ik ook... en witte gij, het gaat nog veel kouder wordenquote:Op maandag 14 december 2009 09:30 schreef Levitation het volgende:
goeiemorgen. Ik vind het maar koud vandaag.
Wanneer is het weer lente?quote:Op maandag 14 december 2009 09:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ook... en witte gij, het gaat nog veel kouder worden
Op het moment is ook alles dood.quote:
koffie bij marianus it is.quote:Op maandag 14 december 2009 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
nu is de glasplaat natuurlijk net al bezorgd. Had ik net zo goed wel kunnen gaan werken
sgoed. hoe laat?quote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
koffie bij marianus it is.
Kun je me gelijk uit de brand helpen.
Ik heb voor eerst in mijn leven namelijk een datum verkeerd opgeslagen in mijn hoofd
Suriname is wel weer erg warm.quote:
Maakt op zich niet uit. Ik moet alleen om 11.45 naar het CB om voor Eva de griepprik te halen.quote:
Ik ben niet live vanaf het ziekenhuis nee.quote:Op maandag 14 december 2009 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem aan dat marianus = PdG 13?
kan ik dan beter daarna komen?quote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit. Ik moet alleen om 11.45 naar het CB om voor Eva de griepprik te halen.
Ik dacht dus dat dat morgen was
En ik heb dus geen auto met kinderstoel want die heeft mijn vader, en die weet niet of hij hem wel kan komen brengen. (Denk het wel hoor, maar het zou zomar kunnen van niet)
Dus als ik te voet moet gaan dan moet ik rond 11.00 vertrekken denk ik
Dat mag ook, maar dan sta ik niet in voor de gevolgen.quote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik dan beter daarna komen?
dan kom ik nu wel ffquote:Op maandag 14 december 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar dan sta ik niet in voor de gevolgen.
Eva is dan waarschijnlijk sjaggo omdat ze geprikt is.
Slecht ingesteld dan, een beetje bedrijf zorgt ervoor dat op zondag het gebouw gaat voorverwarmen. Maar dat kost weer geld natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2009 10:50 schreef Levitation het volgende:
't is zo koud op m'n werk. 't Is misschien wel energiezuinig om het gebouw in het weekend niet te stoken, maar het duurt vervolgens de halve maandag om richting een beetje een fatsoenlijke temperatuur te komen. Volgende week kom ik in skipak.
Ik zie de fail niet.quote:
Hij zei dat je een beetje een buikje had. dat die zeg maar uit verhouding is met de rest van je lichaam, waar volgens hem niks mis mee isquote:Op maandag 14 december 2009 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
vader van amaranta tegen mij: Wanneer ben jij uitgerekend?
amaranta:![]()
Ik:
ik heb een redelijke pens, ik ben me er van bewust, ben ook niet beledigd.quote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zei dat je een beetje een buikje had. dat die zeg maar uit verhouding is met de rest van je lichaam, waar volgens hem niks mis mee is
Da's zo ellendig.quote:Op maandag 14 december 2009 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik:
ik een paar maanden geleden bij de infobalie van de supermarkt: Een pakje Pall Mall en een zwangerschapstest.quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's zo ellendig.Overkomt mij ook met enige regelmaat.
OMG, vreselijkquote:Op maandag 14 december 2009 12:10 schreef Levitation het volgende:
Maar hij vroeg het nog redelijk direct, ik heb een keer gehad op een verjaardag dat een vrouw heel raar tegen me deed en ik maar niet snapte waarom. Ze bood me extra dingen aan en toen ik op wilde staan om iets te pakken, sprong ze overeind om me te helpen...
Pas na een uur ofzo viel het kwartje bij mij.
zoals verwacht, dat ze werd vastgehouden en in dr arm geknepen vond ze erger.quote:Op maandag 14 december 2009 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een redelijke pens, ik ben me er van bewust, ben ook niet beledigd.
Hoe ging het prikken?
quote:Op maandag 14 december 2009 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik:
ja, dat mag ook wel na al dat springen en headbangenquote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoals verwacht, dat ze werd vastgehouden en in dr arm geknepen vond ze erger.
Ze kreeg daarna een sticker en toen was het ook DIRECT over.
Ze is nu wel rustig gelukkig.
Da's ook genant inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG, vreselijk
Ook wel eens met kleine kinderen gehad? Dat je door een winkel loopt en een kind van een jaar of vier naar je wijst: Kijk mama, die mevrouw heeft OOK een baby in d'r buik!
Ja ik heb inderdaad zo'n shirtje aan wat onder je tieten wijd uitloopt. Dat doe ik om m'n buik te verdoezelen.... failquote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef amaranta het volgende:
Ik had mijn pa nog nooit ziets aan iemand horen vragen overigens.
Dus hij schaamde zich ook wel een beetje. Maar ja. Zoals hij zei. Tis echt alleen dr buik die niet klopt.
EN wellicht icm het bloesje wat je aanhad...weet niet.
HIj: ken je haar dan niet van zwangerschapsgym?
Ik: nee das Margot, die heb je pas 100 keer gezien.
Hij: ik dacht al dat ze een bekend gezicht had
Bijdehandjesquote:Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's ook genant inderdaad.![]()
![]()
Maar als het me gebeurt zie ik het maar als mijn verdiende loon, ik was namelijk zelf zo'n kind.
Ik had vorig jaar op vakantie een hemdje dat ook zo uitloopt onder je tits. Toen ik de vakantiefoto's zag kreeg ik echter het schaamrood op de kaken.quote:Op maandag 14 december 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb inderdaad zo'n shirtje aan wat onder je tieten wijd uitloopt. Dat doe ik om m'n buik te verdoezelen.... fail![]()
![]()
Zeg maar dat ik het niet erg vind. Ik droom elke nacht dat ik zwanger ben tegenwoordig
in de spiegel valt het altijd mee. Foto's zijn duivelsgebroedquote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar op vakantie een hemdje dat ook zo uitloopt onder je tits. Toen ik de vakantiefoto's zag kreeg ik echter het schaamrood op de kaken.Spiegels zijn gemeen, die vertellen maar een halve waarheid.
Dat kan ik begrijpen ja.quote:Op maandag 14 december 2009 12:22 schreef amaranta het volgende:
Ben blij dat je het zo opvat. Ik had namelijk wel plaatsvervangende schaamte, maar dat had je al door.
Ik koop daarom dus nooit zulke truitjes. Ook als ik niet zwanger ben.quote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar op vakantie een hemdje dat ook zo uitloopt onder je tits. Toen ik de vakantiefoto's zag kreeg ik echter het schaamrood op de kaken.Spiegels zijn gemeen, die vertellen maar een halve waarheid.
Mijn moeder wist precies hoe ik op bepaalde situaties zou reageren...quote:Op maandag 14 december 2009 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bijdehandjes
Ik was ook zo erg, als iemand iets stoms zei dan zei ik dingen als: *zucht* wat ben JIJ dom zeg
Mijn moeder:![]()
![]()
Zo zijn er schijnbaar ook kinderen die roepen dat ze zwartepiet zien lopen als er een negroide persoon langs loopt.quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn moeder wist precies hoe ik op bepaalde situaties zou reageren...
Moeder en Levi (3 jaar oud) in de supermarkt, komt er een man in een rolstoel voorbij zonder benen.
Levi haalt diep adem...
Moeder grijpt Levi vast en doet een hand voor haar mond...
Levi vecht zich los en schreeuwt door de winkel: "Kijk mama, die man heeft geen benen!"![]()
![]()
Moeder:![]()
![]()
Ik hoop echt dat als ik ooit kinderen krijg, ze een beetje meer op V. lijken dan op mij.
Medisch onmogelijkquote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef amaranta het volgende:
Wees blij dat mijn vader niet aan jou vroeg of je zwanger bent Juup
ik zeg dat nog steedsquote:Op maandag 14 december 2009 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bijdehandjes
Ik was ook zo erg, als iemand iets stoms zei dan zei ik dingen als: *zucht* wat ben JIJ dom zeg
Mijn moeder:![]()
![]()
Idd jaquote:Op maandag 14 december 2009 12:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als baren via de mond kan, dan kan jij ook baren via je pisbuis of je anus.
En we weten waar dat je gebracht heeft in het leven.quote:
Zou familie kunnen zijnquote:Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
En we weten waar dat je gebracht heeft in het leven.
*onee dit is Artic, niet reaal.![]()
ohjaquote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn moeder wist precies hoe ik op bepaalde situaties zou reageren...
Moeder en Levi (3 jaar oud) in de supermarkt, komt er een man in een rolstoel voorbij zonder benen.
Levi haalt diep adem...
Moeder grijpt Levi vast en doet een hand voor haar mond...
Levi vecht zich los en schreeuwt door de winkel: "Kijk mama, die man heeft geen benen!"![]()
![]()
Moeder:![]()
![]()
Ik hoop echt dat als ik ooit kinderen krijg, ze een beetje meer op V. lijken dan op mij.
oh, dat deed ik ookquote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo zijn er schijnbaar ook kinderen die roepen dat ze zwartepiet zien lopen als er een negroide persoon langs loopt.
Ik vind de familiare band met Febstert wel genoeg eigenlijkquote:
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 14 december 2009 12:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vind de familiare band met Febstert wel genoeg eigenlijk
quote:
je bent 26! Weet je hoe belachelijk veul dat is voor iemand van jouw leeftijd?quote:Op maandag 14 december 2009 12:46 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Ben geloof ik idd. de enige.
Al vind ik het qua verhoging wel beetje tegenvallen. Maar leuk is het wel.
Vraag het eens aan Moppiequote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent 26! Weet je hoe belachelijk veul dat is voor iemand van jouw leeftijd?
Heb in 1 jaar in dienst een salarisschaal hoger gescoord.quote:
het was maar een grapje moppiequote:Op maandag 14 december 2009 12:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus????? Hou ze altijd goed verborgen hoor.
hooguit een oog eruit dunkt mequote:Op maandag 14 december 2009 12:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg, pas jij wel op dat jij niemand doodschiet met die navelpiercing?
Toen ik vanmorgen mijn GSM aan deed kreeg ik een sms, die bleek van mijn broer te zijn. Enerzijds goed want Sjors moet vandaag zeker nog niet komen, maar toch spannendquote:
krijg jij zo weinig sms-jes?quote:Op maandag 14 december 2009 12:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen mijn GSM aan deed kreeg ik een sms, die bleek van mijn broer te zijn. Enerzijds goed want Sjors moet vandaag zeker nog niet komen, maar toch spannend
Inderdaad, ze zijn wel erg origineel daarzoquote:Op maandag 14 december 2009 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
zit net het OUD-update-topic te lezen, is er weer een Evi geboren
Da's al de derde dit jaar
Aai now, maar er zijn er 2 die als Evi geschreven worden, en 1 als Evy en 1 als Evie.quote:Op maandag 14 december 2009 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
zit net het OUD-update-topic te lezen, is er weer een Evi geboren
Da's al de derde dit jaar
Dat slaat weer helemaal nergens op. Alsof je qua naam rekening moet houden met wat er op FOK! aanwezig isquote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn wel erg origineel daarzo
Ben benieuwd wat de statistieken van de SVB volgend jaar aangeven mbt kindernamen in 2009quote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aai now, maar er zijn er 2 die als Evi geschreven worden, en 1 als Evy en 1 als Evie.
ow, dan is het al de vierdequote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aai now, maar er zijn er 2 die als Evi geschreven worden, en 1 als Evy en 1 als Evie.
bb ookquote:
ik zal mijn zoon nooit Juup© noemen iigquote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat slaat weer helemaal nergens op. Alsof je qua naam rekening moet houden met wat er op FOK! aanwezig is
Wat een faalkantoor hebben julliequote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
kom je terug...doet de verwarming het weer maar is het water afgesloten (ze zijn de keuken aan het vervangen)
je komt er echt niet meer vanaf hoor...ik weetsquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal mijn zoon nooit Juup© noemen iig
ja echt....quote:Op maandag 14 december 2009 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een faalkantoor hebben jullie
eh, bb had om te beginnen al niet echt tieten, en nu is ie een paar kilo afgevallen en zie je niks meerquote:Op maandag 14 december 2009 13:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je komt er echt niet meer vanaf hoor...ik weets
Natuurlijk niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ze het allemaal al hadden bedacht. Dat heeft met orginalteit te maken Juupquote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat slaat weer helemaal nergens op. Alsof je qua naam rekening moet houden met wat er op FOK! aanwezig is
mjah...soms zoek ik het niet om nog uitgebreid en gezond te koken als ik om 20:00 uur of later thuiskomquote:Op maandag 14 december 2009 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[inkoppertje]
moet je ook fatsoenlijk voedsel eten
[/inkoppertje]
Para?quote:Op maandag 14 december 2009 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond namen die op -ara eindigen ook altijd leuk, maar m'n schoonzus was me voor.
Als ik kinderen krijg zijn alle leuke namen op
sex valt ook onder de categorie sport. Dus zoek nou es een leuke vriendin!quote:Op maandag 14 december 2009 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...soms zoek ik het niet om nog uitgebreid en gezond te koken als ik om 20:00 uur of later thuiskom
sporten lukt al helemaal niet dan
Als 'ie handig is, zoekt 'ie meteen een vriendin die het leuk vind om te koken. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sex valt ook onder de categorie sport. Dus zoek nou es een leuke vriendin!
Wat een grapquote:
Ik kan het mij wel bedenken gelukkigquote:Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ze het allemaal al hadden bedacht. Dat heeft met orginalteit te maken Juup
leuke naamquote:
miewiewiewiequote:Op maandag 14 december 2009 13:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een grap.
Neen, ik heb het voordeel dag de 3 managers boven mij (mijn manager, die manager van mijn manager en de manager van de manager van mijn manager) tieten hebben.
Betekent "morgen" in het Surinaams.quote:
Laraquote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neehee, namen als Sara, Mara etc
Die vind ik ook leuk.quote:
Da's ook lastig, dat heb ik met namen als (oa) Lucas, Benthe en Lotte.quote:Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond dorine ook altijd een hele leuke naam, maar nu heb ik inmiddels een goede vriendin die zo heet.
Lara Lovequote:
Benthe? Dat vind ik echt niksquote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's ook lastig, dat heb ik met namen als (oa) Lucas, Benthe en Lotte.
Ik wel, puur omdat ik alleen leuke meisjesnamen kan verzinnen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
over jongensnamen heb ik eerlijk gezegd nog nooit nagedacht
Ik vind voor jongens die kaknamen vaak wel leuk. Eigenlijk zouden we onze zoon Hendrik moeten noemen maar dat mag niet van BBquote:Op maandag 14 december 2009 13:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wel, puur omdat ik alleen leuke meisjesnamen kan verzinnen.Ik vind jongensnamen veel moeilijker.
Zou mijn zoon Sjors kunnen noemen.![]()
(Mijn opa heette George, wat werd uitgesproken als Sjors en ik had een super lieve jongen op de lagere school in de klas die Sjors heette)
Merel en Charlotte vind ik weer niets.quote:Op maandag 14 december 2009 13:22 schreef -moppie- het volgende:
Charlotte, Merel, Fleur (kan niet want zo heet de kat), Nina, Birgit, Juul (was de kat) vind ik nogsteeds leuk
jij bent ook wel van de kaknamenquote:Op maandag 14 december 2009 13:22 schreef -moppie- het volgende:
Charlotte, Merel, Fleur (kan niet want zo heet de kat), Nina, Birgit, Juul (was de kat) vind ik nogsteeds leuk
Ok, thanks. Die associatie had ik nog niet.quote:Op maandag 14 december 2009 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Evert van Benthem denken
ownedquote:Op maandag 14 december 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ok, thanks. Die associatie had ik nog niet.![]()
Is leuk.. dan zie ik altijd zo'n mooi meiske met pijpekrullen voor me.quote:Op maandag 14 december 2009 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent ook wel van de kaknamen
Maxquote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is leuk.. dan zie ik altijd zo'n mooi meiske met pijpekrullen voor me.
Colt riep vroeger (toen ie nog niet riep dat ie (nog) geen kinderen wilde) dat hij zijn zoon Maximiliaan wilde noemen.
hij is hip ende cool!quote:Op maandag 14 december 2009 13:26 schreef Levitation het volgende:
Sjors heeft een website:
http://www.sjorsvanderpanne.nl/
ende gay.quote:
En Zaagtafel?quote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik had wel jongensnamen. Spijker, Knots en Klauw.
Afblijven, die is van mij.quote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef -moppie- het volgende:
Jongens zijn veel moeilijker. Mark blijf ik leuk vinden.
Das om tzuquote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben trouwens wel allergisch voor die Italiaanse namen als Lorenzo, Ricardo, Giovanni, Angelo etc
Vlakvandiktebank dan?quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat bekt niet lekker![]()
Moker of Beitel kan dan weer wel
Als hij nog zo is als hij op de basisschool was, is hij een bijzonder lief en goed mens.quote:
Een Thijsquote:Op maandag 14 december 2009 13:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als hij nog zo is als hij op de basisschool was, is hij een bijzonder lief en goed mens.Is een van de weinige mensen waar ik goede herinneringen aan heb, uit mijn lagereschooltijd.
Lisettaquote:Op maandag 14 december 2009 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
kijk, het kind krijgt al een achternaam met 3 lettergrepen, dus de voornaam moet er twee hebben. Anders vallen we uit de toon (bb en ik hebben allebei 2 lettergrepen in de voornaam en 3 in de achternaam).
En het liefst iets met een O er in.
(mijn ouders wilden mijn broertje, als het een meisje was geworden, eerst Lisette noemen, maar dat kon niet want daar zat geen A in en de rest heeft allemaal een A in de naam)
Ik wil wel kaknamen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Omdat ik geen sophisticated kindjes verwacht als wij er mee aan de gang gaan, kunnen we beter een hele rits boerse/lompe namen verzinnen ipv. al die hippe kaknamen.
En waarom ben je alweer aan t werk dan?quote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Levitation het volgende:
Geen idee moppie.
Ik merk wel dat ik nog niet 100% fit ben. Ben gesloopt na een halve dag "werken" (lees beeldschermstaren).
Omdat ik echt dacht dat ik weer beter was.quote:Op maandag 14 december 2009 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En waarom ben je alweer aan t werk dan?
Als 'ie niet bestaat, hoe kan de naam dan bijbels zijn?quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
Sjors heeft een naam die NIEMAND verwacht.
Misschien bestaat de naam niet eens, maar ons kennende weten jullie dat het wederom een bijbelse naam zal worden he
dat zeg ik, jullie weten heus wel dat wij nooit zelf een naam zouden verzinnenequote:Op maandag 14 december 2009 14:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als 'ie niet bestaat, hoe kan de naam dan bijbels zijn?![]()
Naja, dat kan best, al moeten jullie wel in de hoek van Eugenie en Arjan zoekenquote:
Dan bestaat de naam toch?quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
Misschien bestaat de naam niet eens, maar ons kennende weten jullie dat het wederom een bijbelse naam zal worden he
Neh, sowieso geen A's of V's als beginletter.quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, dat kan best, al moeten jullie wel in de hoek van Eugenie en Arjan zoeken.
en we noemen haar.... "Henk".quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
ja het is een bestaande naam ja, wij doen niet aan shardella en d'shonteyquote:
Zo hebben wij onze vissen genoemd.quote:
Esther.quote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja het is een bestaande naam ja, wij doen niet aan shardella en d'shontey
En het is een naam die schijnbaar nog best vaak voorkomt en volgens mij in opmars is
Met wat? Luiers?quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef amaranta het volgende:
De tip is dat ik 2 verpakkingen van de hema nodig had
Jesus?quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
Ik zal het verklappen, met rompers. En op elke romper komt een letter van de naam.quote:Op maandag 14 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met wat? Luiers?![]()
No comprendo.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
voor deze naam zijn 2 verpakkingen voldoende
Gun Ama haar raadseltjes, gewoon meedoen en doen alsof we het snappen.quote:
Dan zitten er denk ik 3 in een verpakkingquote:Op maandag 14 december 2009 14:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
voor deze naam zijn 2 verpakkingen voldoende
Gezien de tijd van het jaar hoop ik voor SjorsEsther dat het lange mouwen zijn.quote:
goed opgelet, dus de naam is tussen de 4 6 lettersquote:Op maandag 14 december 2009 14:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan zitten er denk ik 3 in een verpakking
Hoezo? Een luierpakje levi, daarover nog een truitje en een vestje oid.quote:Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gezien de tijd van het jaar hoop ik voor SjorsEsther dat het lange mouwen zijn.
Lange mouwen en dan een truitje en een vestje. Het is zo koud.quote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo? Een luierpakje levi, daarover nog een truitje en een vestje oid.
4 of 5 dus.quote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
goed opgelet, dus de naam is tussen de 4 6 letters
En het is geen Sven, toevallig?quote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef amaranta het volgende:
Die pakjes zijn voor het geboortebord
http://www.stikselsenzo.nl/images/uploads/Rompertjes-Sven1-2.jpg
zoiets maar dan in het gaaf
Nee het kunnen er ook 6 zijn want dan heeft ze beide verpakkingen nodig gehad.quote:Op maandag 14 december 2009 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
4 of 5 dus.
Je hebt hemhaar dus niet naar mij vernoemd.
\quote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
En het is geen Sven, toevallig?
Jamaar, ze zei "tussen de 4 en 6". Da's eigenlijk alleen maar 5.quote:Op maandag 14 december 2009 14:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee het kunnen er ook 6 zijn want dan heeft ze beide verpakkingen nodig gehad.
Ze heb het verkeerd gezegd.quote:Op maandag 14 december 2009 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jamaar, ze zei "tussen de 4 en 6". Da's eigenlijk alleen maar 5.
inderdaad, 3 rompers per verpakkingquote:Op maandag 14 december 2009 14:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee het kunnen er ook 6 zijn want dan heeft ze beide verpakkingen nodig gehad.
Tja, allochtoons, hè?quote:
Zijn we op zoek naar een jongens- of meisjesnaam?quote:Op maandag 14 december 2009 14:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
inderdaad, 3 rompers per verpakking
ik had/heb dus de beschikking over 6 rompers.
dus 4, 5, of 6 letters
Kind is dan weer bij oma op de arm, dan bij opa, dan bij tante, dan bij oom, dan bij nichtje, dan bij mama, dan bij papa, dan bij Eva etc.quote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lange mouwen en dan een truitje en een vestje. Het is zo koud.
Een apennaam.quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zijn we op zoek naar een jongens- of meisjesnaam?
Joli-Coeur past niet.quote:
En Koning Louie ook al niet.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef bleiblei het volgende:
En dat kind gaat gewoon Wubbo heten. Lekker Hollandsch, 5 letters en het komt voor in de bijbel.
voor zover ik weet komt de naam niet voor op fokquote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef -moppie- het volgende:
Ben jij wel orgineel dan Amaranta of komt de naam ook al voor in het ouderstopic?
ja, maar als die zeg dan is de 1e hit op google al voldoendequote:Op maandag 14 december 2009 14:44 schreef Levitation het volgende:
Heeft de naam ook een betekenis? Kunnen we verder gokken.![]()
Of Spaans, zoals Pilar bijvoorbeeld?quote:
Ping?quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef amaranta het volgende:
Het is een naam die in meerdere talen uitspreekbaar is.
meerdere talen uitspreekbaar en uit de bijbel...quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef amaranta het volgende:
Het is een naam die in meerdere talen uitspreekbaar is.
Klaar! Wat een leuke naam!quote:
kom klaar! eten!quote:
Bijbel is niet zeker maar ik denk het wel. Jozua, Joshua in Engels en Josué in het Spaans.quote:Op maandag 14 december 2009 14:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meerdere talen uitspreekbaar en uit de bijbel...
hmmm... God?
Dat zei ze vorige week al dat het een jongen wasquote:Op maandag 14 december 2009 14:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bijbel is niet zeker maar ik denk het wel. Jozua, Joshua in Engels en Josué in het Spaans.
De aap is dus een jongen
Voor een jongen vind ik Klaar maar raar.quote:Op maandag 14 december 2009 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zei ze vorige week al dat het een jongen was
en zelfs dat was al een herhaling
Ik heb heul vorige week niet op fok! gepost want wij hadden ruziequote:Op maandag 14 december 2009 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zei ze vorige week al dat het een jongen was
en zelfs dat was al een herhaling
ow?quote:Op maandag 14 december 2009 15:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb heul vorige week niet op fok! gepost want wij hadden ruzie
David. 2 d's.quote:Op maandag 14 december 2009 14:10 schreef amaranta het volgende:
maar de vraag is, had ik de 2de verpakking volledig nodig.....of maar 1, 2 of 3 uit de verpakking?
Of gewoon Adam.quote:
Waar staat dat er 2 d's in de naam zitten?quote:
Davidaquote:Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waar staat dat er 2 d's in de naam zitten?
David komt wel voor in de bijbel, en David kan ook voor een aap.
En David kan in meerdere talen. Maar David voor een maisje?
Is het een naam die voor jongens en meisjes kan?quote:Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waar staat dat er 2 d's in de naam zitten?
David komt wel voor in de bijbel, en David kan ook voor een aap.
En David kan in meerdere talen. Maar David voor een maisje?
Robinquote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het een naam die voor jongens en meisjes kan?
Dan Renee
Volgens mij niet.quote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel bijbels volgens mij
Ja echt? Dat kan ik me niet herinneren, had je hem snel ja?quote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht wel af. Eva had ik met de hints toen snel geraden maar toen wisten we al dat het een chick zou worden, maar ik weet niet in welke hoek ik nu moet zoeken.
Ja prima. En datum ook erbij dan.quote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef Levitation het volgende:
Namen pool doen? Iedereen verzint een meisjes en jongensnaam!
Ayrton Senna iddquote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef amaranta het volgende:
Ik begrijp dat het van Ayton Senna komt, of hoe die kerel ook mocht heten, maar dat was zn achternaam.
Je zei bijbels, namen top 20, en toen had ik kassaquote:Op maandag 14 december 2009 15:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja echt? Dat kan ik me niet herinneren, had je hem snel ja?
Gooi dr maar een dikke kilo boven op hoor als het de 20ste wordt. Eva woog 3110 gram met 41 wk en volgens de VK was deze al zwaarder.quote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga voor een zondagskind op 20 december en hij weegt 2940 gram.
tegen mijn moeder hadden ze ook gezegd dat ik een jongen van 9 pond zou zijn, ik geloof daar niet meer zo inquote:Op maandag 14 december 2009 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gooi dr maar een dikke kilo boven op hoor als het de 20ste wordt. Eva woog 3110 gram met 41 wk en volgens de VK was deze al zwaarder.
ja maar vroeger kwam gewoon de buurvrouw de bevalling doen, wist die veelquote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tegen mijn moeder hadden ze ook gezegd dat ik een jongen van 9 pond zou zijn, ik geloof daar niet meer zo in
Dat soort dingen gebeuren nooit in Spanje, ze noemen hem dan hooguit Bernardo ipv Fernando.quote:Op maandag 14 december 2009 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
in Spanje misschien. En dan het kind stiekem Fernando noemen.
ook goed, er stond me iets van bij dat je zoiets verteld hadquote:Op maandag 14 december 2009 15:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren nooit in Spanje, ze noemen hem dan hooguit Bernardo ipv Fernando.
Mja. Het is geen moeilijke dag. Het is nu een dag die gewoon voorbij gaat.quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
even eenvoor Amaranta, lees net in het drachtigen topic dat het best een moeilijke dag voor je is. En dan niet eens even zeggen als ik er ben.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja. Het is geen moeilijke dag. Het is nu een dag die gewoon voorbij gaat.
Als Sjors vandaag geboren zou worden dan zou het wel een moeilijke dag worden.
Want dan gaan we ineens weer iets vieren vandaag, en nu is het gewoon van..
oja27 jaar
en dan gaan we weer verder waar we gebleven waren.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef amaranta het volgende:
Maar toch bedankt allebei/allemaal. Blijft kut dat hij er niet is natuurlijk.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef amaranta het volgende:
Maar toch bedankt allebei/allemaal. Blijft kut dat hij er niet is natuurlijk.
Vandaar dat ik een aantal pagina's terug ook aangaf dat Sjors vandaag niet geboren mag worden zeg maarquote:Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja. Het is geen moeilijke dag. Het is nu een dag die gewoon voorbij gaat.
Als Sjors vandaag geboren zou worden dan zou het wel een moeilijke dag worden.
Want dan gaan we ineens weer iets vieren vandaag, en nu is het gewoon van..
oja27 jaar
en dan gaan we weer verder waar we gebleven waren.
Ik begreep je toen wel hoorquote:Op maandag 14 december 2009 18:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar dat ik een aantal pagina's terug ook aangaf dat Sjors vandaag niet geboren mag worden zeg maar
quote:Op maandag 14 december 2009 18:52 schreef -moppie- het volgende:
Colt zou op de foto moeten vanaf 19.00 uur, gaat niet door.
Wil niet koken.......
Nou, hij zou dus pas laat thuis zijn en dan ga ik niet meer koken.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou, hij zou dus pas laat thuis zijn en dan ga ik niet meer koken.
Nu is hij dus wel thuis en tja.. dan zou ik dus eigenlijk wel moeten koken.
dan moet ik eerst nog naar de winkel.quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
zakje voorgekookte aardappels
bakje kipfilet in stukjes
*champignons en ui voor de liefhebbers*
aardappel anders sausje
oven aan
klaar
Heb je alleen wat plastic afval en een glazen potje wat je op moet ruimen
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef amaranta het volgende:
ik open geen nieuwe, ik zeg het maar vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |