kop doen met de tondeuse
Inclusief m'n nek en bakkebaarden.
Ik scheer mijn bakkebaarden, nek en schouders. Als ik dat niet bij houd krijg ik een kapsel als wolverine!quote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit alleen altijd te martelen aan de achterkant, daar roep ik meestal even iemand bij. Kun jij dat alleen?
Hij zegt niet dat ie het door een pro laat doen hequote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, je laat 't doen, ik doe het zelf. Die 25 euro kan ik niet gemakkelijker verdienen
Ok, maar hoe krijg je nek een beetje recht? Mij lukt dat niet. Nu vind ik het niet erg als het een beetje scheef is, maar heel erg scheef vind ik dan weer niet helemaal jofel.quote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik scheer mijn bakkebaarden, nek en schouders. Als ik dat niet bij houd krijg ik een kapsel als wolverine!
Moeilijk want daar hebben de mannen hier dus ook hulp bij nodig..quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar hoe krijg je nek een beetje recht? Mij lukt dat niet. Nu vind ik het niet erg als het een beetje scheef is, maar heel erg scheef vind ik dan weer niet helemaal jofel.
Da's dus ook altijd mijn probleemquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar hoe krijg je nek een beetje recht? Mij lukt dat niet. Nu vind ik het niet erg als het een beetje scheef is, maar heel erg scheef vind ik dan weer niet helemaal jofel.
Ik heb het weleens gedaan ja, maar had toch niet helemaal het gewenste resultaatquote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
En met 2 spiegels werken wordt lachen, kan wel hoor
Mijn buuf doet dat altijd even, 't is dus geen groot probleem, maar 't zou mooi zijn als ik het zelf zou kunnen.quote:
Mijn vrouw helpt niet graag, ik geef iets teveel aanwijzingenquote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn buuf doet dat altijd even, 't is dus geen groot probleem, maar 't zou mooi zijn als ik het zelf zou kunnen.
Eerst ff naar de stand van je tondeuze kijken voordat je begint, spiegelbeeld hč, je hand wil maar in de voor jou logische stand maar dat wordt hem dus niet.quote:Op maandag 14 december 2009 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan ja, maar had toch niet helemaal het gewenste resultaat
Hier niks aan de hand, als ze willen dat ik het doe dan ook zonder commentaar. Maar heb jaren lang de haren van de kinderen zelf gedaan hoor. Weet wel een btje waar ik aan begin.quote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vrouw helpt niet graag, ik geef iets teveel aanwijzingen
Je kijkt in de spiegel achterom, legt je hand in de nek totdat deze een rechte lijn vorm en vervolgens scheer je met je andere hand alle haren weg tot het mesje je andere hand raakt.quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zelfs als ik dat toch enigzins onder controle heb is het reslutaat toch niet zo netjes als de bedoeling wasquote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Eerst ff naar de stand van je tondeuze kijken voordat je begint, spiegelbeeld hč, je hand wil maar in de voor jou logische stand maar dat wordt hem dus niet.
Mijn moeder knipte ook tot mijn 11e ongeveer mijn haarquote:Op maandag 14 december 2009 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier niks aan de hand, als ze willen dat ik het doe dan ook zonder commentaar. Maar heb jaren lang de haren van de kinderen zelf gedaan hoor. Weet wel een btje waar ik aan begin.
Is daar een filmpje van?quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kijkt in de spiegel achterom, legt je hand in de nek totdat deze een rechte lijn vorm en vervolgens scheer je met je andere hand alle haren weg tot het mesje je andere hand raakt.
Dat is eigenlijk best een goede tip. Je zo ook nog een passende mal kunnen maken die je in je nek legtquote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kijkt in de spiegel achterom, legt je hand in de nek totdat deze een rechte lijn vorm en vervolgens scheer je met je andere hand alle haren weg tot het mesje je andere hand raakt.
Nee met een mannennek netjes recht uitscheren werkt dat ook niet, jaaaren geleden knipte ik mijn haar ook wel eens zelf maar hoeft zo'n nekpartij niet keurig recht te zijn en dat is goed te doen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zelfs als ik dat toch enigzins onder controle heb is het reslutaat toch niet zo netjes als de bedoeling was
Hier misschien ietsje langer, want hij had toen nog stekeltjes bovenop(gel derin) en zij en achterkant kort, dus de bovenkant moest worden geknipt. Op een gegeven moment vond hij het stoer de tondeuze er maar helemaal over heen te halen en sindsdien doet hij het zelf.quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder knipte ook tot mijn 11e ongeveer mijn haar
Ja een mal kan ook jaquote:Op maandag 14 december 2009 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goede tip. Je zo ook nog een passende mal kunnen maken die je in je nek legt![]()
Gat in de markt
quote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Laysa het volgende:
Ik doe mijn punten altijd zelf bijknippen als ze gespleten zijn....ik ga maar 1 x per halfjaar ofzo naar de kapper om het echt ff te laten knippen
een bloempot?quote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja een mal kan ook jaPatenteer het!
wow een vrouw die maar 1x het halfjaar naar de kapper gaatquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Laysa het volgende:
Ik doe mijn punten altijd zelf bijknippen als ze gespleten zijn....ik ga maar 1 x per halfjaar ofzo naar de kapper om het echt ff te laten knippen
Als in naar mijn nekhaar kon kijken deed ik het ookquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Laysa het volgende:
Ik heb hier nog eentjequote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
wow een vrouw die maar 1x het halfjaar naar de kapper gaat
ze bestaan dus wel
de barbies en poppen van mijn zusje waren altijd de gesneuvelde soldaten in de oorlogen die mijn broer en ik speeldenquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat deed mijn zus met haar barbies vroeger. Dat was geen succes!
Ik speelde met autootjesquote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
de barbies en poppen van mijn zusje waren altijd de gesneuvelde soldaten in de oorlogen die mijn broer en ik speelden
compleet met bloedvlekken en verminkingen
Puur tijdnood ik heb gewoon geen tijd hahaquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ze bestaan dus wel
Ik heb heel lang haar en daar gaat de schaar gewoon niet vaak in...No wayquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ze bestaan dus wel
Nee hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
\
dacht dat t een fabeltje was dat ze bestonden
ik ook en met playmobil en lego enzo.quote:
Bij mij ook niet ik deed wel de katten in de poppenwagen en reiswiegquote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn zusje ook. dr poppen waren geen lang leven beschoren
dus jij speelde met haar Barbie's, zij met jouw autootjesquote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn zusje ook. dr poppen waren geen lang leven beschoren
Dat doe ik ook, heb ze alleen erg vaak nodigquote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor.
er zijn er zelfs die alleen schoenen kopen als het echt nodig is
hehe, is dus gewoon een kwestie van t kan maar 1x in t half jaarquote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Puur tijdnood ik heb gewoon geen tijd haha
dan nog, meestal om de paar weken laten bijknippen enzo.quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb heel lang haar en daar gaat de schaar gewoon niet vaak in...No way
Ik bedoelde nodig als in dat de oude versleten zijnquote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, heb ze alleen erg vaak nodig
hehehe, ze mocht ook meespelen in onze oorlogenquote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
dus jij speelde met haar Barbie's, zij met jouw autootjes
Eigenlijk vind ik het ergste van de kapper nog het er naar toe moeten en het duffe wachten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hier geen geexperimenteer meer, ong. iedere 6 weken naar de kapper.
Ach ik kan het zelf ook dusquote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, is dus gewoon een kwestie van t kan maar 1x in t half jaar
Pfff ja dat en ik ben altijd 2 uur bezig dus idd. geen tijdquote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ergste van de kapper nog het er naar toe moeten en het duffe wachten.
soms denk ik weleens dat schoenen en laarzen onder de 1e levensbehoeftes van de vrouw vallenquote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, heb ze alleen erg vaak nodig
Wachten?quote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ergste van de kapper nog het er naar toe moeten en het duffe wachten.
Versleten schoenenquote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde nodig als in dat de oude versleten zijn
Lachen! dat heb ik dus ook, terwijl het er best gezellig is, kom er al zeker een jaar of 10. Maar die afspraak maken pfff maar op een gegeven moment moet het echt, dat heb je met kort haar. Vroeger trouwens altijd lang haar gehad.quote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee dat is koffie bij mij, maar ik heb wel een schoenentic, vooral met hakken best erg ik koop wat af en heb nu nog een paar staan die ik niet eens aan heb gehadquote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
soms denk ik weleens dat schoenen en laarzen onder de 1e levensbehoeftes van de vrouw vallen
maar koffie is dat ook voor een hoop mannen. dat is gewoon een 1e levensbehoefte voor de mens in het algemeenquote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is koffie bij mij, maar ik heb wel een schoenentic, vooral met hakken best erg ik koop wat af en heb nu nog een paar staan die ik niet eens aan heb gehadhmmm klinkt als een goed voornemen voor 2010
Ik zou iedere week wel willen. Krijg altijd een lekkere hoofdmassage als ze mijn haar wastquote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lachen! dat heb ik dus ook, terwijl het er best gezellig is, kom er al zeker een jaar of 10. Maar die afspraak maken pfff maar op een gegeven moment moet het echt, dat heb je met kort haar. Vroeger trouwens altijd lang haar gehad.
Ik tel ze niet eens meerquote:
Koffie is eigenlijk erger dan schoenen. Het nut van schoenen zie ik nog wel inquote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
maar koffie is dat ook voor een hoop mannen. dat is gewoon een 1e levensbehoefte voor de mens in het algemeen
en hoeveel paar schoenen heb je?quote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou iedere week wel willen. Krijg altijd een lekkere hoofdmassage als ze mijn haar wast
Moet wel het zijn zomerschoenenquote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
maar koffie is dat ook voor een hoop mannen. dat is gewoon een 1e levensbehoefte voor de mens in het algemeen
nog niet aangehad en je kunt er nog steeds paar weken mee wachten?
lol, ik van alle 2 wel. maar ik hoef niet 28 paar schoenen te hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Koffie is eigenlijk erger dan schoenen. Het nut van schoenen zie ik nog wel in
quote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiiii, wij hebben hier een overkapping achter het huis en het is daar nu al -3
Ik heb er 5 ofzo, waarvan ik 3 paar dagelijks draag.quote:
ah zomerschoenen. tegen de tijd dat t zomer is heb je ws alweer veel leukere gevonden en draag je die weer eerderquote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet wel het zijn zomerschoenenen dat ik ze nog niet aan heb gehad is omdat er echt een onmogelijk hoge hak onder zit dus voor speciale gelegenheden
2 valt mee he, alleenquote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hoeveel van die kasten heb je volstaan?
Koffie heeft nut?quote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, ik van alle 2 wel. maar ik hoef niet 28 paar schoenen te hebben
ik ook 5 paar ofzo. maar ik draag er alleen niet 3 paar dagelijks.quote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er 5 ofzo, waarvan ik 3 paar dagelijks draag.
En er zal nog wel ergens op zolder nog een paar paar oude te vinden zijn.
Mij kennende klopt dat welquote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ah zomerschoenen. tegen de tijd dat t zomer is heb je ws alweer veel leukere gevonden en draag je die weer eerder
Doen dan! Ik was het zelf, naar binnen, knippen en weer naar buiten, kleuren doe ik ook zelf.quote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou iedere week wel willen. Krijg altijd een lekkere hoofdmassage als ze mijn haar wast
Je draagt 3 paar schoenen dagelijks? Een paar voor thuis, een voor op het werk en eentje om te showen en te stallen bij de moskee?quote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er 5 ofzo, waarvan ik 3 paar dagelijks draag.
En er zal nog wel ergens op zolder nog een paar paar oude te vinden zijn.
valt mee. ligt er alleen aan hoe breed die rekjes zijn hequote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
2 valt mee he, alleenze staan wel op schoenenrekjes dus 3 rijen hoog en dan nog een zooi laarzen
ah nut, voor mij wel bij t wakker worden en blijven gedurende de dagquote:Op maandag 14 december 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Koffie heeft nut?
Het is vies en veel mensen zijn er van afhankelijk
5 is voldoende, voor iedere gelegenheid een paarquote:Op maandag 14 december 2009 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook 5 paar ofzo. maar ik draag er alleen niet 3 paar dagelijks.
5 paar is mooi aantal voor een vent imo
geen idee maar ik draag ze op dat ene paar na wel allemaal dusquote:Op maandag 14 december 2009 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
valt mee. ligt er alleen aan hoe breed die rekjes zijn he
Tja, als je het nooit drinkt ben je er ook niet van afhankelijk. Ik word uit mezelf wakkerquote:Op maandag 14 december 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah nut, voor mij wel bij t wakker worden en blijven gedurende de dag
quote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ik begin je wel een heel klein beetje door te krijgen
Wantquote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
sportschoenen en bergschoenen = geldverspilling
quote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Heb een dochter met een schoenenfetisj, 8 maanden geleden kwam ze terug thuis, een vuilniszak met schoenen wegggegooid, 1 in de garage en de nodige schoenen en laarzen hier thuis. Ook nog onderverdeeld in zomer en winter. 14 dagen geleden zijn al die schoenen en laarzen weer naar een eigen huisje verhuisd
ah met regelmaat ik dacht ff dat je echt 3 paar per dag droegquote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
5 is voldoende, voor iedere gelegenheid een paar
zomerschoenen
'gewone' schoenen
sportschoenen
'berg'schoenen
nette schoenen
De bovenste 3 draag ik dus met regelmaat
jaja, allemaal gedragen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
geen idee maar ik draag ze op dat ene paar na wel allemaal dus
Uit onderzoeken is gebleken dat er geen correlatie staat tussen de mate van demping van sportschoenen en blessures. Uit ander zoek is weer gebleken dat bergschoenen geen meerwaarde bezitten ten opzichte van andere schoenen. Dat laatste hebben ze getest op de himalaya. Toeristen dragen daar knetterdure bergschoenen, maar de gids loopt door de sneeuw naar boven op nikesquote:
Dagelijks is niet per se iedere dagquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ah met regelmaat ik dacht ff dat je echt 3 paar per dag droeg
quote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, allemaal gedragen.
bij t passen
U hebt gezocht op het woord: dagelijks.quote:
Nou sorry onderzoeken kunnen me wat, als ik iets mooi vind is dat voor mij geen geldverspilling, en ik hou wel van een man die ook een beetje op zijn uiterlijk let en ja door horen ook schoenen bij, jij jij NERDquote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit onderzoeken is gebleken dat er geen correlatie staat tussen de mate van demping van sportschoenen en blessures. Uit ander zoek is weer gebleken dat bergschoenen geen meerwaarde bezitten ten opzichte van andere schoenen. Dat laatste hebben ze getest op de himalaya. Toeristen dragen daar knetterdure bergschoenen, maar de gids loopt door de sneeuw naar boven op nikes
ja ik ben een nerd!
hij bedoelde gewoon regelmatigquote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: dagelijks.
RESULTAAT
da·ge·lijks bn, bw iedere dag nodig
Is ook niks mis meequote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef gomi het volgende:
[..]
mannen zijn gewoon makkelijker. gewoon stuk of 5 paar en klaar
Ik draag sportschoenen tijdens het sporten omdat ze fijn zitten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit onderzoeken is gebleken dat er geen correlatie staat tussen de mate van demping van sportschoenen en blessures. Uit ander zoek is weer gebleken dat bergschoenen geen meerwaarde bezitten ten opzichte van andere schoenen. Dat laatste hebben ze getest op de himalaya. Toeristen dragen daar knetterdure bergschoenen, maar de gids loopt door de sneeuw naar boven op nikes
ja ik ben een nerd!
En het ruimt wel lekker op, toen ze al over was ontdekten we nog een zak in een kamertje hier, hoppaa weg dermee. Kleding dito hoor, zomer en winterkleding, het kon hier echt niet in de kasten, dus ook zakken naar de garage of de opslag die ze had.quote:
Het kan natuurlijk voorkomen dat ik ze daadwerkelijk alle 3 op 1 dag aanhebquote:Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar ik dacht t echt ff.
vond t al zo raar
Vreselijk de foute schoenen onder bepaalde kledingquote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik draag sportschoenen tijdens het sporten omdat ze fijn zitten.
Ik draag ze trouwens altijd bij een korte broek of trainingsbroek omdat gewone schoen onder een korte broek er simpelweg belachelijk uitziet
Berg stond tussen haakjes, het zijn dus hele stevige hoge wandelschoenen. Ook hiervoor vind ik bij tijd en wijle wel een gelegenheid
Nerdquote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: dagelijks.
RESULTAAT
da·ge·lijks bn, bw iedere dag nodig
Sowieso, witte sokkenquote:Op maandag 14 december 2009 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreselijk de foute schoenen onder bepaalde kledingnet zoals witte sportsokken in nette schoenen
Twee paar, maar ik draag altijd maar één paar. Daar loop ik dan zeker twee jaar op.quote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef gomi het volgende:
[..]
mannen zijn gewoon makkelijker. gewoon stuk of 5 paar en klaar
nou ik vind die halve witte sokjes wel lief als mijn zoontje ze in zijn sportschoentjes aanheeftquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
precies.
zouden vrouwen eens moeten proberen
maar je hebt toch ook wel sportschoenen bv voor t sporten?quote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee paar, maar ik draag altijd maar één paar. Daar loop ik dan zeker twee jaar op.
Nou vooruit, bij kinderen mag het nogquote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
nou ik vind die halve witte sokjes wel lief als mijn zoontje ze in zijn sportschoentjes aanheeft
Nee, sporten doe ik thuis op de hometrainert, op blote voeten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
maar je hebt toch ook wel sportschoenen bv voor t sporten?
Ik wil het net neerzetten, als ik mijn sportschoenen draag (in een lichte kleur) dan vind ik het niet misstaan om mijn halve wit/lichtblauwe sokjes daarin te dragen hoor. Doe ik mijn zwart/gouden aan, ja dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
nou ik vind die halve witte sokjes wel lief als mijn zoontje ze in zijn sportschoentjes aanheeft
quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
ik heb witte sokjes met ''Hello Kitty'' erop
Ja als nerd kan datquote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag meestal zwarte sokken, maar soms ook witte sokken! Gewoon, omdat het kan!
quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, sporten doe ik thuis op de hometrainert, op blote voeten.
Edit: ik heb ze wel, al een jaar of tien, ze staan daar gloednieuw te zijn.
Zwart, grijs, rood, blauw, groen, bruinquote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag meestal zwarte sokken, maar soms ook witte sokken! Gewoon, omdat het kan!
Ik doe niet aan 'dingen die kunnen'quote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Man naar mijn hartquote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, sporten doe ik thuis op de hometrainert, op blote voeten.
Edit: ik heb ze wel, al een jaar of tien, ze staan daar gloednieuw te zijn.
zwarte sokken heb ik eigenlijk standaardquote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb alleen maar zwartquote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zwart, grijs, rood, blauw, groen, bruin
precies maar wij zijn vrouwen die kunnen meer hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wil het net neerzetten, als ik mijn sportschoenen draag (in een lichte kleur) dan vind ik het niet misstaan om mijn halve wit/lichtblauwe sokjes daarin te dragen hoor. Doe ik mijn zwart/gouden aan, ja dan is het een ander verhaal
Juist!quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
precies maar wij zijn vrouwen die kunnen meer hebben
quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook heb ze nu aan met allemaal hartjes om kitty heen
Ik ben kleurenblind joh! Ik heb ook wel eens een lichtblauwe en een lichtgroene sok aangehad!quote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zwart, grijs, rood, blauw, groen, bruin
quote:Op maandag 14 december 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Net zoals Eline? die had toch ook van die sokjes?
die heb ik ook eentjequote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Heb nu zwarte aan, tja zwarte spijkerbroek
quote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind joh! Ik heb ook wel eens een lichtblauwe en een lichtgroene sok aangehad!
Nah, 't maakt ook niet veel uit, 't zit maar dom om je voeten en in je schoenen hč. Ik wil wel alleen maar dunne sokken, alle andere draag ik niet.quote:
Nee dat ging over het gloednieuwe paar dat je staat aan te staren en er nog zo mooi uitzietquote:
maar wie is eline?quote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hello Kittysokjes, die Kally ook heeft
Lekker makkelijk is dat, hoef je ook nooit moeilijk te doen over wat voor kleurtjes je op Fok! moet kiezenquote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind joh! Ik heb ook wel eens een lichtblauwe en een lichtgroene sok aangehad!
quote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
Geen idee of eline die ook had....ik geloof dat de meeste vrouwen die hun sokken bij de H&M kopen wel hello Kitty sokken hebben
had je niet dat niet eerder kunnen zeggen, nu heb ik ze al weggegdaanquote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat ging over het gloednieuwe paar dat je staat aan te staren en er nog zo mooi uitziet
Jemig kan niemand dat bevestigen, ze was haar hello kitty sokjes kwijt.Voor Gomi ter info, Eline van TBO1quote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
Geen idee of eline die ook had....ik geloof dat de meeste vrouwen die hun sokken bij de H&M kopen wel hello Kitty sokken hebben
En ik zag eruit als een clown, want de trui die ik erbij aan had was weer een hele andere kleur blauw dan die ene sok!quote:
precies, sokken moeten dun zijnquote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, 't maakt ook niet veel uit, 't zit maar dom om je voeten en in je schoenen hč. Ik wil wel alleen maar dunne sokken, alle andere draag ik niet.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
had je niet dat niet eerder kunnen zeggen, nu heb ik ze al weggegdaan
ah die idd. weet t nu weer. van tbon1 en nu prinsesje van bramquote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jemig kan niemand dat bevestigen, ze was haar hello kitty sokjes kwijt.Voor Gomi ter info, Eline van TBO1
quote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik zag eruit als een clown, want de trui die ik erbij aan had was weer een hele andere kleur blauw dan die ene sok!
Nogmaals geeft niet bij een nerd mag datquote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik zag eruit als een clown, want de trui die ik erbij aan had was weer een hele andere kleur blauw dan die ene sok!
Daarom heb ik nu alleen nog maar sokken in kleuren die ik van elkaar kan onderscheiden!quote:
Ja die!quote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die idd. weet t nu weer. van tbon1 en nu prinsesje van bram
haal er meteen 2 paar. heb ik 1 paar die nieuw staan te wezen en me aanstarenquote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
wat een zonde, maar goed excuus om morgen nieuwe te kopen, zal ik mee? Alhoewel
dan staan we alleen in vrouwen schoenenzaken
Is 1 kleur dan niet gemakkelijker?quote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu alleen nog maar sokken in kleuren die ik van elkaar kan onderscheiden!
of je zet met een zwarte merkstift heel groot B in je blauwe sokquote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu alleen nog maar sokken in kleuren die ik van elkaar kan onderscheiden!
Je kunt de kleur er ook op laten printen. Iets in de trant van "Dit is rood"quote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gammaquote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is 1 kleur dan niet gemakkelijker?
quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
haal er meteen 2 paar. heb ik 1 paar die nieuw staan te wezen en me aanstaren
hmm, jij mee?. en alleen in vrouwenzaken. dan eindig ik met 2 paar die me alleen maar aan zullen staren
ben wel gek, maar niet zo gek dat ik vrouwenschoenen aan doe
vlak naast de l en r van links en rechtsquote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
of je zet met een zwarte merkstift heel groot B in je blauwe sok
quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt ook sokjes waarop staat maandag, dinsdag enz. (heeft mijn neefje) dus ook vast met kleurnamen eropquote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt de kleur er ook op laten printen. Iets in de trant van "Dit is rood"
Waarom met een zwarte stift, dat is toch verwarrend?quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles wit?quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is 1 kleur dan niet gemakkelijker?
De ene keer net boven de enkel, de andere keer net onder de kniequote:
Ja van haren zo over op de sokkenquote:
Probleem opgelost voor de Kardinaalquote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Kally het volgende:
Je hebt ook sokjes waarop staat maandag, dinsdag enz. (heeft mijn neefje) dus ook vast met kleurnamen erop
Ik drink anders net mijn glaasje twaalfkruidenextract thee om de chakra's te reinigen! Ik vond het vandaag iets te koud om bomen te gaan knuffelen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja het is nog net niet het geitenwollensokkentopic
Bliksems die wil ik ook! In welke maten hebben ze die?quote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ook sokjes waarop staat maandag, dinsdag enz. (heeft mijn neefje) dus ook vast met kleurnamen erop
Hebben we zomaar een paar belangrijke zaken overgeslagenquote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja van haren zo over op de sokkendat was een snelle afdaling
yeah, t is dat we wat hebben overgeslagen anders zou vragen naar grootte wel erg brutaal zijn:quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja van haren zo over op de sokkendat was een snelle afdaling
quote:
Mijn chakra's zijn al gereinigd en idd voor boomknuffelen is het te koud, ik knuffel mijn kerstboom is dat ook goed?quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik drink anders net mijn glaasje twaalfkruidenextract thee om de chakra's te reinigen! Ik vond het vandaag iets te koud om bomen te gaan knuffelen.
Ik zal gaan kijken voor je, welke maat heb je nodig, die van mijn neefje zijn maatje 27quote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bliksems die wil ik ook! In welke maten hebben ze die?
Nee, Gamma, als in 'Dat zeg ik'quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
huh wat heeft Gamma daar nu weer mee te maken? Gammablauw?
Q sokken? vertelquote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geitenwollen sokken kunnen echt niet meer, zijn Q-sokken
quote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, t is dat we wat hebben overgeslagen anders zou vragen naar grootte wel erg brutaal zijn:
[..]
picsquote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn chakra's zijn al gereinigd en idd voor boomknuffelen is het te koud, ik knuffel mijn kerstboom is dat ook goed?
Mijn dochter houdt ook van die dagen-sokkenquote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal gaan kijken voor je, welke maat heb je nodig, die van mijn neefje zijn maatje 27
Waardenbergquote:
Ruud begreep mequote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, t is dat we wat hebben overgeslagen anders zou vragen naar grootte wel erg brutaal zijn:
[..]
Nou ja het is best makkelijkquote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter houdt ook van die dagen-sokken
Je moet je kerstboom vrij laten zodat ie kan gaan en staan in de vrije natuur zoals ie zelf wil!quote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn chakra's zijn al gereinigd en idd voor boomknuffelen is het te koud, ik knuffel mijn kerstboom is dat ook goed?
39/42 meestal!quote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal gaan kijken voor je, welke maat heb je nodig, die van mijn neefje zijn maatje 27
wordt een soort van slachtfeest, maar dan andersquote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ojeee ja, shit Qkoorts, al die geiten
quote:
Ze heeft nogal een aparte smaakquote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dingen met dagen erop, ken ik alleen nog maar van de slabbetjes van mijn neefje.
en daar ligt de grens ook wel zo een beetje qua leeftijd
makkelijk idd, maar t staat zo raar bij een volwassen persoon imo.quote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft nogal een aparte smaak![]()
Ik vind het wel makkelijker hoor, je moet af en toe mijn donkere was eens zien, al die donkere sokken
Daar laat ik mij niet over uitquote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zeg ....ik draag hello kitty's sokjes...wat verwacht je anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |