Openhaardje is cool (warm, maar cool) De klok echter, (ver)slaat alle kitsche kerstbomen in dit hele topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Lano het volgende:
@ zeeuws meisje, wat een geweldig mooi openhaardje heb je staan in het hoekje! Een echte oude of niet?
Ja, da's een echte oude, gered van de stort. Wij hebben geen schoorsteen meer, dus hij brandt niet echt (kerstverlichting) . Maar dat hadden jullie vast al begrepen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef Lano het volgende:
@ zeeuws meisje, wat een geweldig mooi openhaardje heb je staan in het hoekje! Een echte oude of niet?
Als je dat zou zeggen van die sneeuwpop bij de kachel, dan kan ik daar inkomen (van schoonmoeder gekregen, dus die moet altijd een ereplaats) maar die klok is zo kitsch toch niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Openhaardje is cool (warm, maar cool) De klok echter, (ver)slaat alle kitsche kerstbomen in dit hele topic
Ja, haha, die's inderdaad ook kitsch, maar alles wat met kerst kitsch is, is ge-oorloofd!! En dus ook erg leuk natuurlijk. Ik neem echter aan dat de klok daar het hele jaar door hangt... En officieel is het vast antiek, en da's uiteraard geen kitsch dan. Maar ik houd van modern, dus niet mijn smaak inderdaad. Door de leuke sneeuwpop zie ik het door de vingers...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Als je dat zou zeggen van die sneeuwpop bij de kachel, dan kan ik daar inkomen (van schoonmoeder gekregen, dus die moet altijd een ereplaats) maar die klok is zo kitsch toch niet?
Maar ja, smaken verschillen, dus als jij 'm kitsch vindt, prima!
Ja, wij hebben nogal een ouderwetse smaak. Velen zullen het zelfs oubollig vinden, en daar past die klok natuurlijk prima bij.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:10 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, haha, die's inderdaad ook kitsch, maar alles wat met kerst kitsch is, is ge-oorloofd!! En dus ook erg leuk natuurlijk. Ik neem echter aan dat de klok daar het hele jaar door hangt... En officieel is het vast antiek, en da's uiteraard geen kitsch dan. Maar ik houd van modern, dus niet mijn smaak inderdaad. Door de leuke sneeuwpop zie ik het door de vingers...(stelt even een "doordevingerszien-smiley" voor)
leuke boom!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar voor 15,- gekocht bij V&D. Originele prijs was 79,- maar een week voor kerst lag de hele voorraad er nog en toen is de prijs enorm omlaag gegaan. Ik was toen net verhuisd en had eigenlijk helemaal geen geld meer, maar voor 15,- kon ik 'm niet laten liggen. Hij is 1.80m hoog en aangezien ik maar een klein huisje heb, past ie perfectAl vind ik zo'n brede boom persoonlijk wel mooier.
Mooi smal boompje heb je gekocht en bedankt voor de V&D , Wehkamp en Blokker tips.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:35 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik heb ook gisteren bij de v&d in de uitverkoop een boom gekocht, ook zo'n smalle (volgens mij heet-ie ook 'kerstboom smal'). van 69 voor 21 euro. minder korting als jij had dusik vind het denk ik wel fijn dat hij zo smal is, zo veel ruimte heb ik er niet voor..
had eerst 1 van de hema gekocht maar die heb ik snel teruggebracht, wat een lelijk kaal ding zeg!
maar heb bij blokker een set rode en een set zilveren ballen met slingers gekocht voor 5 euro.. volgend jaar weer een mooie boom maken!![]()
mooi zeg! waar heb je de nieuwe ballen gekocht?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef Ireth het volgende:
Zo was mijn boom sinds 6 december.....
En zoals hieronder is mijn boom sinds vandaag! Gisteren allemaal nieuwe ballen gekocht in de uitverkoop. "Gaan we ze er nu al in hangen mama!!!!" en bij mijn "nee natuurlijk niet!" sprongen de tranen in haar ogen... vanmiddag dus maar de boom leeggetrokken en opnieuw gevuld!![]()
Wibra en Kruidvatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:58 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
mooi zeg! waar heb je de nieuwe ballen gekocht?
oh, ze zijn leuk! ik heb ook plastic kerstballen, kat mept ze regelmatig uit de boom, ideaal dat deze dus niet stuk gaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wibra en Kruidvat(Bijna) allemaal van plastic
Alleen die ornamentjespoppetjesdingetjes zijn van glas
Volgend jaar ff kijken voor mooie slingers er bij en een zwarte piek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |