quote:Op maandag 14 december 2009 00:26 schreef Klaploper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
________________________________________________________________________________________________________!
Ja goed he, hij kwam spontaan in mij opquote:
ik vond je eerst leukerquote:Op maandag 14 december 2009 14:31 schreef Penisbaard het volgende:
Dat is grappig omdat je natuurlijk een site verwacht met adressen van FOK!forum leden, maar het blijken dus adressen van een heel ander soort fokkers te zijn.
GEEN COLA GEVEN!quote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef appeltjap het volgende:
Mag ik nu een cola?
Ich hatte keine ahnung. Ik post nooit in ONZquote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef Aestivate het volgende:
Grap is al menig maal eerder gemaakt, toch moest ik weer lachen.
Maakt niet uit, ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ich hatte keine ahnung. Ik post nooit in ONZ
Ik ookquote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef murphyjenkins het volgende:
ik had het pas na 1 minuut door
Ik had al 23 nummers en emailadressen opgegeven bij sexlijnen en het aanvragen van informatie over hypotheken, financiën, verzekeringen, vaginale verzorging en aambeienkuren en was net bezig met het DDOS-en van de helft van de internet adressen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef murphyjenkins het volgende:
ik had het pas na 1 minuut door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |