Aaah, wat lief.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Anschluss het volgende:
TS is een vrouw..
Mannen hebben het niet koud
Bus.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Nee, geen sneeuw! Hoe kom je daar nou weer doorheen met je fietsje
.
Ik heb het ook niet koud...quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Anschluss het volgende:
TS is een vrouw..
Mannen hebben het niet koud
Dat weet ik ja, maar daarom mag ik er nog wel over klagenquote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef DuTank het volgende:
Dat weet je van tevoren dat het koud gaat worden in de winter. Flikker dan even op naar Australië ofzo. Het liefst ergens waar ze geen internet hebben.
Het is gewoon koud.quote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef bas-beest het volgende:
@TS, stel je niet zo aan...
Als je 's ochtends je auto in deze staat aantreft, dan is het pas koud
[ afbeelding ]
Ik wil je wel warm houden!quote:
Als ik met jou ben!quote:
nietesquote:
Godsnondeju, krijg eens een kamert.quote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil je wel warm houden!
[..]
Als ik met jou ben!
quote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef bas-beest het volgende:
@TS, stel je niet zo aan...
Als je 's ochtends je auto in deze staat aantreft, dan is het pas koud
[ afbeelding ]
er zijn er meer in die seriequote:
dat zei ik alquote:Op maandag 14 december 2009 02:20 schreef BlackLining het volgende:
@Hierboven: Jazeker, zijn prachtige foto's. Graaf de serie maar eens op. Icestorm in Geneva o.i.d.
hoop niet dat ik dat ben geweestquote:Wie heeft er trouwens op deze pagina een link gedumpt naar de een of andere vuige website met een invalide SSL certificaat? Het regent hier waarschuwingen.
Beter een waardeloze username dan een PSV fanquote:Op maandag 14 december 2009 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een waardeloze username heb jij
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 14 december 2009 02:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Beter een waardeloze username dan een PSV fan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |