Als je niet voor de kat z'n viool staat te draaien (ook wel eens meegemaakt...) en de response is goed, geeft dat altijd een goed gevoel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
DJ BB in tha house
Leuk om te horen dat het goed ging MM
Moet wel een goed gevoel zijn als men je keuze waardeert
Iets met een werkgroep en school?quote:
Nee, daar hoop ik komende weken niks meer van te horen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Iets met een werkgroep en school?
quote:
quote:
Nu luister ik muziek op de fiets en zo nu en dan verstuur ik al rijdend een SMS of kijk om een andere reden op het schermpje van mijn telefoon, maar een hele aflevering van een serie kijken tijdens het fietsen gaat me wat verquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Plus:
* ik wilde fietsen, maar verveel me dan dood als ik geen tv (Dexter) kan kijken
Thee graagquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu luister ik muziek op de fiets en zo nu en dan verstuur ik al rijdend een SMS of kijk om een andere reden op het schermpje van mijn telefoon, maar een hele aflevering van een serie kijken tijdens het fietsen gaat me wat ver
dank uquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kopje slappe thee voor de zieke.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Als ik buiten fiets, dan lukt bellen of smsen niet eens.
tel de bedragen eens bij elkaar op .....quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Net een mapje 'Een Eerste Kennismaking' euro's gekregenHoeveel zou dat opleveren tegenwoordig
niet dat ik 'm ga verkopen trouwens
Nog steeds? Boringquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
tel de bedragen eens bij elkaar op .....
quote:Q-buzzchauffeurs verjaagd uit kantine Assen
De buschauffeurs van het nieuwe Qbuzz mogen de kantine op het station in Assen niet in. Arriva wil de chauffeurs niet binnenlaten. De bestuurders, die tot voor kort nog bij Arriva in dienst waren, wijken nu uit naar het naastgelegen Douwe Egberts Koffie Café.
"Dit is heel onhandig", moppert een van de vijf chauffeurs die naast de bar zit. "We hebben hier geen privacy. En als je even naar het toilet wilt, moet je je tas meenemen. Arriva is gewoon aan het pesten. Ze balen dat ze hebben verloren van Qbuzz en nu mogen wij de kantine niet meer in."
Arriva laat weten dat er wel met Qbuzz is gesproken over overname van de chauffeursruimtes, maar dat er geen overeenstemming is bereikt. "Uiteindelijk liet Qbuzz ons weten dat ze geen belangstelling meer hebben", zegt Arriva-woordvoerder Joyce Pieterman. "Onze kantine in Appingedam gebruiken ze wel, maar die in Assen, Emmen en Winschoten niet."
Volgens Qbuzz vraagt Arriva teveel geld. "Wij willen die kantines graag gebruiken. Maar Arriva stelt veel te hoge eisen. Zo komen we er niet uit", zegt Joost van der Bijl van Qbuzz.
Ai..... luchtte dit wel op?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, daar hoop ik komende weken niks meer van te horen.![]()
Ik ben het snoer van m'n laptop kwijt. Ik weet zeker dat hij onder het bureau lag en dat Sven daar heeft opgeruimd. Dus ik heb zo'n vermoeden dat het snoer nu in een bak met tienduizend andere snoeren ligt.![]()
Plus:
* Sven die zegt dat hij niet aan dat snoer heeft gezeten
* m'n laptop is meegenomen, omdat een collega van Sven zijn laptop was vergeten
* gezeur over oud en nieuw van mijn familie
* een plant die elke dag uitvalt en gek genoeg nooit kaal wordt
* een huis wat ik opgeruimd had, maar waar nu weer een troep van is gemaakt
* schoenen die smerig waren en die ik per ongeluk op kookwas heb gewassen
* jellybeans waar ik buikpijn van heb
* een afspeler die ik niet aan de gang krijg (geen idee wat ik aan moet zetten), dus geen Dexter
* ik wilde fietsen, maar verveel me dan dood als ik geen tv (Dexter) kan kijken
* katten die in de kerstboom hangen
* katten die op m'n werk liggen
* een paper waar ik geen zin in heb
![]()
Beetje. Ik heb de plant in de kliko gemikt en schoongemaakt, dat werkte ook wel.quote:
Hmm, tijd voor ander werk.quote:Ik heb echt geen zin meer om nu overeind te komenheb me net voor de zoveelste keer helemaal lens staan boenen op de vloer van een cliënt, en nu moet ik zo weer werken. En daar mag ik een heel huis af gaan stoffen en stofzuigen
Morgen heb ik zo'n spierpijn, ik weet het nu al
Katten en Sven er nog achteraan gooien...?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje. Ik heb de plant in de kliko gemikt en schoongemaakt, dat werkte ook wel.![]()
quote:A view of Santa Maria Paganica church, severely damaged after an earthquake on April 7, 2009 in the Abruzzo capital L'Aquila, Italy. (FILIPPO MONTEFORTE/AFP/Getty Images)
Meer coole foto's natuurlijk bij the boston.quote:Soldiers from the U.S. Army First Battalion, 26th Infantry take defensive positions at firebase Restrepo after receiving fire from Taliban positions in the Korengal Valley of Afghanistan's Kunar Province, in this May 11, 2009 file photo. Spc. Zachery Boyd of Fort Worth, TX, far left was wearing "I love NY" boxer shorts after rushing from his sleeping quarters to join his fellow platoon members. From far right is Spc. Cecil Montgomery of Many, LA and Jordan Custer of Spokane, WA, center. (AP Photo/David Guttenfelder)
We zijn met z'n drietjes teruggereden vandaagquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi redheb je je vrouw en kind bij je of zijn die nog in Duitsland?
Zit aan een antibioticakuur. Maandag moet ik me weer melden bij de dokter......quote:
Oei, beterschapquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Zit aan een antibioticakuur. Maandag moet ik me weer melden bij de dokter......
Hoe is jullie trip geweest?
Dank je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, beterschap![]()
Trip was "goed", erg blij dat we zo snel zijn heengegaan want anders hadden we oma echt niet meer gezien. Al met al een zeer kort "bezoekje", maar we konden gewoon niet tot en met vrijdag blijven voor de begrafenis
I knowquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We zijn met z'n drietjes teruggereden vandaag
Wat zijn die Duitse snelwegen toch heerlijkgewoon vanochtend om 06:40 weggegaan en om 14:15 thuis: in 7 1/2 uur bijna 700 kilometer gereden, en dat is inclusief de nodige tank/plas/eet/drinkpauzes
Vooral het begin is fantastisch, van Berlijn tot Hannover, zo'n 250 kilometer nauwelijks verkeer, en vooral: geen snelheidslimiet
Volgens mij klopte het verhaal niet helemaal hoorde ik een chauffeur zeggen vandaag.quote:
Ha PSquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wtf, opeens is het weer min elf
Mag hopen van nietquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mag hopen van nietAnders vind ik je eng
Hoi Angdyquote:
Tijgergarnalen met koriander en knoflook. Zeer lekker.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Heeft iemand hier een idee wat ik met kerst voor 5 mensen zou kunnen gaan koken? niet al te moeilijk, want zo handig ben ik nou ook weer niet in de keuken, maar ik heb geen zin om te gaan gourmetten, dus heb ik bedacht dat ik dan maar ga koken...
Mosterdsoep (die suggestie van Nem vorig jaar beviel goed), kip met sinaasappelsaus of biefstuk in stroganoffsaus vergezeld door aardappelen met schil uit de oven (en een lichte groente, sla of zo is prima) met ijs of taart en koffie toe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Heeft iemand hier een idee wat ik met kerst voor 5 mensen zou kunnen gaan koken? niet al te moeilijk, want zo handig ben ik nou ook weer niet in de keuken, maar ik heb geen zin om te gaan gourmetten, dus heb ik bedacht dat ik dan maar ga koken...
Ik zou beginnen met een soepje:quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een soepje:
[ afbeelding ]
(eventueel geserveerd met brood)
[ afbeelding ]
Als hoofdgerecht zou ik een schaaltje van deze opdienen
[ afbeelding ]
Eventueel met deze saus:
[ afbeelding ]
En als toetje zou ik gewoon een ijsje pakken:
[ afbeelding ]