Eerst zien, dan geloven. Vanacht zouden we misschien ijsregen hebben gehad, maar ik lag te slapen. De citroenboom in mijn tuin staat er in iedergeval nog goed bijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:48 schreef nmrz het volgende:
wow zaterdag misschien natte sneeuw hier in florida
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat je toeristenvisa 2 keer geweigerd is kan je dan wel een fiancée visa aanvragen?
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat je toeristenvisa 2 keer geweigerd is kan je dan wel een fiancée visa aanvragen?
Niet geheel correct.quote:Op maandag 11 januari 2010 03:06 schreef 2dope het volgende:
Volgend jaar zomer waarschijnlijk naar New York Shittay![]()
Ik heb me laten vertellen dat ik wanneer ik onderstaande dress-code aanhoud ik de meeste gastvrijheid mag verwachten:
Kan iemand dit verifiëren?
Ik heb het echt nog nooit gehoord dat een Argentijn afgewezen werd voor een toeristenvisa, behalve die ene chick dan maar ik heb echt geen flauw benul waarom. Dat moet bijna wel zijn omdat haar een vriend een loser is met een kut baanquote:Op maandag 11 januari 2010 04:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Kansloos. Zowel jij, als het fiancee visum.
Als je ooit met goede reden geweigerd bent voor een visum waarmee je tijdelijk in de VS kan verblijven, is de kans vrij klein dat je voor een visum met kans op permanent verblijf wel toestemming krijgt.
Niet onmogelijk trouwens, maar het ligt een beetje aan de reden van weigering van het toeristenvisum.
Het feit dat de persoon waarover je het hebt TWEE keer geweigerd is, doet me in ieder geval denken dat het geen administratieve fout was, dus ik denk dat die aanvraag gewoon net zo hard geweigerd gaat worden.
Het zou goed kunnen dat ze niet alles verteld. Is ze bijvoorbeeld VOOR die twee weigeringen al WEL eens naar de VS geweest op een toeristenvisum, en is ze toen langer gebleven dan toegestaan?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb het echt nog nooit gehoord dat een Argentijn afgewezen werd voor een toeristenvisa, behalve die ene chick dan maar ik heb echt geen flauw benul waarom. Dat moet bijna wel zijn omdat haar een vriend een loser is met een kut baan
Eerste keer op Atlanta, twee keer op Newark...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
Welke luchthaven, en hoe zie je eruit?
Ben je ooit iets langer gebleven dan toegestaan op een toeristenvisum?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:52 schreef thingamajig het volgende:
De laatste twee keer dat ik naar de VS vloog werd ik bij het overhandigen van m'n paspoort meegevoerd naar een kamertje waar allemaal vage Colombianen, Mexicanen, Chilenen en weet ik wat voor lui zaten te wachten. Die gasten zaten er soms echt al uren. Ik werd beide keren na 5 minuten wachten al 'geholpen'. Komt er een mannetje die je allerlei vragen gaat stellen over mensen die je kent in de VS, waar je ouders vandaan komen, waar je eerder bent geweest, wat voor werk je doet en weet ik veel wat nog meer. Wel even vragen die iets 'verder' gingen dan bij de normale security check. Na het beantwoorden van die vragen mocht ik gewoon alsnog het land.
Wat iemand wat de redenen kunnen zijn waarom ik steeds naar dat vage kamertje moet? En waarom twee keer? Moet ik er rekening mee houden dat ik volgende keer teruggestuurd kan worden?
Heb verder niets fout gedaan en me altijd aan alle regels gehouden.
Nooit langer gebleven, op dat groene strookje heb ik altijd goed gelet en dat is (volgens mij) altijd goed gegaan. Nooit langer dan 3 weken in de VS geweest, geen uitstapjes gemaakt naar Canada (of Mexico). Hmm, achternaam wellicht, die is Noor. Niet echt Arabisch, maar wellicht...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Ben je ooit iets langer gebleven dan toegestaan op een toeristenvisum?
Of is het groene strookje ooit NIET uit je paspoort gehaald bij vertrek, en heb je het niet naderhand terug gestuurd?
Heb je een verdachte achternaam?
Heb je in het verleden wel eens een "even 2 dagen naar Canada" tripje gedaan om zodoende een nieuw toeristenvisum te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |