Nee want TS heeft zijn voertuig onder controle en kan goed uitparkeren.... oh wacht..quote:Op maandag 14 december 2009 10:59 schreef Penisbaard het volgende:
Maar zou je haar raken?
quote:
Zie je wel, ik dacht al dat het een Photoshop was!quote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef Knuffelbeertje het volgende:
[..]
Dat is een bijrijdersportiet gek!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef Knuffelbeertje het volgende:
[..]
Dat is een bijrijdersportiet gek!
de deur komt van een Engelse sitequote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef Anschluss het volgende:
[..]
die deur zit aan de andere kant
Nou zoals je kunt lezen in mijn briljante OP is dat Angela niet thuis was, en de X-trail was mij onbekend.quote:Op maandag 14 december 2009 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
geen pics gemaakt natuurlijk, en ook beide buren nog niet aangesproken zeker?
quote:Op maandag 14 december 2009 14:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Zie je wel, ik dacht al dat het een Photoshop was!
nieuwe kans om fotos te makenquote:Op maandag 14 december 2009 16:49 schreef Mopst3r het volgende:
Als ik zo thuis kom parkeer ik hem lekker strak tegen de angelamobiel aan ghehehehe
En jij neemt jezelf wél serieus?quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef DuTank het volgende:
TS is een autist, want hij weet de naam van zijn buurmeisje via een kenteken
iid wat ik gedaan heb, nu kon ze lekker niet instappen de hele avond haha... helaas niemand aan de deur gehadquote:Op maandag 14 december 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
zet je auto dwars op het vak ipv recht erin
Ik hoop dat TS een bon krijgtquote:Op maandag 14 december 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
zet je auto dwars op het vak ipv recht erin
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nou dat je je leuter in haar kont stopt en dan gaat plassen?
Nou als ik voor mn eigen deur in mn parkeervak waar ik voor betaal een bon krijg dan keten ik me vast aan het gemeentehuisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |