Zwaar onterechte klacht. Jij kan niet zien wat iemands financiele situatie is. Beetje bord voor je kop.quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik kom ze maar al te vaak tegen. Sloebers, arme studenten en paupers. Of gewoon huismannen. Mensen die B-merken kopen omdat ze nog kromliggen voor de lcd-televisie. En dan vervolgens met droge ogen gaan beweren dat B- of C-merken lekkerder zijn dan A-merken__!!! "Ja want de ijsthee van de Aldi bladibladibladidbla"
Ze zoeken gewoon een excuus voor hun matige maandsalaris en overschreeuwen zichzelf door te zeggen dat B-merken lekkerder zijn
Klacht: mensen die geen A-merken kopen omdat er 'toch bijna geen verschil is'
Dat.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef dadoc het volgende:
TS die geen flauw benul van marketing heeft
B merk drinken en het woord units gebruikenquote:Op maandag 14 december 2009 16:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Bij de meeste dranken zijn vind ik A-merken lekkerder. Dubbelfris is een uitzondering, die frisse fruitdrank units van de c1000 zijn lekkerder
Yep, potentieel backfire-topic.quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef dadoc het volgende:
TS die geen flauw benul van marketing heeft
Ik ga 1 keer per jaar skien, 1 x naar buitenland, 1x naar frankrijk, en een weekendje weg én drink Coca Colaquote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga liever 2 keer per jaar skiën en op zomervakantie dan dat ik Coca-Cola drink!
quote:Op maandag 14 december 2009 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
B merk drinken en het woord units gebruiken
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef SicSicSics het volgende:
Ik drink liever geen Cola dan iets anders dan Coca-Cola!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |