Dat soort gasten moet je met een visdraad om hun ballen heen op zn kop ophangen aan een boom.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef CasB het volgende:
Die gasten zijn echt te triest. Beetje een naief meisje bezwangeren en ze dan verlaten.
Kijk, die mutsen zijn niet slim, maar die zijn gewoon makkelijk om te praten. Die gasten zijn gewoon zielig, het enige wat ze willen is neuken, en is ze zwanger dan kan dat dus niet meer en gaan ze naar een andere.
Trouwens, wat is het daar verpauperd. Niet normaal.
Ergens heb je gelijk natuurlijk maar denk dat het ook met de ouders en toch ook een beetje met de bling bling cultuur te maken heeft. Jongens met veel geld/wapens zijn aantrekklijk ofzo voor die iq loze wijven al kan ik er echt geen medelijden mee hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 04:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Die laatste negert heeft gewoon gelijk, als je als meisje bij zo'n gast blijft is het je eigen stomme schuld als je elke week geslagen word.
Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjesquote:
Ja, want er zijn zat Anti's die wél normaal doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef amvrosios het volgende:
En dan wordt je als racistisch bestempeld als je benoemt dat de Antilliaanse gemeenschap op moet rotten uit Nederland........
Oh wat erg hey die jochies. 't Zal je kind maar wezen....quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjes
Ik vind jouw nick leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ik ook. Neuken?quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:43 schreef Akwableet het volgende:
Dit is gewoon eng, ik kan deze mensen buiten tegenkomen......
Dankje dankje! Nu kan ik stoppen met in foetushouding in de hoek van de kamer huilen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
*zucht*
Neeheej, die zitten in een kooi. Net als in de dierentuin. Waar ze thuishoren.
ha-ha verstoteling.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Myraela het volgende:
Tering. Ik ben 17 en nog niet zwanger. Nu hoor ik er niet bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |