quote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg! Hoe duur? Die MOET ik aan mijn boyfriend geven als grap
dat is m jaquote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006852081/index.html
Dat lijkt me nou echt hé-le-maal niets he, dat getuttebel met hakenquote:
Ik heb een irritante eigenschap dat ik alle creatieve dingen wil kunnenquote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt hé-le-maal niets he, dat getuttebel met haken
Maar ik vind de resultaten leuk hoor en ieder zijn hobby! Ben er alleen zelf niet voor in de wieg gelegd, voor fröbelen
quote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
thuis
(had net gedweild gaat Mr boren
) dus ga nog wat dozen vullen zo meteen
t is echt leuk om te doen, en niet moeilijkquote:
en...Vakantie toch?quote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
thuis
(had net gedweild gaat Mr boren
) dus ga nog wat dozen vullen zo meteen
Jaaaaaquote:
Heb 'm opgeslagen, dank je wel!quote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef trovey het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
http://tammysplace.nl/uitleg.html
Nope, het arme beest zit vast in het veldquote:Op maandag 14 december 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]Je hebt het er maar reuze druk mee!
Kitty nog gezien?
Graag gedaanquote:
Komt wel! Hoe lang heb je nu vakantie?quote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaaaaalleen het vakantiegevoel moet nog n beetje komen.
Hihihi heb je ook een werkplek ervoor?quote:Op maandag 14 december 2009 22:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb een irritante eigenschap dat ik alle creatieve dingen wil kunnen. Met als gevolg dat hier een naaimachine staat, bollen wol, breinaalden en weet ik het allemaal nog wat en ik maak niks af
Tot 4 januari.quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Komt wel! Hoe lang heb je nu vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |