Naïevelingquote:
Zitten gewoon relatief veel studenten op Fok en die hebben niet zoveel baat bij een auto.quote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga dan met de auto, jezus zeg.Lijkt wel alsof iedereen die met het OV gaat ook op FOK! zit.
Lijkt mij van wel, nu moeten ze steeds gedwongen met het OV wat kennelijk voor veel ergernissen zorgt.quote:Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zitten gewoon relatief veel studenten op Fok en die hebben niet zoveel baat bij een auto.
De auto zorgt voor nog meer ergernissen: files, wegenbelasting, benzine, parkeergeld, etc.quote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel, nu moeten ze steeds gedwongen met het OV wat kennelijk voor veel ergernissen zorgt.
http://ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml?language=nlquote:Error thrown in: UFURLDispatcher
Kwam die van mij maar 8 minuten vroeger. Dat zou ideaal zijn!quote:Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef Roi het volgende:
FFFFUUU! De trein komt nu 8 minuten vroeger!
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef Nikmans het volgende:
Die van mij ging van een ander spoor, op mijn vaste spoor ingestapt, zat ik opeens in Venlo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |