Leraressen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Biels het volgende:
Wees blij, ik heb nooit een leraar gehad.
Ha wat knap dat je dat snapt Penisbaard.quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik snap hem, als je het zo achter elkaar uitspreekt krijg je suczes, dat klinkt hetzelfde als succes.
Jaquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ha wat knap dat je dat snapt Penisbaard.
Dan verdien je echt een nare ziekte.quote:Op zondag 13 december 2009 23:59 schreef Bluurgh het volgende:
ik doe HBO, heb een docent die alleen comic sans gebruikt in z'n word/powerpoint en zelfs z'n emailtjes gaan in dat lettertype, compleet met een hip blauw of rood kleurtje. echt tenenkrommend
Pics van m'n moeder?quote:Op maandag 14 december 2009 02:25 schreef Drinky het volgende:
Ik doe je moeder en bij mij schrijft ze altijd: Heerlijk ik heb er weer van genoten
Misschien verwachtte hij dat jullie de toets eerst zouden doorlezen voordat jullie begonnen, zoals het hoort?quote:Op maandag 14 december 2009 02:36 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik had vroeger een leraar die dat altijd aan het eind van de toets zette... dan las je dat pas als je klaar was
quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef Dastan het volgende:
Aan het begin van mijn proefwerken. Kom op, hoe hoog schatten ze ons in? Dat je zelf nou in je kindertijd bent blijven hangen.![]()
Klacht: leraren die (nog steeds) suc6 schrijven in plaats van succes.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik
Ze willen graag met hun tijd meegaan, gun ze dat pleziertje dan toch:p Als zij zich daardoor cool voelen, leuk voor ze, toch? En ik doe btw ook vwo dus dat doen ze hier ook gewoon hoor:p
quote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Lundegaard het volgende:
Eey Sw4. jiJ h3b d3ze j44r eG kEnKeRR g0e juh besT GeDaAn. D44r0m gEeF ick JouW dEze g0eiE RapP0Rtje meE n44R HuiS. Suc6 eN gA Soow DoOr!!
GrtZ
dE LeRaar!
Eey Sw4. jiJ h3b d3ze j44r eG kEnKeRR g0e juh besT GeDaAn. D44r0m gEeF ick JouW dEze g0eiE RapP0Rtje meE n44R HuiS. Suc6 eN gA Soow DoOr!!
GrtZ
dE LeRaar!
Wat is dit voor een apentaaltje? Snap er werkelijk niks van, kan iemand dit vertalen in normaal Nederlands?quote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Lundegaard het volgende:
GrtZ
dE LeRaar!
GrtZ
dE LeRaar!
Je hebt deze keer heel goed je best gedaan, daarom geef ik je dit goede rapport mee naar huis. Succes en ga zo door!quote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef Demophon het volgende:
[..]
Wat is dit voor een apentaaltje? Snap er werkelijk niks van, kan iemand dit vertalen in normaal Nederlands?
Had ooit een leraar Engels, en die riep altijd te pas en te onpas:quote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef yosander het volgende:
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt.
Wel leraren die ons nog aan het glimlachen proberen te krijgen door "suczeven" te zeggen.
Nederland in 2020...quote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Lundegaard het volgende:
GrtZ
dE LeRaar!
Baasquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Lundegaard het volgende:
GrtZ
dE LeRaar!
Comic Sans is voor op de beamer niet heel ongunstig, zeker om bijvoorbeeld code te tonen is het 1 van de weinige fonts die redelijk leesbaar is, in mail is idd erg amateuristisch, laat me raden, ook nog in vrolijke onleesbare kleuren?quote:Op zondag 13 december 2009 23:59 schreef Bluurgh het volgende:
ik doe HBO, heb een docent die alleen comic sans gebruikt in z'n word/powerpoint en zelfs z'n emailtjes gaan in dat lettertype, compleet met een hip blauw of rood kleurtje. echt tenenkrommend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |