Scherpquote:
Net als die Roemeen met dat varken van de week? En ja ik ben er weer, voorbeeldige leerlinge, bla bla bla, als ze zo doorgaat volgend jaar 4 atheneum....en nu...quote:
Mooi hoor Anniequote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als die Roemeen met dat varken van de week? En ja ik ben er weer, voorbeeldige leerlinge, bla bla bla, als ze zo doorgaat volgend jaar 4 atheneum....en nu...
Ben jij een voorbeeldige leerlingquote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Net als die Roemeen met dat varken van de week? En ja ik ben er weer, voorbeeldige leerlinge, bla bla bla, als ze zo doorgaat volgend jaar 4 atheneum....en nu...
Als je dan maar wel goed voor je haar zorgt anders heb je over een tijdje ook inene een dooie cavia op'je hoofdquote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
dat deed ik al met regelmaat maar ben bang dat het nu nog vaker gaat worden
Wij hebben hier ook een tang. Ik kan het natuurlijk ook zelf proberenquote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
dat deed ik al met regelmaat maar ben bang dat het nu nog vaker gaat worden
quote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja joh dat ga ik heus niet elke dag doen....en altijd olie in je haar...altijdquote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dan maar wel goed voor je haar zorgt anders heb je over een tijdje ook inene een dooie cavia op'je hoofd
nee me dochter.....ik ben ook voorbeeldig...maar geen leerlinge..quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij een voorbeeldige leerling![]()
Ben je met een opleiding bezig?
Nou, eerlijk gezegd speelt dat bij ons thuis altijd een beetje...quote:
Hoe lang is je haar eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een tang. Ik kan het natuurlijk ook zelf proberen
Dan zal ze het wel van haar moeder hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee me dochter.....ik ben ook voorbeeldig...maar geen leerlinge..
Pest pleusris voor je haar, waarom ??? Mijn haar krult als ik het niet wil (zeker met dit weer vochtig enzo) en dit is super cool spul. Mooi stijl zonder fohn of tang..quote:
D'r is niks mis met een cavia op je kop hoorquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja joh dat ga ik heus niet elke dag doen....en altijd olie in je haar...altijd
Mwah, kan me er wel iets bij voorstellen maar het geeft geen statement af. Draag geen Lonsdale of zoquote:Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef Leandra het volgende:
Nou, eerlijk gezegd speelt dat bij ons thuis altijd een beetje...
Zoonlief heeft graag gemillimeterd haar, maar mijn vader wil dan wel eens tegen hem zeggen: "je overgrootmoeder zou het verschrikkelijk gevonden hebben"
quote:Mijn vader is namelijk van 1941 en hij werd altijd door zijn ome Henk geknipt, zo rond zijn 4de verjaardag (juni) vond hij dat hij zelf wel eens even zijn haar kon doen en knipte er zulke enorme happen uit dat ome Henk niets anders kon doen dan zijn haar millimeteren.....
En dat lag in die tijd een beetje moeilijk, voor mijn oma was het natuurlijk ook een ramp om net op dat moment met zo'n kaal jongentje over straat te moeten.
Behalve als ie dood isquote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r is niks mis met een cavia op je kop hoor
maar mijn haar krult altijd en daar helpt dat spul niet tegenquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Pest pleusris voor je haar, waarom ??? Mijn haar krult als ik het niet wil (zeker met dit weer vochtig enzo) en dit is super cool spul. Mooi stijl zonder fohn of tang..
[ afbeelding ]
In verschillende smaken
Niet te vreten dat spulquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Pest pleusris voor je haar, waarom ??? Mijn haar krult als ik het niet wil (zeker met dit weer vochtig enzo) en dit is super cool spul. Mooi stijl zonder fohn of tang..
[ afbeelding ]
In verschillende smaken
en dan geef je geld uit aan een krultang, logischquote:
Steil....quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
moet het nu ''steil'' zijn....of ''stijl''?
en jij moet beter lezen.....het is een steiltang waarmee je ook mooie krullen kan makenquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en dan geef je geld uit aan een krultang, logisch
Style je haar met stijl steilquote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
Hahahaquote:
Dat klinkt al net zo logisch jaquote:Op maandag 14 december 2009 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
en jij moet beter lezen.....het is een steiltang waarmee je ook mooie krullen kan maken
ik heb het niet bedacht...maar het kan...als je je tang een slag draait en dan door je haar eruit haalt dan....whoppa een pijpenkrulquote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat klinkt al net zo logisch ja
Het is toch geen steiltangquote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Laysa het volgende:
Ik was even vergeten dat jij bijna niets leuk vindtquote:
Gestyled haarquote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het met een stijltang steil maakt is het gestijld haar
Een matje?quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Centimeter of 15, maar heb achter een enorme slag en krul erin
Nou nee, het is overal lang, niet alleen in mijn nekquote:
Huppekee, tondeuse d'r overheen, klaar is Keesquote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nee, het is overal lang, niet alleen in mijn nek
Maar het wekt idd wel een beetje het gevoel op, dus ik wil er vanaf
Dat dacht die jongen van dat matje ook, helaas vergat hij een stukquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huppekee, tondeuse d'r overheen, klaar is Kees
Ja maar ja, wat voor merk moet je d'r opzettenquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
die had ms beter voor t brandmerken kunnen kiezen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja maar ja, wat voor merk moet je d'r opzetten
nah, dat liet hij over zodat laysa hem kon stylenquote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht die jongen van dat matje ook, helaas vergat hij een stuk
Dat deed ik dus, tot begin dit jaar, en nu waag ik er nog een laatste langgroei-poging aan.quote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, dat liet hij over zodat laysa hem kon stylen
Dàt moet ik van de week ook maar weer eens laten doenquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fietsen, luilakquote:Op maandag 14 december 2009 20:33 schreef D. het volgende:
Eigenlijk moet ik weer fietsen, maar heb niet zo'n zin
heb ik vanmorgen al gedaan, savonds is de fut eruit....quote:Op maandag 14 december 2009 20:33 schreef D. het volgende:
Eigenlijk moet ik weer fietsen, maar heb niet zo'n zin
Ik zit alleen altijd te martelen aan de achterkant, daar roep ik meestal even iemand bij. Kun jij dat alleen?quote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dàt moet ik van de week ook maar weer eens laten doen
Nee, ik laat gewoon m'n hele kop doen met de tondeusequote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit alleen altijd te martelen aan de achterkant, daar roep ik meestal even iemand bij. Kun jij dat alleen?
Bij mij dus ook, maar heb vandaag nog niet eerder de tijd gehadquote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
heb ik vanmorgen al gedaan, savonds is de fut eruit....
huuuuh! die is er met de weave van zijn vrouw vantussen...quote:
Helemaal kaal? Of heel kort?quote:Op maandag 14 december 2009 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik laat gewoon m'n hele kop doen met de tondeuse
Inclusief m'n nek en bakkebaarden.
Ah, je laat 't doen, ik doe het zelf. Die 25 euro kan ik niet gemakkelijker verdienenquote:Op maandag 14 december 2009 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik laat gewoon m'n hele kop doen met de tondeuse
Inclusief m'n nek en bakkebaarden.
Ik scheer mijn bakkebaarden, nek en schouders. Als ik dat niet bij houd krijg ik een kapsel als wolverine!quote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit alleen altijd te martelen aan de achterkant, daar roep ik meestal even iemand bij. Kun jij dat alleen?
Hij zegt niet dat ie het door een pro laat doen hequote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, je laat 't doen, ik doe het zelf. Die 25 euro kan ik niet gemakkelijker verdienen
Ok, maar hoe krijg je nek een beetje recht? Mij lukt dat niet. Nu vind ik het niet erg als het een beetje scheef is, maar heel erg scheef vind ik dan weer niet helemaal jofel.quote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik scheer mijn bakkebaarden, nek en schouders. Als ik dat niet bij houd krijg ik een kapsel als wolverine!
Moeilijk want daar hebben de mannen hier dus ook hulp bij nodig..quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar hoe krijg je nek een beetje recht? Mij lukt dat niet. Nu vind ik het niet erg als het een beetje scheef is, maar heel erg scheef vind ik dan weer niet helemaal jofel.
Da's dus ook altijd mijn probleemquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar hoe krijg je nek een beetje recht? Mij lukt dat niet. Nu vind ik het niet erg als het een beetje scheef is, maar heel erg scheef vind ik dan weer niet helemaal jofel.
Ik heb het weleens gedaan ja, maar had toch niet helemaal het gewenste resultaatquote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
En met 2 spiegels werken wordt lachen, kan wel hoor
Mijn buuf doet dat altijd even, 't is dus geen groot probleem, maar 't zou mooi zijn als ik het zelf zou kunnen.quote:
Mijn vrouw helpt niet graag, ik geef iets teveel aanwijzingenquote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn buuf doet dat altijd even, 't is dus geen groot probleem, maar 't zou mooi zijn als ik het zelf zou kunnen.
Eerst ff naar de stand van je tondeuze kijken voordat je begint, spiegelbeeld hè, je hand wil maar in de voor jou logische stand maar dat wordt hem dus niet.quote:Op maandag 14 december 2009 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan ja, maar had toch niet helemaal het gewenste resultaat
Hier niks aan de hand, als ze willen dat ik het doe dan ook zonder commentaar. Maar heb jaren lang de haren van de kinderen zelf gedaan hoor. Weet wel een btje waar ik aan begin.quote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vrouw helpt niet graag, ik geef iets teveel aanwijzingen
Je kijkt in de spiegel achterom, legt je hand in de nek totdat deze een rechte lijn vorm en vervolgens scheer je met je andere hand alle haren weg tot het mesje je andere hand raakt.quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zelfs als ik dat toch enigzins onder controle heb is het reslutaat toch niet zo netjes als de bedoeling wasquote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Eerst ff naar de stand van je tondeuze kijken voordat je begint, spiegelbeeld hè, je hand wil maar in de voor jou logische stand maar dat wordt hem dus niet.
Mijn moeder knipte ook tot mijn 11e ongeveer mijn haarquote:Op maandag 14 december 2009 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier niks aan de hand, als ze willen dat ik het doe dan ook zonder commentaar. Maar heb jaren lang de haren van de kinderen zelf gedaan hoor. Weet wel een btje waar ik aan begin.
Is daar een filmpje van?quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kijkt in de spiegel achterom, legt je hand in de nek totdat deze een rechte lijn vorm en vervolgens scheer je met je andere hand alle haren weg tot het mesje je andere hand raakt.
Dat is eigenlijk best een goede tip. Je zo ook nog een passende mal kunnen maken die je in je nek legtquote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kijkt in de spiegel achterom, legt je hand in de nek totdat deze een rechte lijn vorm en vervolgens scheer je met je andere hand alle haren weg tot het mesje je andere hand raakt.
Nee met een mannennek netjes recht uitscheren werkt dat ook niet, jaaaren geleden knipte ik mijn haar ook wel eens zelf maar hoeft zo'n nekpartij niet keurig recht te zijn en dat is goed te doen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zelfs als ik dat toch enigzins onder controle heb is het reslutaat toch niet zo netjes als de bedoeling was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |