abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75818747
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat studentenkaart korting week, klopt dat? Het is mij onduidelijk wat dat betekent: is het
- het kortingsabonnement dat bij een week-ov hoort, of
- korting door de weeks?
Dat klopt, het is het kortingsabonnement dat bij een week-ov hoort.
quote:
de apparaten van de HTM schrijven in het weekend het bedrag zonder korting af.
Dat kan kloppen. De kaartlezers herkennen het product nog niet dat je recht geeft op korting.
pi_75819680
tvp! Nu al een aantal keer in het weekend naar mijn werk gegaan met opgeladen OV chipkaart werk eigenlijk best prima! Bij de AH to GO opgeladen en geen strippenkaart of klein geld bij me hoeven hebben... Enige rare: heenweg kostte me 1.14... Terugweg kostte me 1.25? Beter dan 2 enkeltjes a 2,50 kopen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_75819791
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heb even op een NS-automaat gekeken wat er precies op mijn chipkaart staat:
[ afbeelding ]

Dat studentenkaart korting week, klopt dat? Het is mij onduidelijk wat dat betekent: is het
- het kortingsabonnement dat bij een week-ov hoort, of
- korting door de weeks?

Even herhaling van mijn probleem boven: ik hoor dus een week-ov te hebben maar de apparaten van de HTM schrijven in het weekend het bedrag zonder korting af.
Je krijgt het abbonement dat je voorheen ook had, begreep ik uit de papieren. Als je een week OV had dan krijg je een week abbo en rij je dus doordeweeks gratis.
pi_75820190
Oké, even een belangrijke mededeling (al zal iedereen dit wel krijgen) ik kom net thuis en vind een brief met de volgende info:

Om vanaf 1 januari te kunnen blijven reizen kun je vanaf vandaag het huidige abonnement op je studenten OV-chipkaart tijdelijk laten verlengen bij een NS balie.

Dit geldt dus niet voor mensen die al eerder hun nieuwe abonnement op hun OV-chipkaart kunnen laden.

Maar goed, hier word je toch simpel van, ongeveer elke week hebben ze weer wat nieuws in petto voor ons...
  zondag 20 december 2009 @ 00:37:42 #155
123170 alors
zlata1234
pi_75822907
tvp voor morgen, ik kan nu niet inloggen want ze zijn gesloten dus ik weet ook niet of ik het al snap of niet
know'm sayin?
word? word.
pi_75830865
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef Dennis101 het volgende:
Oké, even een belangrijke mededeling (al zal iedereen dit wel krijgen) ik kom net thuis en vind een brief met de volgende info:

Om vanaf 1 januari te kunnen blijven reizen kun je vanaf vandaag het huidige abonnement op je studenten OV-chipkaart tijdelijk laten verlengen bij een NS balie.

Dit geldt dus niet voor mensen die al eerder hun nieuwe abonnement op hun OV-chipkaart kunnen laden.

Maar goed, hier word je toch simpel van, ongeveer elke week hebben ze weer wat nieuws in petto voor ons...
vandaag lekker rustig op station dus ga nu maar even kijken of mijn abbo al klaar staat.... Heb ik dat gelijk gedaan en nergens last van en me ook maar even dwingen
pi_75834381
Lekker rustig is het zeker wel nu op stations ja
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_75834417
Dennis101, van wie is de brief afkomstig?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_75834430
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef GLITCH. het volgende:
De eerste abonnementen kun je activeren vanaf 4 januari he, nu nog niet.
Volgens de site van studentenrijsbewijs staat je abonnement uiterlijk 1 januari klaar. Lijkt me dan ook dat je op vanaf 1 januari je abonnement kan activeren.
pi_75834455
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:34 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Volgens de site van studentenrijsbewijs staat je abonnement uiterlijk 1 januari klaar. Lijkt me dan ook dat je op vanaf 1 januari je abonnement kan activeren.
Jajaja, ik las te snel. Heb het ook al aangepast he
pi_75834485
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:34 schreef GLITCH. het volgende:
Dennis101, van wie is de brief afkomstig?
Ehm niet helemaal duidelijk. Er wordt afgesloten met 'Klantenservice Studenten OV-chipkaart'.
pi_75834491
Je definitieve abonnement moet je namelijk voor 31 januari activeren. En de eerste adviesperiode is pas vanaf 4 januari, voor de letter A.
pi_75834503
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef GLITCH. het volgende:

[..]

Jajaja, ik las te snel. Heb het ook al aangepast he
Zag het, je liet me wel even schrikken
pi_75834530
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ehm niet helemaal duidelijk. Er wordt afgesloten met 'Klantenservice Studenten OV-chipkaart'.
Van de Studenten OV-chipkaart dus

Ik dacht al dat ik iets gemist had haha (heb nu vakantie)
  zondag 20 december 2009 @ 13:40:56 #165
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75834686
Even een vraagje. Als ik mijn abonnement nu niet op haal, dan hoef ik verder niets meer van mijn OV-chipkaart te halen, toch? (en ik ook niet mijn OV van 2009 in te leveren)
Ik moet even uitzoeken hoe ik volgend jaar globaal met mijn inkomen zit, maar ik heb geen zin om straks moeilijk te doen om je "rijbewijs" van je chipkaart te halen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_75834705
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef GLITCH. het volgende:
Je definitieve abonnement moet je namelijk voor 31 januari activeren. En de eerste adviesperiode is pas vanaf 4 januari, voor de letter A.
Mwah, adviesperiode of niet, 2 januari laad ik gewoon mijn nieuwe abonnement hier bij de Primera erop, dat scheelt me dan een tripje van 3 kwartier naar een NS balie.
pi_75834745
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:40 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje. Als ik mijn abonnement nu niet op haal, dan hoef ik verder niets meer van mijn OV-chipkaart te halen, toch? (en ik ook niet mijn OV van 2009 in te leveren)
Ik moet even uitzoeken hoe ik volgend jaar globaal met mijn inkomen zit, maar ik heb geen zin om straks moeilijk te doen om je "rijbewijs" van je chipkaart te halen.
Dan hoef je hem inderdaad niet op te halen/in te leveren. Let er wel op dat je recht op je OV-kaart pas vervalt in de maand dat je boven de bijverdiengrens uitkomt.
  zondag 20 december 2009 @ 13:43:39 #168
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75834812
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan hoef je hem inderdaad niet op te halen/in te leveren. Let er wel op dat je recht op je OV-kaart pas vervalt in de maand dat je boven de bijverdiengrens uitkomt.
Ja, maar als ik mijn OV stop zet, dan ben ik alles voor en hoef ik nergens meer naar te kijken....? Of zie ik dat nu verkeerd.
pi_75834862
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, maar als ik mijn OV stop zet, dan ben ik alles voor en hoef ik nergens meer naar te kijken....? Of zie ik dat nu verkeerd.
Tja, als jij op deze manier jezelf een half jaar (bijvoorbeeld) van gratis wil onthouden, moet je dat uiteraard zelf weten
  zondag 20 december 2009 @ 13:47:09 #170
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75834979
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Tja, als jij op deze manier jezelf een half jaar (bijvoorbeeld) van gratis wil onthouden, moet je dat uiteraard zelf weten
Ja, snap ik. Ik reis alleen nooit met het OV, dus daarvoor hoef ik het niet te laten. Klopt het dat je je studentenrijbewijs nu op elke automaat eraf kan laten halen?
pi_75835035
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Ik reis alleen nooit met het OV, dus daarvoor hoef ik het niet te laten. Klopt het dat je je studentenrijbewijs nu op elke automaat eraf kan laten halen?
Ah oke En als je het product niet avtiveert voor 2010 hoef je het er uiteraard ook niet af te halen. Dus je hoeft niets te doen in jouw geval.
  zondag 20 december 2009 @ 13:49:44 #172
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75835110
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:48 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ah oke En als je het product niet avtiveert voor 2010 hoef je het er uiteraard ook niet af te halen. Dus je hoeft niets te doen in jouw geval.
Ik zal er nog eens over nadenken, haha. Toch bedankt! En als ik hem wel ga halen, dan kan ik hem er bij een NS-station gewoon af laten halen wanneer ik er overheen ga?
pi_75835149
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik zal er nog eens over nadenken, haha. Toch bedankt! En als ik hem wel ga halen, dan kan ik hem er bij een NS-station gewoon af laten halen wanneer ik er overheen ga?
Daar heb ik geen antwoord op, GLITCH waarschijnlijk wel
  zondag 20 december 2009 @ 13:52:39 #174
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75835260
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Daar heb ik geen antwoord op, GLITCH waarschijnlijk wel
Dan wacht ik daar even op, haha. Ik dacht eerst dat je perse naar een servicebalie moest en voor mij is dat R'dam (30minuten met de trein ofzo).
  zondag 20 december 2009 @ 13:53:58 #175
148823 znarch
ondertitel
pi_75835318
Stomme vraag, ik heb mijn ov chipkaart al wel, maar kan hem pas na 1 januari activeren.

1 Moet ik dan gewoon mijn chipkaart gebruiken als ouderwetse OV ?

2 Geld dat ding nu ook in bussen ? :s ben nog geen bus tegengekomen met zon chiplees ding.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')