quote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef BergTurk het volgende:
Ik zelf vind de javafood ingevroren rundvlees bapao, 0,30 cent bij super de boer. de albert heijn
Mijn voorkeur gaat uit naar die van javafood gevuld met kip sate, maar die met rundvlees smaakt ook primaquote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef BergTurk het volgende:
Ik zelf vind de javafood ingevroren rundvlees bapao, 0,30 cent bij super de boer.
Wat jullie?
Je mag er ook bij zeggen welk biertje er het beste bij smaakt
Je was niet de enigequote:
Dat is inderdaad wel heel erg goedkoopquote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef BergTurk het volgende:
rundvlees bapao, 0,30 cent bij super de boer.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef Rijstkoker het volgende:
Zelfgemaaktemaar al die magnetron shit is gewoon
Zucht, wat denk je van chinese fabrikanten?quote:Op maandag 14 december 2009 20:42 schreef MdMa98 het volgende:
Mensen die denken dat bapau verschillende fabrikanten kent![]()
of Tsjendrawasih
of Albert Heijn
Meer is er niet
Zodat de saus overheerst en je maar vooral geen bapao proeft?quote:
Die dus!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 10:25 schreef rac het volgende:
Ik lees iedere keer zelfgemaakte....
Miscchien een receptje(s)
volgens mij halen zowaar alle toko`s ze gewoon bij tsjendra vandaan.quote:Op maandag 28 december 2009 21:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Die dus!
Een echte van de Toko heb je genoeg aan 1, die minibapaos in de supermarkt zijn niet te vreten, slachtafval met een berg zout is het.
[..]
Ik heb geen idee hoe je dat deeg maakt, voor vulling kan je bijna alles gebruiken.
Jij maakt thuis zelf Bapaobroodjes ?quote:
Vind je een klef broodje gevuld met kattenbrokken in chemische pindasaus echt godenvoer? Ik denk dat Onze Lieve Heer toch iets anders zou kiezen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:33 schreef CharlyLownoise het volgende:
Allemaal godenvoer, maakt niet uit welk merk en welk vleesch.
Problemen mee?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jij maakt thuis zelf Bapaobroodjes ?
Ik lust ze alleen maar als we ze zelf gemaakt hebbenquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:54 schreef Darkestrah het volgende:
Kipsaté. Rundvlees is echt smakeloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |