abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75637861
"Kom maar, ik hou van je en ik wil je niet kwijt"

Domme teef heeft geen idee wat houden van is

Heb hem afgekeken. Wat verschrikkelijk
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_75637916
Haha als ze over die site praten steriliseren zeg ik
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_75638121
Die gasten zijn echt te triest. Beetje een naief meisje bezwangeren en ze dan verlaten.

Kijk, die mutsen zijn niet slim, maar die zijn gewoon makkelijk om te praten. Die gasten zijn gewoon zielig, het enige wat ze willen is neuken, en is ze zwanger dan kan dat dus niet meer en gaan ze naar een andere.

Trouwens, wat is het daar verpauperd. Niet normaal.
pi_75638338
tvp voor morgen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_75638636
En dan wordt je als racistisch bestempeld als je benoemt dat de Antilliaanse gemeenschap op moet rotten uit Nederland........
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_75638868
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef CasB het volgende:
Die gasten zijn echt te triest. Beetje een naief meisje bezwangeren en ze dan verlaten.

Kijk, die mutsen zijn niet slim, maar die zijn gewoon makkelijk om te praten. Die gasten zijn gewoon zielig, het enige wat ze willen is neuken, en is ze zwanger dan kan dat dus niet meer en gaan ze naar een andere.

Trouwens, wat is het daar verpauperd. Niet normaal.
Dat soort gasten moet je met een visdraad om hun ballen heen op zn kop ophangen aan een boom.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75639258
Ik zag die ouders, en meteen dacht ik "oh, dit verklaart een hoop!". Gevalletje van 'De appel valt niet ver van de boom'
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  dinsdag 15 december 2009 @ 04:31:19 #98
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_75639344
Die laatste negert heeft gewoon gelijk, als je als meisje bij zo'n gast blijft is het je eigen stomme schuld als je elke week geslagen word.
Ook geen sig dus
pi_75639515
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 04:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Die laatste negert heeft gewoon gelijk, als je als meisje bij zo'n gast blijft is het je eigen stomme schuld als je elke week geslagen word.
Ergens heb je gelijk natuurlijk maar denk dat het ook met de ouders en toch ook een beetje met de bling bling cultuur te maken heeft. Jongens met veel geld/wapens zijn aantrekklijk ofzo voor die iq loze wijven al kan ik er echt geen medelijden mee hebben
pi_75639690
Achterlijke wijven die met negers gaan.

DIKKE TVP NATUURLIJK!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_75639732
quote:
Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjes
pi_75639948
En allemaal zo'n metalen puist ergens in hun gezicht.

Je zou ze toch SCHOPPEN...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:03:35 #104
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75640655
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef amvrosios het volgende:
En dan wordt je als racistisch bestempeld als je benoemt dat de Antilliaanse gemeenschap op moet rotten uit Nederland........
Ja, want er zijn zat Anti's die wél normaal doen.
Feyenoord Rotterdam
pi_75640865
Mijn god zeg, allemaal preventief ruimen, gewoon om ze tegen zichzelf te beschermen. Al die meiden zijn nog te dom om te poepen en het verbaasd mij nog dat die 'vriendjes' zichzelf kunnen aankleden 's ochtends
pi_75640978
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 07:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Op bed daar zitten ook een paar van die kansarme hoertjes
Oh wat erg hey die jochies. 't Zal je kind maar wezen....
Die zou je toch spontaan ALSNOG aborteren? Ik vind ook wel dat die ouders dat recht hebben. Nietwaar? Beetje laat, maar ja... je kan niet alles hebben. Ik vind zelfs dat we die ouders ermee moeten helpen, en dat we de ouders daarna moeten helpen met het fertiliseren van nieuwe eitjes (ey, vat dat op zoals je zelf wilt ) en het opvoeden van het spul wat er dan uitkomt. Gewoon, puur om van dit soort types af te zijn. Wat een debielen zeg....
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75641040
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ik vind jouw nick leuk.
pi_75641139
Mijn oom is een crip... een oude crip. Heb hem net ff de link gesmst, hij is niet blij met deze homo's. Binnenkort komt ie "op vakantie" en gaat ie toerist spelen in beverwaard met een paar andere jongens met blauw uniform... Niet het blauwe uniform wat bij autoschades niet meer komt kijken trouwens....
Kijken of ze dan nog zo'n grote bek hebben. Alleen al het feit dat die koelie de crips voor sukkels uitmaakte heeft voor heel wat reactie gezorgd in LA. Ik wens dit kleine clubje kringspiermusketiers dan ook heel veel succes binnenkort.
Slaap kindjes slaap
pi_75641145

[ Bericht 100% gewijzigd door Aarskaboutertje op 15-12-2009 09:31:18 ]
pi_75641166
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:25 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik vind jouw nick leuk.
Ik ook. Neuken?
pi_75641248
www.mamjo.com/forum/index.php

Moet je hier eens kijken Antilliaans forum waar al die kleine blonde meisjes op zitten, misschien kan je nog wel wat scoren....
pi_75641422
Dit is gewoon eng, ik kan deze mensen buiten tegenkomen......
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_75641424
ghehehe.... al geprobeerd. Maar t forum ligt eruit. Ik ga die gasten hun chicks afpakken met hun grote bekken. Kijken of ze dan nog lachen.

On second thought.... I don't like sloppy seconds. Or thirds. Or........
pi_75641446
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:43 schreef Akwableet het volgende:
Dit is gewoon eng, ik kan deze mensen buiten tegenkomen......
*zucht*
Neeheej, die zitten in een kooi. Net als in de dierentuin. Waar ze thuishoren.
pi_75641763
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

*zucht*
Neeheej, die zitten in een kooi. Net als in de dierentuin. Waar ze thuishoren.
Dankje dankje! Nu kan ik stoppen met in foetushouding in de hoek van de kamer huilen.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_75641882
Tering. Ik ben 17 en nog niet zwanger. Nu hoor ik er niet bij.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:07:07 #117
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75641968
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Myraela het volgende:
Tering. Ik ben 17 en nog niet zwanger. Nu hoor ik er niet bij.
ha-ha verstoteling.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75642010
Omg wat the fuck is dit voor gare troep, wat een kansloze wijven
pi_75642322
Staat nu op Geenstijl (dumpert) ook zo een leuk filmpje van een Nederlandse blonde oppas met een of andere gangster uit de hood. Die gast zit te snuiven waar het opppaskind bijzit.

Nederlandse meisjes
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:23:34 #120
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_75642381
Haha. den helder represent. kutstad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')