ik ook... en witte gij, het gaat nog veel kouder wordenquote:Op maandag 14 december 2009 09:30 schreef Levitation het volgende:
goeiemorgen. Ik vind het maar koud vandaag.
Wanneer is het weer lente?quote:Op maandag 14 december 2009 09:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ook... en witte gij, het gaat nog veel kouder worden
Op het moment is ook alles dood.quote:
koffie bij marianus it is.quote:Op maandag 14 december 2009 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
nu is de glasplaat natuurlijk net al bezorgd. Had ik net zo goed wel kunnen gaan werken
sgoed. hoe laat?quote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
koffie bij marianus it is.
Kun je me gelijk uit de brand helpen.
Ik heb voor eerst in mijn leven namelijk een datum verkeerd opgeslagen in mijn hoofd
Suriname is wel weer erg warm.quote:
Maakt op zich niet uit. Ik moet alleen om 11.45 naar het CB om voor Eva de griepprik te halen.quote:
Ik ben niet live vanaf het ziekenhuis nee.quote:Op maandag 14 december 2009 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem aan dat marianus = PdG 13?
kan ik dan beter daarna komen?quote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit. Ik moet alleen om 11.45 naar het CB om voor Eva de griepprik te halen.
Ik dacht dus dat dat morgen was
En ik heb dus geen auto met kinderstoel want die heeft mijn vader, en die weet niet of hij hem wel kan komen brengen. (Denk het wel hoor, maar het zou zomar kunnen van niet)
Dus als ik te voet moet gaan dan moet ik rond 11.00 vertrekken denk ik
Dat mag ook, maar dan sta ik niet in voor de gevolgen.quote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik dan beter daarna komen?
dan kom ik nu wel ffquote:Op maandag 14 december 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar dan sta ik niet in voor de gevolgen.
Eva is dan waarschijnlijk sjaggo omdat ze geprikt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |