Leraressen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Biels het volgende:
Wees blij, ik heb nooit een leraar gehad.
Ha wat knap dat je dat snapt Penisbaard.quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Penisbaard het volgende:
Ik snap hem, als je het zo achter elkaar uitspreekt krijg je suczes, dat klinkt hetzelfde als succes.
Jaquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ha wat knap dat je dat snapt Penisbaard.
Dan verdien je echt een nare ziekte.quote:Op zondag 13 december 2009 23:59 schreef Bluurgh het volgende:
ik doe HBO, heb een docent die alleen comic sans gebruikt in z'n word/powerpoint en zelfs z'n emailtjes gaan in dat lettertype, compleet met een hip blauw of rood kleurtje. echt tenenkrommend
Pics van m'n moeder?quote:Op maandag 14 december 2009 02:25 schreef Drinky het volgende:
Ik doe je moeder en bij mij schrijft ze altijd: Heerlijk ik heb er weer van genoten
Misschien verwachtte hij dat jullie de toets eerst zouden doorlezen voordat jullie begonnen, zoals het hoort?quote:Op maandag 14 december 2009 02:36 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik had vroeger een leraar die dat altijd aan het eind van de toets zette... dan las je dat pas als je klaar was
quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef Dastan het volgende:
Aan het begin van mijn proefwerken. Kom op, hoe hoog schatten ze ons in? Dat je zelf nou in je kindertijd bent blijven hangen.![]()
Klacht: leraren die (nog steeds) suc6 schrijven in plaats van succes.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik
Ze willen graag met hun tijd meegaan, gun ze dat pleziertje dan toch:p Als zij zich daardoor cool voelen, leuk voor ze, toch? En ik doe btw ook vwo dus dat doen ze hier ook gewoon hoor:p
quote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Lundegaard het volgende:
Eey Sw4. jiJ h3b d3ze j44r eG kEnKeRR g0e juh besT GeDaAn. D44r0m gEeF ick JouW dEze g0eiE RapP0Rtje meE n44R HuiS. Suc6 eN gA Soow DoOr!!
GrtZ
dE LeRaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |