'k Dacht bij die schuifpui, heeft hij hem stiekem verplaatst?quote:Op maandag 14 december 2009 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar die openhaard is in de slaapkamer toch? ga echt niet in bomen klimmen om door het raam te kijken of er een open haard is...
quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten.IK moet me de dag erna ook nog in de stad vertonen!
Wij zijn te vertrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet-anoniem blijven ook anoniem!!!!![]()
![]()
Was zellie geweest maar aangezien ik zit te miepen over Blijdorp kan ik niet verwachten dat jij zomaar de reis de andere kant uit maakt.quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
..]
Anders zou mijn dreigement niet zoveel zin hebben he?![]()
Ik wilde dat ik dichterbij Roermond woondeHet zal wel gekkenhuis zijn daar dit weekend, gezellig druk enzo! Maar als ik ietsje dichterbij woonde had ik zondag langsgekomen om te kijken!
oh, weet ik niet, ik dacht te lezen dat ie in zn slaapkamer een open haard achtig iets had gemaakt...quote:Op maandag 14 december 2009 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Dacht bij die schuifpui, heeft hij hem stiekem verplaatst?
nee, daar is het voor gemaakt... om warm te blijven...quote:
Leuk, ik ga even kijken hoever Roermond is vanaf hierquote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten.IK moet me de dag erna ook nog in de stad vertonen!
Dan kan ik hem beter dragen bij ons kerstzingen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, weet ik niet, ik dacht te lezen dat ie in zn slaapkamer een open haard achtig iets had gemaakt...![]()
[..]
nee, daar is het voor gemaakt... om warm te blijven...
Eeeeeeeeh, ik heb niet zo'n erg goede naam als het gaat om geheimen en mrS...quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe vloer gelegd, open haard gemonteerd, muren nieuwe kleur gegeven...
Nu moet ik nog een eigen bed en nachtkastjes gaan makenmaar dat moet veelal buiten (schuren, schilderen, etc) dus dat komt later wel
Best wel ver, gleuf ik.quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Leuk, ik ga even kijken hoever Roermond is vanaf hier
Sleep jij Greys dan mee!!!! Minimeet zondag!quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Leuk, ik ga even kijken hoever Roermond is vanaf hier
De smiecht heeft hem gewoon verplaatst dus, nasty.quote:
Eitje!!!!quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
Vertrekadres: CAPELLE AAN DEN IJSSEL
Bestemming: Roermond (NL, 6043)
Afstand: 162.7 km Zoek een hotel Tip!
Zonder files
: Reistijd
1:37
Vertrek 11:45
Aankomst 13:22
Met files: Bereken de verwachte reistijd
Brandstof kosten: Gemiddeld ¤ 23.03 benzine
om toilet-papier-gooiers in de war te brengen...quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De smiecht heeft hem gewoon verplaatst dus, nasty.
Whoehoehoeeeeeequote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eeeeeeeeh, ik heb niet zo'n erg goede naam als het gaat om geheimen en mrS...
Ik moet altijd zo lachen om je whoheohoeoheoheoquote:
Kweetut.quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
Zonder files
Reistijd 1:37
Best wel ver![]()
Bikkel!quote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eitje!!!!
Voor mij is het 2 uur!!!
![]()
Dat 'zoek een hotel' ook er bij, bij de afstandquote:Op maandag 14 december 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
Zonder files
Reistijd 1:37
Best wel ver![]()
ik ook... en hierom ook:quote:Op maandag 14 december 2009 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om je whoheohoeoheoheo
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WhoehoeoehoeoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
als jij en maes nou met de trein gaan? pik ik jullie wel op!quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat 'zoek een hotel' ook er bij, bij de afstand
En wat Cat al zegt... dat parkéren daar!Echt wat een hel. Dat was de vorige keer dat ik daar was al een hel en toen was het nog niet eens vlak voor de Kerstdagen. We stonden echt 2 kilometer verderop ofzo
Maar ik zou het bijjjjjjjna doen
Als alleen parkeren een probleem is: TREIN!quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat 'zoek een hotel' ook er bij, bij de afstand
En wat Cat al zegt... dat parkéren daar!Echt wat een hel. Dat was de vorige keer dat ik daar was al een hel en toen was het nog niet eens vlak voor de Kerstdagen. We stonden echt 2 kilometer verderop ofzo
Maar ik zou het bijjjjjjjna doen
nee, ik had hem onthouden want ik vond hem leuk (en schattig) en dan is zoeken op loveless85 en sorry greys heel makkelijk...quote:Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit je nu oude topics terug te lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |