Emo = emotional hardcore, ontstaan uit hardcore in de 80's.quote:
Eigenlijk niet. Alleen in nederland kennen wij andere hardcore, europa wou apart zijn ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 23:18 schreef Misan het volgende:
hardcore is ook een vrij breed begrip waardoor het hele emo hardcore eigenlijk geen fuck zegt of heb ik het nu mis?
Dat mensen niet kritisch zijn over wat ze te horen krijgen. De meeste mensen nemen alles wat ze te horen krijgen voor waar aan. Waarom kunnen mensen niet zelfstandig denken?quote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat is de klacht dan?
Ik geloof je dan ook niet.quote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat mensen niet kritisch zijn over wat ze te horen krijgen. De meeste mensen nemen alles wat ze te horen krijgen voor waar aan. Waarom kunnen mensen niet zelfstandig denken?![]()
Ik mis de connectie met de OP.quote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat mensen niet kritisch zijn over wat ze te horen krijgen. De meeste mensen nemen alles wat ze te horen krijgen voor waar aan. Waarom kunnen mensen niet zelfstandig denken?![]()
je hebt hardcore house, hardcore rap, hardcore gitaarmeuk... ?quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Alleen in nederland kennen wij andere hardcore, europa wou apart zijn ofzo
Waarom maak je je überhaupt druk over een onbekende muzieksoort?quote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
moeten mensen overal kritisch over zijn? lijkt me ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |