quote:Op maandag 14 december 2009 18:01 schreef BasEnAad het volgende:
Haha, jouw pa en ma zijn geestelijk beperkt!
Ja,ze zitten samen met de jouwe...quote:Op maandag 14 december 2009 18:01 schreef BasEnAad het volgende:
Haha, jouw pa en ma zijn geestelijk beperkt!
Omdat je moeilijk jezelf christmasstation kunt noemen en dan geen kerstmuziek kunt draaien + tijd van het jaar.quote:Op maandag 14 december 2009 18:00 schreef Joel-Smeets het volgende:
Waarom heeft die strontzender van een Skyradio alleen maar kerstmuziek,met hun christmasstation![]()
The number 1 music stationnnn.. skyradiooooooooo 101 FMmmmmmmmmmquote:Op maandag 14 december 2009 18:04 schreef Drinky het volgende:
Ook die reclame van Skyradio weer, hoeveel jaar gebruiken ze die wel niet?
Ik zou ontslag nemenquote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
The number 1 music stationnnn.. skyradiooooooooo 101 FMmmmmmmmmm
Ik moet het elke dag aanhoren op het werk
Nee,ik ben degene die er last van heeft..quote:Op maandag 14 december 2009 18:05 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Van ons ma en pa![]()
Klachten openen voor je mentally changellenged ouders
en dan wel met kerstavond lekker bij de familie gaan zittenquote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eens met klacht! Godverdomme, gek word ik ervan. Die eeuwig terugkerende Amerikaanse in plastic verpakte kunstblijheid
quote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eens met klacht! Godverdomme, gek word ik ervan. Die eeuwig terugkerende Amerikaanse in plastic verpakte kunstblijheid
Mijn familie is toffer dan de radio. En Kerstmis duurt tenminste maar drie dagen. Dat kansloze gemekker op Skyradio barst al volop los zodra de Goedheiligman de haven uitvaartquote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
en dan wel met kerstavond lekker bij de familie gaan zitten
scheer je weg vuile hypocriet
Dat was cynisch toch?quote:Op maandag 14 december 2009 21:47 schreef Dennitaj het volgende:
Kerst vind ik helemaal geweldigLekker gezellig met je familie gourmetten ofzo
Kijk er altijd naar uit!!
Nopequote:
Ik heb nou ook niet echt zin om de hele dag met een koptelefoon op te lopen,ik wil gewoon van die pauperzender afquote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Thas het volgende:
Ik neem aan dat je een mobieltje hebt
1. Zet er muziek op
2. Doe oortjes in/neem een koptelefoon mee (alleen voor de bazen)
Hoe lastig kan het zijn..
Langer dan een dag houd ik het niet vol, elke keer dezelfde liedjes. Radio 538 is mijn muziek niet, doe mij Veronica maar en Arrow Classic Rock (helaas alleen op de kabel)quote:
Dat dus he.quote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
![]()
Kerst begint me gewoon tegen te staan.
Tis alleen maar neppigheid en kitsch overal.
Ik sluit me er gewoon voor af tot enkele dagen voor kerst zelf, kerstboom haal ik vrijdag pas denk ik, voor de rest niet al teveel naar die nummers luisteren, pas rond kerst zelf. Anders krijg ik gewoon een ongelooflijke overkillquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat dus he.
Ik word echt gestoord van die gare kerstliedjes steeds. En niet alleen op Sky he, op andere zenders kunnen ze er ook wat van![]()
![]()
Randstadquote:Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef PietPossum het volgende:
ons pa en ma![]()
jaloerse randstad kakkers![]()
![]()
sadness.
Tevens: hippe kerstmixen
Kerstmuziek verder om te kotsen. Wat een bagger elk jaar opnieuw
Zie mijn laatste postquote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef FCZwolleZuid het volgende:
SaairadioTS komt uit Brabant
Er zit toch een knop op die radio? Draai hem ff naar de 103 fm en je hoort geen kerstmuziek meer maar de top 1000
Je kan net het net zo goed opnemen en het op repeat af laten spelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:40 schreef L0t.. het volgende:
ChristmasradioIk luister het al 2 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Band Aidquote:Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef Urquhart het volgende:
Hij staat hier al vanaf vanmorgen 9 uur non-stop aan
Tot nu toe heb ik alleen John Lennon en The Eagles twee keer voorbij horen komen
Ik heb hem één keer voorbij horen komen, maar ben wel een half uurtje weggeweest, dus zou goed kunnenquote:
Kerst is wat anders dan de kitscherige klankendiarree op Skyradio.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die kerst hatenWat een falers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |