niet =(quote:Waar hij letterlijk gehakt maakte van zijn tegenstander
quote:Hij schoot letterlijk de lat door midden
Je kunt ook letterlijk gehakt van iemand makenquote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
het kan toch dat de lat doormidden wordt geschoten?
Cartmanquote:Op maandag 14 december 2009 00:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt ook letterlijk gehakt van iemand maken
Opende hij er ook een topic over?quote:Op maandag 14 december 2009 00:15 schreef n0ir het volgende:
Dat heb je van How I Met Your Mother waarin Robin dat ook doet.
Zij.quote:Op maandag 14 december 2009 00:16 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Opende hij er ook een topic over?
Moest ik ook aan denkenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken
nananananana i made you eat your parents
Iemand verrot trappen en alle tijd hebben om even aan je neus te krabbenquote:Op maandag 14 december 2009 00:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Gvd elke keer als ik vechtsport zie, moet ik gelijk aan de erm Krav Maga ofzo denken en Michielos
Chuck Norris draait een shagje terwijl hij 2 man geeftquote:Op maandag 14 december 2009 00:25 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Iemand verrot trappen en alle tijd hebben om even aan je neus te krabben
[ afbeelding ]
Now I remember.......thanks.quote:foto Op maandag 14 december 2009 00:15 schreef n0ir het volgende:
Dat heb je van How I Met Your Mother waarin Robin dat ook doet.
Rol je dan letterlijk of figuurlijk over de vloer?quote:Op maandag 14 december 2009 01:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
De verwachte reacties vind ik altijd uberlol.
Rofl. xD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop