Kerstster is heeeeel erg giftig, dat weet je hopelijk? Als hij daar aan zit zou ik het heel snel weggooien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten vreten mijn kerstboeket dus wel op
Jeumig het lijkt wel een kasteel.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:24 schreef Yaku het volgende:
Merci voor de complimenten! Heb nog geen foto's van de rest van het huis, maar wel een van het optuig proces. Dit is de eerste keer dat wij het 'grote' materiaal moesten gebruiken om boven in de boom te komen.![]()
[ afbeelding ]
Ja, vorig jaar voor 15,- gekocht bij V&D. Originele prijs was 79,- maar een week voor kerst lag de hele voorraad er nog en toen is de prijs enorm omlaag gegaan. Ik was toen net verhuisd en had eigenlijk helemaal geen geld meer, maar voor 15,- kon ik 'm niet laten liggen. Hij is 1.80m hoog en aangezien ik maar een klein huisje heb, past ie perfectquote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef Haaibaaike het volgende:
@Ewelina, wij zoeken ook zo'n boom..Leuke boom, is dat een kunstboom?
nee, geen kerstster. Gewoon van die droge takkenzooi.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kerstster is heeeeel erg giftig, dat weet je hopelijk? Als hij daar aan zit zou ik het heel snel weggooien.
Of met zo'n plantenvreter sowieso maar niet in huis halen.![]()
![]()
Mooie bomen komen er voorbij!
Mijn man had gisteren een boom gekocht maar die is 180cm hoog en kostte 30 euro..Hij is nu terug brengen naar de zaak ..Hopelijk komt ie met een smalle boom en wat lagere dan de 180cm.. Anders maar niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar voor 15,- gekocht bij V&D. Originele prijs was 79,- maar een week voor kerst lag de hele voorraad er nog en toen is de prijs enorm omlaag gegaan. Ik was toen net verhuisd en had eigenlijk helemaal geen geld meer, maar voor 15,- kon ik 'm niet laten liggen.
Daar heb ik de mijne vandaanquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met www.kunstkerstbomen.nl toevallig?
Ik heb het ineens in mn kop om een boom te kopen daar.
Thanksquote:
Mooi. Ik heb er vorig jaar een boom gekocht. Had hem binnen een paar dagen in huis en ben er heel tevreden overquote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb er net eentje besteld.
http://www.kunstkerstbomen.nl/product/image/2012
Die dus, van 180cm
zaterdag!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Er moet nog iets om de standaard en doos waar hij op staat. En een foto van ons kerstdorpje moet ik ook nog maken.
Waar blijft de jouwe?
Als het goed is komt ie dit weekend binnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb er vorig jaar een boom gekocht. Had hem binnen een paar dagen in huis en ben er heel tevreden over
Ligt eraan, mijn ouders hebben een boom van 2.20 met misschien 15 ballen, maar die houden van strak en modern. Als je houdt van een traditionele, volle boom, heb je er misschien meer nodig..quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie dit weekend binnen.
Ik heb er deze kerstballen bij gekocht.
Dat zijn er 46. Ik heb alleen werkelijk geen idee of dat genoeg is voor een boom van 1,80
Ik heb nog nooit een kerstboom opgezet namelijk. Vroeger thuis deed mn moeder dat altijd en sinds ik in 2003 op mezelf ben gaan wonen is er nog nooit iets van een lampje of boom of versiering of wat dan ook binnen geweest hier.
Dus, zijn 46 ballen genoeg voor een boom van 1,80?
Waarom heb je zilveren ballen in een zilveren boom, dan zie je ze toch niet, vosss?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie dit weekend binnen.
Ik heb er deze kerstballen bij gekocht.
Dat zijn er 46. Ik heb alleen werkelijk geen idee of dat genoeg is voor een boom van 1,80
Ik heb nog nooit een kerstboom opgezet namelijk. Vroeger thuis deed mn moeder dat altijd en sinds ik in 2003 op mezelf ben gaan wonen is er nog nooit iets van een lampje of boom of versiering of wat dan ook binnen geweest hier.
Dus, zijn 46 ballen genoeg voor een boom van 1,80?
Jong dat weet ik toch ook niet. Ik heb er gewoon maar wat besteld!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom heb je zilveren ballen in een zilveren boom, dan zie je ze toch niet, vosss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |