SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:33 schreef Stoeprand het volgende:
Je kan er van de vloer eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar heb je gelijk in, maar het is wel onsmakelijk. was waarschijnlijk Burger King Nieuwendijk.quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Tsja... probleem is dat je in A'dam centrum zit.
Dus 100% anti muizen garantie heb je nooit.
Gaat ie dat beest een beetje voeren!quote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef BergTurk het volgende:
Ik heb de whopper maar neergelegd en ben weggelopen.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:37 schreef Sautor het volgende:
Moet je eens 's nachts een op groot station komenVliegen ze je om de oren.
Dat is geen ratquote:Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef Opzet__ het volgende:
Ja die ratten heb je nou in Amsterdam, maar ook elk iedere grote wereldstad, komt door al die vuile buitenlandse toeristen denk ik![]()
Dat weet ik uit ervaring toen ik op een jeugdherberg verbleef...
En de Mac waar je het over hebt is in Leidseplein geloof ik
Inderdaad. Verrassing! Elke supermarkt/fastfoodketen heeft wel eens last van muizen!quote:Op maandag 14 december 2009 16:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
En als ik nou zeg dat 99% van de fastfoodketens in de grote steden vol zitten met muizen, ga je dan nergens meer eten, of de ikea, of bijenkorf, ga je dan nergens meer iets kopen?????
quote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef BergTurk het volgende:
Ik heb net even op mijn internetbankieren nagekeken waar het was. Het is dus de Burger King aan de Reguliersbreestraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |