Allemaal smoesjes! Maar ik ben niet legaal neukbaar hoorquote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist bij god niet dat jij zou komen, dat je niet in zwolle woont, en dat je legaal neukbaar bent.
Voor hetzelfde geld woonde je in coevorden en gingen je ouders je brengen
Voor de wet welquote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef PownijN het volgende:
[..]
Allemaal smoesjes! Maar ik ben niet legaal neukbaar hoor
Ik vind een emmen topic idd best wel leuk jaquote:Op zondag 20 december 2009 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we deze dan maar snel vol maken en de volgende helemaal aan Emmen opdragen?
ik heb er nu al zin in!
Nou, nog 44 posts te gaan!quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind een emmen topic idd best wel leuk ja
Maar ik heb even niet spamkrachtenquote:
Ik ook niet...if any (heee, Engels!)quote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb even niet spamkrachten
Jij en geen energie?quote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb even niet spamkrachten
Onvoorstelbaar hequote:
Hihihi!quote:
Jaquote:
Weet ikquote:Op zondag 20 december 2009 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihi!
Trouwens, vanmiddag, dat was ik niet hoor...
Hihi...ja, Huppel gaaaaaaat maar door he? Misschien is het wel door de rust die er heerst nu Huppelman weg isquote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaKijk, bij mij is het aan te zien dat ik zo ongeveer 24/7 gaar ben
Maar jij!
[..]
Weet ik
Ik kan tenminste mijn eigen poeperd afvegenquote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi...ja, Huppel gaaaaaaat maar door he? Misschien is het wel door de rust die er heerst nu Huppelman weg is![]()
En gelukkig maar!
Uhm...ik ook hoor!quote:Op zondag 20 december 2009 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan tenminste mijn eigen poeperd afvegen
JAAA dat weet ik maar ik wilde alleen duidelijk maken dat mijn adhd-achtige persoontje nog wel meevalt want want want er bestaan wel ergere dingen, zoals je eigen kont niet kunnen afvegenquote:
Wat een avontuur zeg, en jij meteen extra blij met de terreinauto natuurlijk!quote:Op zondag 20 december 2009 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto staat nu btw nog steeds bij DW in de wijkWe hebben hem wel naar een begaanbaar gebied gesleept btw
Maar ff de terreinauto die ik gister gekocht heb opgehaald, wel zo veilig
Failquote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Kwartet!!!
En huppelmuts te cirteren: "huh? maar je bent toch mod?"![]()
Blijven slapen bij DW was niks mis meequote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een avontuur zeg, en jij meteen extra blij met de terreinauto natuurlijk!
trouwens, blijven slapen bij DW lijkt me sowieso al een heel avontuur
Doe je goedquote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Blijven slapen bij DW was niks mis meeEn gewoon erg lief dat het mocht en zo
![]()
Maar goed, bij mij in de auto is altijd al een avontuur, maar als DW er bij zit is het altijd ff extremer
Zal wel komen omdat ik op de dag dat ik DW voor het eerst ontmoette ook voor het eerst een auto plat heb gereden
![]()
En je brak mn kwartet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |