Zie filmpjequote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hey, wat is er mis met Nederlandse meisjes?
En hoever ben je gekomen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef Nemain het volgende:
Als mijn kleine zusje toch met zo'n figuur thuis kwam trapte ik hem persoonlijk weer uit.
Even zien hoe lang ik het kan volhouden hier naar te kijken. Zit nu op 5 minuten en het begint al aardig te kriebelen.
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar haddenquote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
En hoever ben je gekomen?
Er zijn nog meer afleveringen heh over dat debiele gedrag van die kids van nu, als je klikt op ga naar website....
Echt een stel triestelingen... sorry....
Ik loop heel veel af te geven en het is altijd allemaal met een knipoog, maar dit vind ik echt heel heel heel triest.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar hadden
quote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik had ook een keer iets gezien over kinderen van 10/11/12 die seks met elkaar hadden
neequote:
Ik wil het niet geloven..quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee![]()
we doen iets fout hier
ja die inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil het niet geloven..![]()
''Geven zij jou een veilig gevoel?''
''Nou ik denk heus niet dat ze mij af gaan schieten ofzo, DUS.''
HAHHAHA
''En wat betekent dat voor jullie..romantiek?''quote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja die inderdaad.
wat een reactie zeg.![]()
ach, als je jezelf intelligent wilt laten voelen is dit een prima idee.quote:Op maandag 14 december 2009 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''En wat betekent dat voor jullie..romantiek?''
''Nou gewoon..gewoon lekker knuffelen ofzo of gewoon wat drinken met zn 2'en in een bar ofzo''
HAHAHA romantisch hoor..
Are you kidding? Die heb ik dan dus ff gemist dat stukje....quote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef BergTurk het volgende:
"-heb je een kind
helaas wel
-hoe oud is je kind?
uhmmm ik denk een maand ofzo"
![]()
Die mokkakinderen zullen opgroeien voor galg en rad.
er zijn maar 2 afleveringen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Are you kidding? Die heb ik dan dus ff gemist dat stukje....
Damn.... wat erg.
Wat ik niet begrijp:
Als je kijkt op uitzending gemist, bij rauw en puur, dan vind je 2 afleveringen, deze niet.....
Dus rijst bij mij de vraag: zijn er meer afleveringen? En zo ja, waar?
Iemand?
Mkay. Thanks!quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
er zijn maar 2 afleveringen.
eentje over geld, en eentje over liefde (deze).
Zal ik jou wat liefde gevenquote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nabil heeft gewoon wat liefde nodig![]()
Stomme ouders
Holy fuck.... Ik dacht dat die gozer LABIEL heette... no kidding. Vond het al zo'n vreemde naam... Dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, en dat ie misschien zelfs Debiel heette. Fijn te weten dat het Nabil is. Ik ga het even aankaarten bij de mensen vd Dikke van Dalequote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nabil heeft gewoon wat liefde nodig![]()
Stomme ouders
Nee, ik heb genoeg liefdequote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Zal ik jou wat liefde geven
Dat je het niet verstaan hebt oke..maar z'n naam stond ook even in beeld?quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Holy fuck.... Ik dacht dat die gozer LABIEL heette... no kidding. Vond het al zo'n vreemde naam... Dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, en dat ie misschien zelfs Debiel heette. Fijn te weten dat het Nabil is. Ik ga het even aankaarten bij de mensen vd Dikke van Dale
Als je toch genoeg liefde hebt geef jij het haar maar dan, ben niet zo van liefde geven aan dikkerdjes.quote:Op maandag 14 december 2009 23:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg liefde![]()
Geef Nabil wat liefde?
Juist. Oneerlijk he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zo zie je maar dat de cultuur waar je in opgroeit wel degelijk effect heeft op je toekomst, en dat een kind affectie en aandacht nodig heeft.
de schuld mag vaak grotendeels bij de ouders gelegd worden.
Jama... weeje, ik kannie lezuh en sgrijve enzowquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat je het niet verstaan hebt oke..maar z'n naam stond ook even in beeld?![]()
Maar dat heb je dan ook gemist? gheghe
Dat is een negatief. Er zijn legio studies geweest met één eiige tweelingen, al sinds mensenheugenis, waaruit is gebleken dat heel veel sociaal-maatschappelijke factoren idd een bepaalde mate van invloed kunnen hebben. Maar het vreemde is dat juist de één eiige tweelingen in hun levensloop door de beugel genomen zo'n beetje dezelfde keuzes etc lijken te maken. Óók wanneer ze bij de geboorte gescheiden worden van elkaar en verder geen contact hebben met elkaar en in totaal andere sociale/financiele omgevingen worden opgevoed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zo zie je maar dat de cultuur waar je in opgroeit wel degelijk effect heeft op je toekomst, en dat een kind affectie en aandacht nodig heeft.
de schuld mag vaak grotendeels bij de ouders gelegd worden.
AAH echt? mang ik ben nu op 10 minutenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:02 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb het net gezien en ik vind het echt in- en intriest.
Heeft iemand het nog volgehouden tot het gangbang-stukje?
Dat soort gasten moet je met een visdraad om hun ballen heen op zn kop ophangen aan een boom.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef CasB het volgende:
Die gasten zijn echt te triest. Beetje een naief meisje bezwangeren en ze dan verlaten.
Kijk, die mutsen zijn niet slim, maar die zijn gewoon makkelijk om te praten. Die gasten zijn gewoon zielig, het enige wat ze willen is neuken, en is ze zwanger dan kan dat dus niet meer en gaan ze naar een andere.
Trouwens, wat is het daar verpauperd. Niet normaal.
Ergens heb je gelijk natuurlijk maar denk dat het ook met de ouders en toch ook een beetje met de bling bling cultuur te maken heeft. Jongens met veel geld/wapens zijn aantrekklijk ofzo voor die iq loze wijven al kan ik er echt geen medelijden mee hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 04:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Die laatste negert heeft gewoon gelijk, als je als meisje bij zo'n gast blijft is het je eigen stomme schuld als je elke week geslagen word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |