abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76550828
wow zaterdag misschien natte sneeuw hier in florida
pi_76551163
Ik heb voor het eerst gefietst in de VS.

In San Francisco, geen aanrader die heuvels zijn echt heel steil, morgen heb ik waarschijnlijk enorm spierpijn.
pi_76566281
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 04:48 schreef nmrz het volgende:
wow zaterdag misschien natte sneeuw hier in florida
Eerst zien, dan geloven. Vanacht zouden we misschien ijsregen hebben gehad, maar ik lag te slapen. De citroenboom in mijn tuin staat er in iedergeval nog goed bij
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:38:38 #179
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_76605016
Luitjes, ik ga meelezen hier. Ik ben over 1.5 jaar klaar met studeren, en dan zou ik graag een langere periode in de US of A willen wonen, bij voorkeur in NYC. Ik hoop dat ik door hier mee te lezen een beetje een idee kan krijgen hoe jullie deze stap hebben gezet.
pi_76640874
Vanavond lekker hutspot eten.
pi_76664091
Stel dat je toeristenvisa 2 keer geweigerd is kan je dan wel een fiancée visa aanvragen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 11 januari 2010 @ 00:51:40 #182
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_76664859
Waarom is je toeristenvisum geweigerd?
pi_76666180
Ik heb geen toeristenvisa nodig dus nu kun je weer door gaan op de vraag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76666215
quote:
Op maandag 11 januari 2010 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat je toeristenvisa 2 keer geweigerd is kan je dan wel een fiancée visa aanvragen?

Ach, die arme Diego.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_76666231
Ben je zwakzinnig of doe je maar alsof?
  maandag 11 januari 2010 @ 03:06:24 #186
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76666237
quote:
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Eindredactie Games maandag 11 januari 2010 @ 03:06:41 #187
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76666239
Volgend jaar zomer waarschijnlijk naar New York Shittay

Ik heb me laten vertellen dat ik wanneer ik onderstaande dress-code aanhoud ik de meeste gastvrijheid mag verwachten:

Kan iemand dit verifiëren?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 11 januari 2010 @ 04:41:21 #188
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76666468
quote:

Kansloos. Zowel jij, als het fiancee visum.

Als je ooit met goede reden geweigerd bent voor een visum waarmee je tijdelijk in de VS kan verblijven, is de kans vrij klein dat je voor een visum met kans op permanent verblijf wel toestemming krijgt.

Niet onmogelijk trouwens, maar het ligt een beetje aan de reden van weigering van het toeristenvisum.

Het feit dat de persoon waarover je het hebt TWEE keer geweigerd is, doet me in ieder geval denken dat het geen administratieve fout was, dus ik denk dat die aanvraag gewoon net zo hard geweigerd gaat worden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 11 januari 2010 @ 04:45:42 #189
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76666474
quote:
Op maandag 11 januari 2010 03:06 schreef 2dope het volgende:
Volgend jaar zomer waarschijnlijk naar New York Shittay

Ik heb me laten vertellen dat ik wanneer ik onderstaande dress-code aanhoud ik de meeste gastvrijheid mag verwachten:

Kan iemand dit verifiëren?
Niet geheel correct.

Voor de meeste gastvrijheid, is deze klederdracht gewenst:

Het is allebei blauw, weinig verschil dus
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_76688126
Toch zit ik er ook over na te denken om verwarmd ondergoed aan te schaffen met de huidige koude golf hier. Ik hoop alleen dat het betere kwaliteit is en niet spontaan op marsh mellow mode springt (altijd al geweten dat kleding uit jemen slechte kwaliteit is)
pi_76693160
quote:
Op maandag 11 januari 2010 04:41 schreef maartena het volgende:

[..]

Kansloos. Zowel jij, als het fiancee visum.

Als je ooit met goede reden geweigerd bent voor een visum waarmee je tijdelijk in de VS kan verblijven, is de kans vrij klein dat je voor een visum met kans op permanent verblijf wel toestemming krijgt.

Niet onmogelijk trouwens, maar het ligt een beetje aan de reden van weigering van het toeristenvisum.

Het feit dat de persoon waarover je het hebt TWEE keer geweigerd is, doet me in ieder geval denken dat het geen administratieve fout was, dus ik denk dat die aanvraag gewoon net zo hard geweigerd gaat worden.
Ik heb het echt nog nooit gehoord dat een Argentijn afgewezen werd voor een toeristenvisa, behalve die ene chick dan maar ik heb echt geen flauw benul waarom. Dat moet bijna wel zijn omdat haar een vriend een loser is met een kut baan
  maandag 11 januari 2010 @ 22:38:46 #192
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76700919
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb het echt nog nooit gehoord dat een Argentijn afgewezen werd voor een toeristenvisa, behalve die ene chick dan maar ik heb echt geen flauw benul waarom. Dat moet bijna wel zijn omdat haar een vriend een loser is met een kut baan
Het zou goed kunnen dat ze niet alles verteld. Is ze bijvoorbeeld VOOR die twee weigeringen al WEL eens naar de VS geweest op een toeristenvisum, en is ze toen langer gebleven dan toegestaan?

Dat merk je bij vertrek niet zo, als je te laat vertrekt..... laten ze je natuurlijk gewoon gaan, maar een paar weken later word de administratie bijgewerkt en komt er bij desbetreffende Argentijnse een rood vlaggetje te staan: Overstayed visa.

En tja.... dan kom je inderdaad nog maar heel moeilijk het land binnen. Inderdaad, ik heb hier wel eens Argentijnen ontmoet die op bezoek waren, en het verkrijgen van een toeristenvisum is voor een Argentijn met een schoon strafblad niet echt veel meer dan een formaliteit, dus er is iets wat ze je niet verteld.

Ik denk niet dat het een "loser is met een kutbaan", want de eisen zijn niet enorm groot, 125% van het poverty level, en dat ligt voor iemand zonder kinderen die 1 vrouw wil importeren zo rond de $21.000 per jaar of zo, wat echt nog wel een keer op te brengen is.

Er is "iets" met haar waardoor ze zelfs als toerist niet naar binnen komt. Of dat nu is omdat ze in het verleden iets op haar strafblad heeft staan, of dat ze dus inderdaad al eens eerder in de VS geweest was en langer is gebleven dan toegestaan, of dat er iets anders aan de hand is..... Tja, dat zou ja aan haar moeten vragen. Een weigering van een toeristenvisum is ook niet afhankelijk van de baan van die "loser" zeg maar, dus er zal gewoon wat aan de hand zijn. Iets wat jij niet weet.
-
  maandag 11 januari 2010 @ 23:41:27 #193
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76704304
Oh nee he....

Amerikaanse achtling te zien bij SBS6

Octomom op de Nederlandse TV
-
  maandag 11 januari 2010 @ 23:52:42 #194
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76704803
De laatste twee keer dat ik naar de VS vloog werd ik bij het overhandigen van m'n paspoort meegevoerd naar een kamertje waar allemaal vage Colombianen, Mexicanen, Chilenen en weet ik wat voor lui zaten te wachten. Die gasten zaten er soms echt al uren. Ik werd beide keren na 5 minuten wachten al 'geholpen'. Komt er een mannetje die je allerlei vragen gaat stellen over mensen die je kent in de VS, waar je ouders vandaan komen, waar je eerder bent geweest, wat voor werk je doet en weet ik veel wat nog meer. Wel even vragen die iets 'verder' gingen dan bij de normale security check. Na het beantwoorden van die vragen mocht ik gewoon alsnog het land.

Wat iemand wat de redenen kunnen zijn waarom ik steeds naar dat vage kamertje moet? En waarom twee keer? Moet ik er rekening mee houden dat ik volgende keer teruggestuurd kan worden?

Heb verder niets fout gedaan en me altijd aan alle regels gehouden.
batman!
  maandag 11 januari 2010 @ 23:54:12 #195
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76704867
Welke luchthaven, en hoe zie je eruit?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 11 januari 2010 @ 23:54:37 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_76704885
Misschien een verdachte achternaam?
2000 light years from home
  maandag 11 januari 2010 @ 23:57:40 #197
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76705007
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
Welke luchthaven, en hoe zie je eruit?
Eerste keer op Atlanta, twee keer op Newark...

Ik ben lang (1.96), breed, heb zwart haar, en altijd wel wat stoppels, zeker na een vlucht van 8 uur. Misschien is dat het. Mijn achternaam is dezelfde als de naam van de koningin van Jordanie, dat speelt misschien ook mee.
batman!
  maandag 11 januari 2010 @ 23:59:36 #198
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76705076
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:52 schreef thingamajig het volgende:
De laatste twee keer dat ik naar de VS vloog werd ik bij het overhandigen van m'n paspoort meegevoerd naar een kamertje waar allemaal vage Colombianen, Mexicanen, Chilenen en weet ik wat voor lui zaten te wachten. Die gasten zaten er soms echt al uren. Ik werd beide keren na 5 minuten wachten al 'geholpen'. Komt er een mannetje die je allerlei vragen gaat stellen over mensen die je kent in de VS, waar je ouders vandaan komen, waar je eerder bent geweest, wat voor werk je doet en weet ik veel wat nog meer. Wel even vragen die iets 'verder' gingen dan bij de normale security check. Na het beantwoorden van die vragen mocht ik gewoon alsnog het land.

Wat iemand wat de redenen kunnen zijn waarom ik steeds naar dat vage kamertje moet? En waarom twee keer? Moet ik er rekening mee houden dat ik volgende keer teruggestuurd kan worden?

Heb verder niets fout gedaan en me altijd aan alle regels gehouden.
Ben je ooit iets langer gebleven dan toegestaan op een toeristenvisum?
Of is het groene strookje ooit NIET uit je paspoort gehaald bij vertrek, en heb je het niet naderhand terug gestuurd?
Heb je een verdachte achternaam?
Heb je in het verleden wel eens een "even 2 dagen naar Canada" tripje gedaan om zodoende een nieuw toeristenvisum te krijgen?
-
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:01:15 #199
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76705130
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef maartena het volgende:

[..]

Ben je ooit iets langer gebleven dan toegestaan op een toeristenvisum?
Of is het groene strookje ooit NIET uit je paspoort gehaald bij vertrek, en heb je het niet naderhand terug gestuurd?
Heb je een verdachte achternaam?
Heb je in het verleden wel eens een "even 2 dagen naar Canada" tripje gedaan om zodoende een nieuw toeristenvisum te krijgen?
Nooit langer gebleven, op dat groene strookje heb ik altijd goed gelet en dat is (volgens mij) altijd goed gegaan. Nooit langer dan 3 weken in de VS geweest, geen uitstapjes gemaakt naar Canada (of Mexico). Hmm, achternaam wellicht, die is Noor. Niet echt Arabisch, maar wellicht...
batman!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:01:35 #200
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76705141
Misschien staat er wel een "Halaby" uit Syrie of Jordanie op een verdachte lijst, en word je dus gewoon "ge-profiled"

Edit: Oh ja, Noor.... haar meisjesnaam was Halaby.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')