Goed nummer hé?quote:Op maandag 14 december 2009 19:38 schreef S.Seagal het volgende:
Geen google. Denk je dat ik hier mee ga cheaten.![]()
Meer dan 500.000 keer bekeken![]()
Nog best bekend.
quote:
Laat ik maar niet klikken.quote:
Inge beweert nu dat ik naar zulke filmpjes zoek.quote:Op maandag 14 december 2009 19:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik zag de titel heb niet het filmpje gezien.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
What are you? A tough guy?
Hij heeft echt toffe muziek gemaakt. Vanmiddag op youtube wat van gangstarr zitten luisteren, vind jij dat ook zo tof?quote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Hey ynuh die Come Clean wilde ik laatst ook bij die reeks postendie vind ik nog leuker dan Cant Stop the Prophet eigenlijk
Naja, zo'n erge efukt is het nietquote:
Is Inge je vriendje?quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inge beweert nu dat ik naar zulke filmpjes zoek.
Maar in het filmpje zag ze er nog wel best prima uit.quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Whehehe dat stukje met die Christina Curry op geenstijl-tv. Wat een verschrikkelijk dom wijf zeg. Die heeft echt het iq van een boterham.
Heb je haar op lowlands gehoord?quote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef Japsnars het volgende:
Het is echt zo'n evil lesbian ginger queen
Zij helaas nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Met zoveel make up ziet iedereen er prima uit.
Nee, ondanks dat iedereen haar zo hypede ben ik er maar niet heengegaan. Ik vind al die nummers ook echt enorm slecht alleen het refrein klinkt wel grappigquote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je haar op lowlands gehoord?Zo vals.
Ja jezusquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Whehehe dat stukje met die Christina Curry op geenstijl-tv. Wat een verschrikkelijk dom wijf zeg. Die heeft echt het iq van een boterham.
Heerlijk nummer is dat.quote:
Had ook niet anders verwacht eigenlijk. Niet dat ik haar heb gezien trouwens, waren vast andere leuke dingen tegelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je haar op lowlands gehoord?Zo vals.
Echt he.quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja jezusik keek ook al van:
![]()
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |