quote:Op maandag 14 december 2009 11:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
Er bestaan mensen op de wereld die nog dommer zijn dan de gemiddelde koeMensen betichten dat ze dommer zijn dan een koe puur en alleen omdat ze een andere mening hebben ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat straalt overigens enorme intelligentie uit !
Daarnaast discrimineer je ook nog eens de mensen met het down syndroom .. Maar ach, die hebben iig geen borstkanker :-)
Het is hetzelfde als mensen die een docu zien over een slachthuis en dat zielig vinden maar vervolgens wel weer dezelfde avond een sucadelapje etenquote:Op maandag 14 december 2009 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan die opmerking over `komt een vrouw bij de dokter` wat wil je daar dan weer mee bereiken? Ik bedoel ik weet dat jij het ziet als een hoop hypocritie maar dat slaat natuurlijk nergens op. Wat heeft meevoelen met iemand in godsnaam te maken met roken?
quote:Op maandag 14 december 2009 11:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedere steungroep voor een bepaald soort kanker dat zij diegene zijn met "de grootste groep" ..
[..]
[..]
Jij zegt dat het Borstkanker is .. Wat is het nou ?
Alle soorten en varianten zijn gewoon erg en verdienen het geld dat hen toebehoort, men mag geen onderscheid maken naar mijn mening. Ik geloof meteen dat deze variant van kanker het meeste voorkomt bij de vrouwen, maar, er zijn toch ook mannen met bv Teelbalkanker ? Mogen we die vergeten ? Of mag deze vorm maar hopen op de steun van het KWF, want het is niet de grootste vorm ..
Beetje arrogante houding en geheel MAN-onvriendelijk !
hoevaak heb je hulpkreten gehoord over het aantal kankerdoden in Afrikaquote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo klopt het helemaal
[..]
ja, want alleen rijke mensen krijgen het![]()
In Nederland is niemand arm, alleen minderbedeeld.quote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo klopt het helemaal
[..]
ja, want alleen rijke mensen krijgen het![]()
Dankuquote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoevaak heb je hulpkreten gehoord over het aantal kankerdoden in Afrika
Kijk dat is het dus niet. Jij gaat er van uit dat het hetzelfde is, slaat nergens op omdat je hoogstens je kans verhoogd. Het is niet zo dat je van het opsteken van een sigaret gegarandeert kanker krijgtquote:Op maandag 14 december 2009 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als mensen die een docu zien over een slachthuis en dat zielig vinden maar vervolgens wel weer dezelfde avond een sucadelapje eten
tussen ergens niets over horen en niet voorkomen zit een groot verschilquote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en daar komt kanker niet voor?quote:Op maandag 14 december 2009 11:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In Nederland is niemand arm, alleen minderbedeeld.
In Afrika, daar zijn ze arm.
Dat is ook niet zielig. Survival of the fittest heet dat. Eten of gegeten worden.quote:Op maandag 14 december 2009 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als mensen die een docu zien over een slachthuis en dat zielig vinden maar vervolgens wel weer dezelfde avond een sucadelapje eten
quote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Daar wordt niet voor ingezameld, dus nee....quote:Op maandag 14 december 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tussen ergens niets over horen en niet voorkomen zit een groot verschil
[..]
en daar komt kanker niet voor?
verrek, opeens wordt het duidelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 11:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat is ook niet zielig. Survival of the fittest heet dat. Eten of gegeten worden.
Aangezien de gemiddelde Europese man zijn jachtinstinct totaal is kwijtgeraakt omdat alles tegenwoordig kant-en-klaar te koop is moeten we wel terugvallen op massaslachting van alles wat rond hoort te huppelen in de wei.
voor de luie mensen heb ik een stukje dik gedrukt uit een stuk in de bron.quote:...Breast cancers are also on the rise in low-income countries, where incidence rates have been increasing by up to 5% a year.
And cervical cancer, which is largely preventable and treatable in the industrialized world, is a leading cause of cancer deaths among women living in poor regions, including many areas of Africa.
Regional Differences Persist
The report highlighted regional differences in cancer incidence and death.
Among the findings:
Breast cancer rates in Japan, Singapore, and Korea have doubled or tripled over the last four decades.
Across Asia, the rate of stomach cancer is high because of a lack of refrigeration. Since the 1930s, when refrigerators became popular, mortality rates from stomach cancer in the U.S. have declined by about 90%.
Chewing tobacco is an important cancer risk factor in India.
Roughly one in three cancers in low-income countries are caused by chronic infections like hepatitis B, human papilloma virus (HPV), and HIV. These cancers are increasingly preventable or treatable, but vaccination, screening, and treatment are not widely available in these countries.
In Africa, pain medication for terminal cancer is generally limited or nonexistent because narcotics are illegal.
Boyle points out that 29 countries in Africa do not allow the importation of morphine and other opioids, and 30 countries do not have radiation therapy machines to treat bone pain....
Bron
Het verhoogt de kans (aanzienlijk) en wordt al tijden in één adem genoemd met kanker. Zelfs de roker noemt sigaretten gekscherend kankerstaafjes.quote:Op maandag 14 december 2009 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk dat is het dus niet. Jij gaat er van uit dat het hetzelfde is, slaat nergens op omdat je hoogstens je kans verhoogd. Het is niet zo dat je van het opsteken van een sigaret gegarandeert kanker krijgt
quote:Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Daar wordt niet voor ingezameld, dus nee....
en hoeveel geld heb je al gestort dan?quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor de luie mensen heb ik een stukje dik gedrukt uit een stuk in de bron.
Stop nou maar met jezelf zo belachelijk te maken met de uitspraken over afrika
lees eens mijn bovenstaande post... en dan vooral het vet gedruktequote:Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Daar wordt niet voor ingezameld, dus nee....
in de afgelopen 4 jaar genoeg, jij?quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en hoeveel geld heb je al gestort dan?
Kanker is kanker, of het nou in je longen zit of in je borst.quote:Op maandag 14 december 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
zie je dat je echt niets van borstkanker weet
OOK NIET ROKERS KRIJGEN BORSTKANKER SUKKELTJE![]()
Mn oma en mn moeder aan borstkanker mogen begraven, mn oma had nooit gerookt..
de zus van mn pa rookt niet, hoppa, borstkanker
de zus van mn ma rookt niet, hoppa borstkanker
mn moeder was de enige die gerookt had![]()
BONUSKLACHT: sukkels die niet weten dat borstkanker niet per se van roken komt![]()
![]()
ah weer een onwetendequote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kanker is kanker, of het nou in je longen zit of in je borst.
Gemeentebelastingen?quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]Wat een argument weer.
Ik heb ook nooit een collecte voor het verwijderen van onkruid tussen de stoeptegels in Leiden voorbij zien komen. Als ik over straat loop zie ik echter wel degelijk onkruid tussen de stoeptegels.
reageer eens op die vet gedrukte stukjes.. want in afrika wordt niet gecollecteerd dus komt het niet voor was jouw redenatiequote:
Mens, vindt je het dan echt niet een beetje raar dat iemand die zich publiekelijk inzet tegen (een vorm van) kanker, ook net zo publiekelijk iets doet dat kanker veroorzaakt/bevordert?quote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah weer een onwetende![]()
geeft niet, waar je je niet oprecht voor interesseert hoef je ook niet te weten zullen we maar zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |