Ik bedoel ook avontuur in dequote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Blijven slapen bij DW was niks mis meeEn gewoon erg lief dat het mocht en zo
![]()
Maar goed, bij mij in de auto is altijd al een avontuur, maar als DW er bij zit is het altijd ff extremer
Zal wel komen omdat ik op de dag dat ik DW voor het eerst ontmoette ook voor het eerst een auto plat heb gereden
![]()
En je brak mn kwartet
Mn remmen deden het niet meer! had ik wel vaker met die auto, en dan trok ik gewoon aan de handem. Maar als het s ochtends erg vroeg ennat is, en er gebeurt 30 meter voor je een kop staart botsing, ben je gaar, dnek je daar niet aan, en ben je zelf ineens de staart van die kop staart botsingquote:
Absoluutquote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook avontuur in de-zin van het woord
![]()
Hihi, dus eigenlijk is het altijd spannend met DW? Dat wisten we eigenlijk allang he?
Enneh,,,jij bent toch mod? Regel dat zou ik zo zeggen
quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AbsoluutEn absoluut
Ik was vorige week een dagje geen mod, telt dat?
Ja als je remmen het niet doen dan heb je dus veel kans dat je een ongeluk krijgt, toch wel handig dat hij je op wou halenquote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn remmen deden het niet meer! had ik wel vaker met die auto, en dan trok ik gewoon aan de handem. Maar als het s ochtends erg vroeg ennat is, en er gebeurt 30 meter voor je een kop staart botsing, ben je gaar, dnek je daar niet aan, en ben je zelf ineens de staart van die kop staart botsing![]()
Maar goed, toen dus nog ff snel een auto ut het schap van mijn broer getrommeld om toch naar DW te kunnen gaan
quote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ehm...dus jij was niet-mod-for-a-day? En hoe voelde dat?
Volgende keer beter zullen we maar zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Xaryna het volgende:
Ja ik vind het ook jammer, maar ik moest werken
Was er nog op tijd ook met alle sneeuw
Blij dat jullie het wel leuk hadden!
Nee, wil je met pensioen?quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
HeerlijkMaar goed, na de winter (als het elfstedenforum dicht is) helemaal geen mod meer
(op fok dan
)
Anders was jij nu denk ik ook nog een nachtje bij Marijke geblevenquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Xaryna het volgende:
Ja ik vind het ook jammer, maar ik moest werken
Was er nog op tijd ook met alle sneeuw
Blij dat jullie het wel leuk hadden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |