ik ook... en witte gij, het gaat nog veel kouder wordenquote:Op maandag 14 december 2009 09:30 schreef Levitation het volgende:
goeiemorgen. Ik vind het maar koud vandaag.
Wanneer is het weer lente?quote:Op maandag 14 december 2009 09:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ook... en witte gij, het gaat nog veel kouder worden
Op het moment is ook alles dood.quote:
koffie bij marianus it is.quote:Op maandag 14 december 2009 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
nu is de glasplaat natuurlijk net al bezorgd. Had ik net zo goed wel kunnen gaan werken
sgoed. hoe laat?quote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
koffie bij marianus it is.
Kun je me gelijk uit de brand helpen.
Ik heb voor eerst in mijn leven namelijk een datum verkeerd opgeslagen in mijn hoofd
Suriname is wel weer erg warm.quote:
Maakt op zich niet uit. Ik moet alleen om 11.45 naar het CB om voor Eva de griepprik te halen.quote:
Ik ben niet live vanaf het ziekenhuis nee.quote:Op maandag 14 december 2009 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem aan dat marianus = PdG 13?
kan ik dan beter daarna komen?quote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit. Ik moet alleen om 11.45 naar het CB om voor Eva de griepprik te halen.
Ik dacht dus dat dat morgen was
En ik heb dus geen auto met kinderstoel want die heeft mijn vader, en die weet niet of hij hem wel kan komen brengen. (Denk het wel hoor, maar het zou zomar kunnen van niet)
Dus als ik te voet moet gaan dan moet ik rond 11.00 vertrekken denk ik
Dat mag ook, maar dan sta ik niet in voor de gevolgen.quote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik dan beter daarna komen?
dan kom ik nu wel ffquote:Op maandag 14 december 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar dan sta ik niet in voor de gevolgen.
Eva is dan waarschijnlijk sjaggo omdat ze geprikt is.
Slecht ingesteld dan, een beetje bedrijf zorgt ervoor dat op zondag het gebouw gaat voorverwarmen. Maar dat kost weer geld natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2009 10:50 schreef Levitation het volgende:
't is zo koud op m'n werk. 't Is misschien wel energiezuinig om het gebouw in het weekend niet te stoken, maar het duurt vervolgens de halve maandag om richting een beetje een fatsoenlijke temperatuur te komen. Volgende week kom ik in skipak.
Ik zie de fail niet.quote:
Hij zei dat je een beetje een buikje had. dat die zeg maar uit verhouding is met de rest van je lichaam, waar volgens hem niks mis mee isquote:Op maandag 14 december 2009 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
vader van amaranta tegen mij: Wanneer ben jij uitgerekend?
amaranta:![]()
Ik:
ik heb een redelijke pens, ik ben me er van bewust, ben ook niet beledigd.quote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zei dat je een beetje een buikje had. dat die zeg maar uit verhouding is met de rest van je lichaam, waar volgens hem niks mis mee is
Da's zo ellendig.quote:Op maandag 14 december 2009 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik:
ik een paar maanden geleden bij de infobalie van de supermarkt: Een pakje Pall Mall en een zwangerschapstest.quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's zo ellendig.Overkomt mij ook met enige regelmaat.
OMG, vreselijkquote:Op maandag 14 december 2009 12:10 schreef Levitation het volgende:
Maar hij vroeg het nog redelijk direct, ik heb een keer gehad op een verjaardag dat een vrouw heel raar tegen me deed en ik maar niet snapte waarom. Ze bood me extra dingen aan en toen ik op wilde staan om iets te pakken, sprong ze overeind om me te helpen...
Pas na een uur ofzo viel het kwartje bij mij.
zoals verwacht, dat ze werd vastgehouden en in dr arm geknepen vond ze erger.quote:Op maandag 14 december 2009 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een redelijke pens, ik ben me er van bewust, ben ook niet beledigd.
Hoe ging het prikken?
quote:Op maandag 14 december 2009 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik:
ja, dat mag ook wel na al dat springen en headbangenquote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoals verwacht, dat ze werd vastgehouden en in dr arm geknepen vond ze erger.
Ze kreeg daarna een sticker en toen was het ook DIRECT over.
Ze is nu wel rustig gelukkig.
Da's ook genant inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG, vreselijk
Ook wel eens met kleine kinderen gehad? Dat je door een winkel loopt en een kind van een jaar of vier naar je wijst: Kijk mama, die mevrouw heeft OOK een baby in d'r buik!
Ja ik heb inderdaad zo'n shirtje aan wat onder je tieten wijd uitloopt. Dat doe ik om m'n buik te verdoezelen.... failquote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef amaranta het volgende:
Ik had mijn pa nog nooit ziets aan iemand horen vragen overigens.
Dus hij schaamde zich ook wel een beetje. Maar ja. Zoals hij zei. Tis echt alleen dr buik die niet klopt.
EN wellicht icm het bloesje wat je aanhad...weet niet.
HIj: ken je haar dan niet van zwangerschapsgym?
Ik: nee das Margot, die heb je pas 100 keer gezien.
Hij: ik dacht al dat ze een bekend gezicht had
Bijdehandjesquote:Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's ook genant inderdaad.![]()
![]()
Maar als het me gebeurt zie ik het maar als mijn verdiende loon, ik was namelijk zelf zo'n kind.
Ik had vorig jaar op vakantie een hemdje dat ook zo uitloopt onder je tits. Toen ik de vakantiefoto's zag kreeg ik echter het schaamrood op de kaken.quote:Op maandag 14 december 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb inderdaad zo'n shirtje aan wat onder je tieten wijd uitloopt. Dat doe ik om m'n buik te verdoezelen.... fail![]()
![]()
Zeg maar dat ik het niet erg vind. Ik droom elke nacht dat ik zwanger ben tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |