Goed nummer hé?quote:Op maandag 14 december 2009 19:38 schreef S.Seagal het volgende:
Geen google. Denk je dat ik hier mee ga cheaten.![]()
Meer dan 500.000 keer bekeken![]()
Nog best bekend.
quote:
Laat ik maar niet klikken.quote:
Inge beweert nu dat ik naar zulke filmpjes zoek.quote:Op maandag 14 december 2009 19:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik zag de titel heb niet het filmpje gezien.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
What are you? A tough guy?
Hij heeft echt toffe muziek gemaakt. Vanmiddag op youtube wat van gangstarr zitten luisteren, vind jij dat ook zo tof?quote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Hey ynuh die Come Clean wilde ik laatst ook bij die reeks postendie vind ik nog leuker dan Cant Stop the Prophet eigenlijk
Naja, zo'n erge efukt is het nietquote:
Is Inge je vriendje?quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inge beweert nu dat ik naar zulke filmpjes zoek.
Maar in het filmpje zag ze er nog wel best prima uit.quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Whehehe dat stukje met die Christina Curry op geenstijl-tv. Wat een verschrikkelijk dom wijf zeg. Die heeft echt het iq van een boterham.
Heb je haar op lowlands gehoord?quote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef Japsnars het volgende:
Het is echt zo'n evil lesbian ginger queen
Zij helaas nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Met zoveel make up ziet iedereen er prima uit.
Nee, ondanks dat iedereen haar zo hypede ben ik er maar niet heengegaan. Ik vind al die nummers ook echt enorm slecht alleen het refrein klinkt wel grappigquote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je haar op lowlands gehoord?Zo vals.
Ja jezusquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Whehehe dat stukje met die Christina Curry op geenstijl-tv. Wat een verschrikkelijk dom wijf zeg. Die heeft echt het iq van een boterham.
Heerlijk nummer is dat.quote:
Had ook niet anders verwacht eigenlijk. Niet dat ik haar heb gezien trouwens, waren vast andere leuke dingen tegelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je haar op lowlands gehoord?Zo vals.
Echt he.quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja jezusik keek ook al van:
![]()
![]()
!
Wtf is dat voor ietsquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef Japsnars het volgende:
Het is echt zo'n evil lesbian ginger queen
Eens. Ken dr niet, maar eens.quote:Op maandag 14 december 2009 20:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Zij is echt kankerlelijk en maakt echt kankermuziek zeg
Volgens mij was ik toen ook aan het wachten op Paolo Nutini.quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht eigenlijk. Niet dat ik haar heb gezien trouwens, waren vast andere leuke dingen tegelijk.
Volgens mij was dat de opener van Alpha, of niet?quote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen ook aan het wachten op Paolo Nutini.
White Lies zaten er nog voor.quote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de opener van Alpha, of niet?
Nee, white lies.quote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de opener van Alpha, of niet?
Is ook een reden voor.quote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, white lies.
Echt niemand was daar aanwezig
Ik heb dat album echt grijsgedraaid. vooral EST vond ik tof. Heb ze voordat ze op Lowlands kwamen ook al 2x gezien, dus het was geen must see voor mij. Bovendien zijn ze toch in één keer heul erg gehyped, toen was ik er al een beetje overheen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Japsnars het volgende:
Eerst vond ik White lies nog best tof maar toen kwam nummer 2 wat best veel op nummer 1 leek, vervolgens nummer 3, klonk ook weer bekend, etc. Het was echt totaal niet uniek
Toch:
http://wijzeman.wordpress(...)t-haar-playboyfotos/quote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt he.Ze lijkt trouwens wel op haar moeder.
Kan die pics van Paay trouwens nog nergens vinden, anyone?
Niet dit jaar dusquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik was bij Franz Ferdinand en the Kooks.
13:45 veelte vroeg. Ach het was wel een reden om nog wat langer los te gaan in de 24uurs.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
Oja. White Lies heb ik ook gezien trouwens. Of niet. Hoelaat kwamen ze?Vroeg zeker?
Hey, jonghe.quote:
Ik dacht dat ik woensdag tentamen had maar ik hoorde net dat het morgen isquote:
Als allereerste, dat was twee uur ofzo?quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
Oja. White Lies heb ik ook gezien trouwens. Of niet. Hoelaat kwamen ze?Vroeg zeker?
Ah op die fiets. Ik wil the kooks en the fratelli's nog eens live zien.quote:
En aan die borsten is niets gedaan?quote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://wijzeman.wordpress(...)t-haar-playboyfotos/
Lekker bezigg. Nog meer tentamens deze week?quote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik woensdag tentamen had maar ik hoorde net dat het morgen is. Mijn leven is kut.
Brengt ons op het volgende linkje:quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En aan die borsten is niets gedaan?
Nope.quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lekker bezigg. Nog meer tentamens deze week?
Dus je hebt gewoon kerstvakantie na morgen?quote:
Ja.quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon kerstvakantie na morgen?
WAT ZEUR JE DAN JONGHEquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Skylark. het volgende:
Mijn tezien lijstje:
- Kasabian
- Pendulum
- Prodigy
Ja? Wat wilde je allemaal zien dan? Er was eigenlijk heel weinig wat ik wilde zien, en wat ik wilde zien had ik sowieso allemaal al minstens 1 keer gezien, dus het was best een relaxte Lowlands voor mij. Niet van hot naar her gerend enzo.quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als allereerste, dat was twee uur ofzo?
Ik heb zoveel shit die ik wou zien gemistVooral ook omdat ik steeds met een gast ging rondlopen die naar the kaiser chiefs en dergelijke wou en hoewel ik dat ook wel tof vind, ga ik liever naar iets wat ik nog niet heb gezien, op dat moment dus dizzee rascal enzo.
Allemaal gezien.quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Skylark. het volgende:
Mijn tezien lijstje:
- Kasabian
- Pendulum
- Prodigy
Ook geen buzzabust want ik breek wel je nek èhèh.quote:
Gewoon googlen! Ik heb ze allang gezien, niet zo boeiend. Ik mag hier geen linkjes posten verderquote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt he.Ze lijkt trouwens wel op haar moeder.
Kan die pics van Paay trouwens nog nergens vinden, anyone?
Ik heb ze al gezien.quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon googlen! Ik heb ze allang gezien, niet zo boeiend. Ik mag hier geen linkjes posten verder!
Ah, er staat al een linkquote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon googlen! Ik heb ze allang gezien, niet zo boeiend. Ik mag hier geen linkjes posten verder!
Tsja, ik vind het op zich wel mooi nep (incl photoshop natuurlijk) ik zou haar nog geen 40 geven op die foto's.quote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb ze al gezien.Ziet er voor haar leeftijd goed uit, hoewel alles nep is natuurlijk.
Check deze rmix mangz:quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ook geen buzzabust want ik breek wel je nek èhèh.
Whehe je zou dr geven.quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het op zich wel mooi nep (incl photoshop natuurlijk) ik zou haar nog geen 40 geven op die foto's.
True, maar ik vraag me af hoe ze er naakt uitziet als ze zo voor je zou staan.quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het op zich wel mooi nep (incl photoshop natuurlijk) ik zou haar nog geen 40 geven op die foto's.
Beste lyrics ooitquote:
Arctic Monkeys (toen zat ik al thuisquote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja? Wat wilde je allemaal zien dan? Er was eigenlijk heel weinig wat ik wilde zien, en wat ik wilde zien had ik sowieso allemaal al minstens 1 keer gezien, dus het was best een relaxte Lowlands voor mij. Niet van hot naar her gerend enzo.
Prodigy heb ik twee keer gezien dit jaar, op Rock Werchter waren ze niet echt denderend maar op Lowlands was het wel zeer tof.quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Skylark. het volgende:
Mijn tezien lijstje:
- Kasabian
- Pendulum
- Prodigy
Best wel chille shit.quote:
Ja, ik vind dat einde ook vet gedaan.quote:
AM? Pff, wist niet eens meer dat die kwamen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Arctic Monkeys (toen zat ik al thuis!! ), The Whitest Boy Alive, Basement Jaxx en nu achteraf ook Vampire Weekend.
Ik heb bijna iedere dag, overdag in mijn tent gelegen; voelde me echt niet fit dat weekend
Geluidsniveaus staan slecht afgesteld, jammer, had veel vetter kunnen zijnquote:
Hehe, die waren er op zondagavond ergens. Ik heb ook echt niet normaal weinig gegeten daar, ik was nogal blutquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
AM? Pff, wist niet eens meer dat die kwamen.Ik heb ook maar heel weinig gezien hoor, veel geslapen en gegeten en rondgelopen. Mja kwam ook omdat ik dus vrij weinig per se wilde zien. Maakt het een stuk relaxter.
Heee ik ben nieuw.quote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
Waar is die inflow van aane nieuwe chicks in de SC?
Ligt eraan wat de precieze definitie van leukste isquote:Op maandag 14 december 2009 21:24 schreef Smart_ass het volgende:
Wat vond je trouwens de leukste acts op Lowlands dan, Jap?
Nieuw in de zin van dat je nog steeds geen tietenpic van jezelf hebt laten zien, maar verder ben je al weer oud nieuws hoorquote:
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nieuw in de zin van dat je nog steeds geen tietenpic van jezelf hebt laten zien, maar verder ben je al weer oud nieuws hoor
Wij wachten op de eerste knappe kerelquote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
Waar is die inflow van aane nieuwe chicks in de SC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het wel weer gezien. Sowieso ben je te oud.quote:
Ja ik ook wel. Ik neem aan wel wat slappe huid op z'n minst.quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True, maar ik vraag me af hoe ze er naakt uitziet als ze zo voor je zou staan.
Nee, jij bent te jong.quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer gezien. Sowieso ben je te oud.
Haha nee. Staat meestal best een lange rij toch ook? Ik vond Bloc Party het leukst, stond ook helemaal vooraan.quote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de precieze definitie van leukste is
Kaiser Chiefs vond ik wel een van de beste entertainers, die frontman wist er wel een hele goede show neer te zetten. Al die nacht acts bij de Lima vond ik ook zeer tof, balkanachtige muziek en iedereen die met planten aan het zwaaien was![]()
Verder kan ik mij niet echt een act herinneren die eruit stak.Wat dat betreft vond ik Werchter wel betere acts hebben maar het nachtprogramma maakte wel een heleboel goed. Op werchter was alles al om 1 uur dicht
Ben je nog in die silent disco geweest?
Natuurlijk zou ik d'r gevenquote:
Ja daarom, dat kan eigenlijk ook niet anders. Dus volgens mij zitten er heel wat uren shopwerk in die foto's.quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Ik neem aan wel wat slappe huid op z'n minst.
Soms zou ik ook zo'n fotoshoot willen doenquote:Op maandag 14 december 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja daarom, dat kan eigenlijk ook niet anders. Dus volgens mij zitten er heel wat uren shopwerk in die foto's.
Ohhhhh, ik ben 19. Maar ik zoek 15-17.quote:
Daar heb je ook van die fail plaatjes van.quote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
Hihihi ja. Op die manier is iedereen lekker. Gewoon alles wegshoppen.En de rest lekker aandikken. Dat je zo ligt en je kont een halve meter omhoog komt, en dan iedereen zegt wat voor mooie ronde kont je toch hebt enzo.
Ik heb al een mooie ronde kont jaquote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
Hihihi ja. Op die manier is iedereen lekker. Gewoon alles wegshoppen.En de rest lekker aandikken. Dat je zo ligt en je kont een halve meter omhoog komt, en dat iedereen dan zegt wat voor mooie ronde kont je toch hebt enzo.
Nee viel wel mee met die rij, binnen 5 minuten was je meestal wel binnen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha nee. Staat meestal best een lange rij toch ook? Ik vond Bloc Party het leukst, stond ook helemaal vooraan.Op Wechter komen vaak wel leuke bands ja, maar dat ze maar zo weinig podia hebben bevalt me niet. Vooral niet icm met zoveel mensen.
Ik meld mij wel aan als fotoshopper, I've got the skills.quote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms zou ik ook zo'n fotoshoot willen doenmet heerlijk veel make-up en oneindig veel geshop. God wat zou ik een lekker wijf zijn
als een zestigjarige er al zo uit kan zien.
Die tekst doet het hemquote:
Ja oke. Ik had bijna alle andere bands die ik interessant vond al een keer gezien, daarom heb ik ook veel aan me voorbij laten gaan.quote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee viel wel mee met die rij, binnen 5 minuten was je meestal wel binnen.
Bloc Party had ik op Werchter al gezien en alhoewel ik ze wel heel goed vond, had ik weinig zin om nu nog een keer naar ze te gaan kijkenEn het feit dat je maar 2 podia hebt zorgt er wel voor dat je vaak wel alle bands kan zien die je wil
Maar je merkte wel een enorm verschil tussen die main stage en de pyramid marquee (de tent), in die tent was het allemaal een stuk gezelliger en sfeervoller dan in de open lucht.
yeshquote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Maar hoe zie je dan dat het geshopt is? Omdat die tegel een rare kronkel heeft?
Ja maar het moet zo helemaal profi zijn. Ik wil ook dat ze urenlang aan m'n hoofd en haar gaan frutten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik meld mij wel aan als fotoshopper, I've got the skills.
Ik ben een pro, trust me. Maarnee kan ook wel meehelpen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het moet zo helemaal profi zijn. Ik wil ook dat ze urenlang aan m'n hoofd en haar gaan frutten.
Er was iemand die jou, griekje, saab en mij in een collage wou verwerken.quote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het moet zo helemaal profi zijn. Ik wil ook dat ze urenlang aan m'n hoofd en haar gaan frutten.
Daarom. Alles kan beter en lekkerder.quote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie ronde kont jamaar hij kan altijd mooier en ronder inderdaad
!!!!!!
phpmystyle?quote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er was iemand die jou, griekje, saab en mij in een collage wou verwerken.
De link tussen die users ontgaat me alleen een beetje, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De link tussen die users ontgaat me alleen een beetje, of ligt dat aan mij?
Goh, sexy.quote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk maar ik vind het niet geweldig.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef Japsnars het volgende:
Wat een geweldige band is Vampire Weekend toch
quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef Skylark. het volgende:
Maisnon, is Steely Dan ook niet wat voor jou?
*hen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:24 schreef Maisnon het volgende:
ik weet niet wat ik moet luisteren van hem, luister nu naar Do It Again
Ik vind dat altijd heel erg fascinerend. Kleedt hij zich een beetje oké als vrouw? Veel mannen gaan vaak iets over the top als ze zich als vrouw moeten kleden.quote:Op maandag 14 december 2009 22:40 schreef Maisnon het volgende:
Iemand die ik ken is bezig met een behandeling voor jawel, geslachtsverandering
Nu ging ik dat even eens doorlezen wat er met hem (ofja, haar? hem?) gebeurd.. maar moet je zien wat de hel er allemaal veranderd door hormoontherapie:
http://en.wikipedia.org/w(...)%28male-to-female%29
Zelfs je ogen veranderen, jezus
Iets?quote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd heel erg fascinerend. Kleedt hij zich een beetje oké als vrouw? Veel mannen gaan vaak iets over the top als ze zich als vrouw moeten kleden.
Understatement, ja.quote:
Ja wel goed eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd heel erg fascinerend. Kleedt hij zich een beetje oké als vrouw? Veel mannen gaan vaak iets over the top als ze zich als vrouw moeten kleden.
Het is dan ook best zielig als die moeder van Bambi doodgaatquote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg telkens hetzelfde rotgevoel van een film, en toch kijk ik 'm iedere keer weer. Wat is er mis met me?
Heb je een anale fissuur?quote:
Ja, dat denk ik ook wel. Je kent er niet zoveel, ik tenminste. En dan zit er sneller een tussen die zich overdreven kleedt.quote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja wel goed eigenlijkheb hem zelfs geholpen
maar het is ook nogal wat als je eh, ineens van garderobe moet wisselen
En ik kan me voorstellen dat je per ongeluk voor het minst flatterende ding kiest en dan eindigt als een soor Rambo in een Tutu
Maar ik denk dat dat best een vooroordeel is dat die zich allemaal zo raar kleden. Volgens mij is dat juist omdat die zo opvallen, dat dat je bij blijft, maar er zullen ook vast genoeg normaal uitziende zijn.
t Zal wel... compensatie gedrag zijn ofzo
Ja, dan blijf je toch iedere keer weer een traantje wegpinkenquote:Op maandag 14 december 2009 22:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is dan ook best zielig als die moeder van Bambi doodgaat
Ik vind 'Dude where's my car' ook verschrikkelijk, maar ik kijk hem elke keer.quote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg telkens hetzelfde rotgevoel van een film, en toch kijk ik 'm iedere keer weer. Wat is er mis met me?
quote:Op maandag 14 december 2009 22:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind 'Dude where's my car' ook verschrikkelijk, maar ik kijk hem elke keer.
Hoe schattig.quote:
Ja hoor. Ik leef me dan ook vaak teveel in in een film.quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Maar even serieus, hebben jullie dat nooit? Dat je je na een film echt rot kunt voelen.
Nee, ik heb wel als ik een film heb gezien dat ik de strakste moves nog eens fijntjes overdoe voor de spiegel.quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Maar even serieus, hebben jullie dat nooit? Dat je je na een film echt rot kunt voelen.
Nouja hij vond het wel raar omdat eh, de kleren nog niet bij z'n lijf klopte ofzoiets. Dat het wel meer om het totaalplaatje was te doen dan alleen die kleren.quote:Op maandag 14 december 2009 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je een anale fissuur?
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Je kent er niet zoveel, ik tenminste. En dan zit er sneller een tussen die zich overdreven kleedt.
Absoluut, je kan je eindelijk kleding als het geslacht dat je wil zijn, dan neem je het er ook van.
Met zo''n appeltaart aan je piemelquote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel als ik een film heb gezien dat ik de strakste moves nog eens fijntjes overdoe voor de spiegel.
Haha, nee joh. Maar wat wil je met een hart van steen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Doe niet groot bitch, doe niet klein. Glas in je gezicht is niet zo fijnquote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel als ik een film heb gezien dat ik de strakste moves nog eens fijntjes overdoe voor de spiegel.
Nee, eerder dit (dansje):quote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met zo''n appeltaart aan je piemel
P.s. I love youquote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef Maisnon het volgende:
Lure als je nou eens zegt welke film het over gaat
Ja, watquote:Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:. Luur, please.
Kijk nooit I Am Sam in dat geval. Of A Walk To Remember.
Die film weet dat gevoel slechts matig over te brengen, vind ik dan. Heb hem ook een tijdje geleden gezien, misschien ligt het daaraan.quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wat.
Ik hoop dat het jou nooit overkomt. Dat je de liefde van je leven tegenkomt, je soulmate. En dat ze dan in een keer dood is.
HARSTIKKE DOOD, HELE LICHAAM KAPOT VAN DE KANKER!!!1quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wat.
Ik hoop dat het jou nooit overkomt. Dat je de liefde van je leven tegenkomt, je soulmate. En dat ze dan in een keer dood is.
Ik zeg doen, cultstatus over 9000.quote:'Noord-Korea wil met Hiddink naar het WK'
Of het enige kans van slagen heeft valt te betwijfelen, maar opvallend mag het nieuws gerust genoemd worden. Noord-Korea is volgens Voetbal International op zoek naar een nieuwe bondscoach en denkt aan Guus Hiddink. De bondscoach van Rusland was eerder de eindverantwoordelijke bij Zuid-Korea, de aartsrivaal van de Noord-Koreanen.
Met Zuid-Korea eindigde hij in 2002 bij de beste vier landen, waarna hij een heldenstatus kreeg in Azië. Hiddink ging vier jaar later ook met Australië naar het WK en hoopte zich voor de komende eindronde te kwalificeren met Rusland. In de play-offs was Slovenië echter te sterk.
De naam van Hiddink werd vervolgens al genoemd bij Nigeria en Argentinië, maar de Achterhoeker sloot uit dat hij volgend jaar naar het WK zou gaan. De coach is van mening dat hij dit niet kan maken tegenover de Russen, maar Noord-Korea zou toch willen proberen om Hiddink op andere gedachten te brengen.
Ja, maar jij.quote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die film weet dat gevoel slechts matig over te brengen, vind ik dan. Heb hem ook een tijdje geleden gezien, misschien ligt het daaraan.
Cultstatus 7?quote:Op maandag 14 december 2009 23:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg doen, cultstatus over 9000.
The Elephant Man.quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
Vrij lang.quote:Op maandag 14 december 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
Hoe lang duurt die reclame wel niet
En dan ben ik een "ja maar jij".quote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
Oke laat maar, ik ben al over m'n bui heen.
Ik ben veel te overgevoelig voor dat soort dingen.
Sorryquote:Op maandag 14 december 2009 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan ben ik een "ja maar jij".
Ik vond ook net iets dat jij helemaal geweldig vond, gelukkig hou ik het ook voor mezelfquote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
Bij requiem for a dream krijg ik ook zo'n naar kut gevoel.
God, ik heb toch zo iets geniaals gevonden op Youtube! Ik ga het niet eens met jullie delen ook
.
Ik weet dat jullie het allemaal kut zouden vinden, vandaar dat ik het jullie dan ook maar bespaarquote:Op maandag 14 december 2009 23:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vond ook net iets dat jij helemaal geweldig vond, gelukkig hou ik het ook voor mezelf
Dit onze in raaltequote:
Komt wel, wacht nou maar afquote:Op maandag 14 december 2009 23:34 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME waarom meppen ze niet. Ik wil bloed zien
Nee man, chicks hebben geen leeftijd op Hyves. Zoek via het café bij Spots.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
ja
Zoekactie naar chick verloopt moeizaamGeen naam dus zoek op leeftijd maar hyves heeft maar 20 pagina's voor amsterdam tussen 16-18... beeld vaar vertroebelt
Jealousy is a bitch.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil jullie lelijke stations niet zien.
Ja was geen cafe. Ze was aan het werk bij de catering van de arena.. Geen idee welk bedrijf dat isquote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, chicks hebben geen leeftijd op Hyves. Zoek via het café bij Spots.
Die is nog wel mooi van voren.quote:Op maandag 14 december 2009 23:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oisterwijk
quote:
Ken ik eigenlijk nietquote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
Maisnon, wat vind je van Madonna met het album Erotica?
Sky en Allure meet?quote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bar slechte analyse.
Ga je me donderdag trakteren?
You should.quote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ken ik eigenlijk niet
Nouja he Madonna ken ik welmaar niet echt in verdiept
Wat?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Oh dat is dat Bin Laden put your hands all over my body
Dat hoor ik er totaal niet in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Oh dat is dat Bin Laden put your hands all over my body
Die zinquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Meet in Tilladelphia met carnaval. C_N, Seagal, Otis en Skylark. Het zal mij benieuwen of Chillburg zoveel shine aankan.
Omdat die fag in Tilladelphia woont en niet in Shinehoven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Waarom trouwens in Tilburg en niet in Eindhoven, of Maastricht
Ja dus?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat die fag in Tilladelphia woont en niet in Shinehoven.
Dan crashen we in zijn kribbe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik heb ook nog nooit iemand Tilladelphia horen zeggen
Ja, die ken ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Ken je deze Fasc?
Die tweede is meer hiphop en ik weet dat je dat eng vind (toch?) maar probeer het eens
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Meet in Tilladelphia met carnaval. C_N, Seagal, Otis en Skylark. Het zal mij benieuwen of Chillburg zoveel shine aankan.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé mijn Hamachi is verneukt ofzo. Ik zag Laki zonet een uur tegen zichzelf praten
watquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
Shinehoven, oke. Maar Tilladelphia?Tilburg is dus één grote Niggervillage?
![]()
Daar woon ik vlakbijquote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Siniti het volgende:
Al moet ik wel bekennen dat ik dichter bij dit onding woon
[ afbeelding ]
hoequote:
Toffe mama. M'n moeder heeft me Nirvana bijgebracht, dat zette ze altijd op tijdens het eten koken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ze vroeger veel gehoord want m'n moeder had er een CD van die ze vaak opzette
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toffe mama. M'n moeder heeft me Nirvana bijgebracht, dat zette ze altijd op tijdens het eten koken.
Unplugged cd.quote:
Wat een spannende verslagen zijn dit tochquote:Test Setup
To test the Botanist prototype, the choice was made for a series of tasks for the user to perform. Each task has an increasing level of difficulty, relative to the users increasing experience with the program. Different functions of the program are interwoven with the task, not immediately apparent for the user, but clear in the test results. An example is the relatively complicated route one must take to get to the identification of a Rose, or the printing of data.
During the test, I had the user perform some small sub tasks on the fly, to test the intuitiveness of the interface. This mainly consisted of asking the user to go back one step, or asking what previous options the user has selected. The latter is made apparent on the screen in the top, as a sort of progress bar.
Tasks
On the next page, you will find the tasks as I presented them to the user. Considering the time span in which the user tests needed to be performed, it was not realistic to test the application with actual flowers. I therefore used scenario’s to give the user an impression of the situation in which Botanist is used, as well as the characteristics of the flower. Additional pictures are used to give the user a further idea of what the flower looks like. These 3 tasks were printed on a piece of paper which accompanied the users before and during the test.
After each task, I shortly evaluated the progress of the user through those specific tasks, asking for remarks about the application as well.
The information in italic was left out during the actual test, but gives the reader of this report an idea of the underlying functions that were tested.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |