SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:33 schreef Stoeprand het volgende:
Je kan er van de vloer eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar heb je gelijk in, maar het is wel onsmakelijk. was waarschijnlijk Burger King Nieuwendijk.quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Tsja... probleem is dat je in A'dam centrum zit.
Dus 100% anti muizen garantie heb je nooit.
Gaat ie dat beest een beetje voeren!quote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef BergTurk het volgende:
Ik heb de whopper maar neergelegd en ben weggelopen.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:37 schreef Sautor het volgende:
Moet je eens 's nachts een op groot station komenVliegen ze je om de oren.
Dat is geen ratquote:Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef Opzet__ het volgende:
Ja die ratten heb je nou in Amsterdam, maar ook elk iedere grote wereldstad, komt door al die vuile buitenlandse toeristen denk ik![]()
Dat weet ik uit ervaring toen ik op een jeugdherberg verbleef...
En de Mac waar je het over hebt is in Leidseplein geloof ik
Inderdaad. Verrassing! Elke supermarkt/fastfoodketen heeft wel eens last van muizen!quote:Op maandag 14 december 2009 16:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
En als ik nou zeg dat 99% van de fastfoodketens in de grote steden vol zitten met muizen, ga je dan nergens meer eten, of de ikea, of bijenkorf, ga je dan nergens meer iets kopen?????
quote:Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef BergTurk het volgende:
Ik heb net even op mijn internetbankieren nagekeken waar het was. Het is dus de Burger King aan de Reguliersbreestraat.
nu dat ik drover na denk, het is idd Nieuwendijkquote:Op maandag 14 december 2009 16:36 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, maar het is wel onsmakelijk. was waarschijnlijk Burger King Nieuwendijk.
true, als ik weer eens een late trein moest hebben op utrecht cs ging ik er altijd naar zitten kijkenquote:Op maandag 14 december 2009 16:37 schreef Sautor het volgende:
Moet je eens 's nachts een op groot station komenVliegen ze je om de oren.
daar ben ik geweest, maar goed, had toen geen rat of muis gemerktquote:Op maandag 14 december 2009 16:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Reguliersbree? Was het een homomuis met een tattoo?????
ja vreemd genoeg dacht ik ook aan muntplein, maar in nieuwendijk hebben ze ook zo'n tweede verdieping hoorquote:Op maandag 14 december 2009 16:52 schreef BergTurk het volgende:
Nee het was de Burger King aan de reguliersbreestraat.
Dat is muntplein dus, en ja dat was mijn eerste keuze, alleen zei ik leidseplein maar bedoelde muntplein,quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef BergTurk het volgende:
Ik heb daarnet gekeken op mijn internetbankieren daar staat BK regulierbreestraat
wat heeft dat in godesnaam met die muis te maken?quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Dat is muntplein dus, en ja dat was mijn eerste keuze, alleen zei ik leidseplein maar bedoelde muntplein,
en toen ik daar ging waren het jonge allochtone tieners achter de balie, en verder maakt me niet uit wie,
maar had dat probleem niet
Ja ik bestelde ook toen met een "large fries", en ik ging daar expres soms om mijn Engels een beetje bij te spijkerenquote:Op maandag 14 december 2009 17:03 schreef BergTurk het volgende:
Ja, er werkten ook alleen maar allochtonen en ze spraken me aan in het Engels.
omdat je in een super toeristisch gebied was, dat is makkelijker omdat het merendeel toerist is, niks mis mee.quote:Op maandag 14 december 2009 17:03 schreef BergTurk het volgende:
Ja, er werkten ook alleen maar allochtonen en ze spraken me aan in het Engels.
gezien je posts mag je ook wel wat aan je nerderlands doen.quote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Ja ik bestelde ook toen met een "large fries", en ik ging daar expres soms om mijn Engels een beetje bij te spijkeren
je bent een idioot, en ik blijf je posts negeren, dat heb je blijkbaar nog niet achtergekomenquote:Op maandag 14 december 2009 17:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gezien je posts mag je ook wel wat aan je nerderlands doen.
ja ik moet NERDER lands leren fokking allochtone aap,quote:Op maandag 14 december 2009 17:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gezien je posts mag je ook wel wat aan je nerderlands doen.
Nerder?quote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
ja ik moet NERDER lands leren fokking allochtone aap,
en als je begrijpend kon lezen, dan zag je dat het mij niet uitmaakt wie daar werkt,
maar goed ik ga niet de sfeer verpesten om jouw soort
ja hij wou me op mijn foute Nederlands taalgebruik wijzenquote:
Lukt het? Kutfrusti.quote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
ja ik moet NERDER lands leren fokking allochtone aap,
en als je begrijpend kon lezen, dan zag je dat het mij niet uitmaakt wie daar werkt,
maar goed ik ga niet de sfeer verpesten om jouw soort
Ik zei niks, maar bedoelde dat je een gigantische flapdrol bent.quote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef Opzet__ het volgende:
alleen zei ik leidseplein maar bedoelde muntplein,
Toen ik hier net kwam wonen (vlakbij Leidseplein) stikte het ook van de muizen door het bouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef raptorix het volgende:
Waarom denk je dat vrijwel elk restaurant in Amsterdam een kat heeft rondlopen en dit ook gedoogt wordt?
Elk restaurant heeft daar wel een last van schat. En elke supermarkt ook, kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG vet schattig![]()
Wel vies man - Gadver! Moet je dat niet ergens rapporteren of zo? Ik bedoel, als ze last hebben van (wel heel schattig) ongedierte, dan moeten ze daar wat aan doen, want er wordt daar eten bereid en het is echt een walgelijk idee dat je je eten moet ontvangen uit een keuken waar waarschijnlijk ratten/muizen rondzwerven.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is de Reguliersdwarsquote:Op maandag 14 december 2009 16:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk hoe de mens ineens niets meer wil eten als de daadwerkelijk de muis hebben gezien..quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Tsja... probleem is dat je in A'dam centrum zit.
Dus 100% anti muizen garantie heb je nooit.
Je vermoeden werd al snel bevestigd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:51 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik was al bang dat iemand die open deur in zou trappen
Als je Anneberber heet, verdien je niet beter.quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef Ole het volgende:
Moet je eens naar de film gaan bij pathé de Munt. Daar houden de muizen grote feesten! *G
http://www.depers.nl/binn(...)scoop-een-plaag.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |