Aaah, wat lief.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Anschluss het volgende:
TS is een vrouw..
Mannen hebben het niet koud
Bus.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Nee, geen sneeuw! Hoe kom je daar nou weer doorheen met je fietsje
.
Ik heb het ook niet koud...quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef Anschluss het volgende:
TS is een vrouw..
Mannen hebben het niet koud
Dat weet ik ja, maar daarom mag ik er nog wel over klagenquote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef DuTank het volgende:
Dat weet je van tevoren dat het koud gaat worden in de winter. Flikker dan even op naar Australië ofzo. Het liefst ergens waar ze geen internet hebben.
Het is gewoon koud.quote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef bas-beest het volgende:
@TS, stel je niet zo aan...
Als je 's ochtends je auto in deze staat aantreft, dan is het pas koud
[ afbeelding ]
Ik wil je wel warm houden!quote:
Als ik met jou ben!quote:
nietesquote:
Godsnondeju, krijg eens een kamert.quote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil je wel warm houden!
[..]
Als ik met jou ben!
quote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef bas-beest het volgende:
@TS, stel je niet zo aan...
Als je 's ochtends je auto in deze staat aantreft, dan is het pas koud
[ afbeelding ]
er zijn er meer in die seriequote:
dat zei ik alquote:Op maandag 14 december 2009 02:20 schreef BlackLining het volgende:
@Hierboven: Jazeker, zijn prachtige foto's. Graaf de serie maar eens op. Icestorm in Geneva o.i.d.
hoop niet dat ik dat ben geweestquote:Wie heeft er trouwens op deze pagina een link gedumpt naar de een of andere vuige website met een invalide SSL certificaat? Het regent hier waarschuwingen.
Beter een waardeloze username dan een PSV fanquote:Op maandag 14 december 2009 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een waardeloze username heb jij
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 14 december 2009 02:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Beter een waardeloze username dan een PSV fan.
is dit plaatje niet wat voor jou?quote:
JA JONGUH.quote:Op maandag 14 december 2009 03:21 schreef Drinky het volgende:
Ik wil dat het morgen kankerhard sneeuwt, dan kan ik uitslapen en hoef ik niet naar school
GOED HÈ?quote:
Want je was niet zo slim om toen je dit bericht typte een dekentje op je voorruit te gaan leggen???quote:Op zondag 13 december 2009 22:52 schreef defabiman het volgende:
Neven klacht : Krabben
Het is pas morgen ochtend, maar ik heb er nu al geen zin in
Mensen die doen alsof ze iets bereikt hebben in het leven cq geëmigreerd zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef Dawwa het volgende:
Ik post hier vanuit een tropisch eiland.
Mensen die tijdens de winter in NL blijven
Niet alle vrouwen hebben het koud hoor!quote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Anschluss het volgende:
Daag mannelijkheid
Iedereen weet dat alleen vrouwen het koud kunnen hebben!
Conclusie: jullie zijn allemaal aanstellers!
zo.. en nu ga ik naar buiten in m'n adamspak op buffels jagen
Vervelende beesten inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 22:52 schreef defabiman het volgende:
Neven klacht : Krabben
Jawel!quote:Op maandag 14 december 2009 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hebben het koud hoor!
Knap, het vriest namelijk niet meer.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Knap, het vriest namelijk niet meer.
Die hangt tegen een verwarmde muur zekerquote:
Mja, dus?quote:Op maandag 14 december 2009 16:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die hangt tegen een verwarmde muur zeker
Jij hebt natuurlijk een compleet eigen meteostation thuis?quote:
Nee , ik heb het internetquote:Op maandag 14 december 2009 16:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk een compleet eigen meteostation thuis?
Ohnee, wacht, ook zo'n home-weatherstatgion pauperding maar wel digitahl zeker? Alleen nog goedkoper en nog meer voor wannabe-interessante paupers dan dit ding
Ja, ik ben net ook even 5 minuten buiten geweest. Het is verrekte koud. Verleiding om de winterzooi maar uit de kast te halen wordt erg groot, maar van de week wordt het nog een stuk kouder.quote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Best fris met het raam open op de slaapkamer
Zal ik jou een geheimpje vertellen?quote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Best fris met het raam open op de slaapkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zal ik jou een geheimpje vertellen?
Ik slaap, hoe koud het ook is, met het raam open. Frisse lucht ftwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
Voor mij over een week -20. Veel beter, en het leuke is dat je daar wel gewoon met een zomerjas kunt rondlopen en er fatsoenlijke sneeuw ligt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:33 schreef Djinx het volgende:
overrrrr 3 dagen 30 graden bitchezzzz..voor mij dan..niet voor jullie
Je zal er maar onderdoor lopen en ineens nestelt zo'n ijspegel zich in je hersenpanquote:Op maandag 14 december 2009 02:12 schreef bas-beest het volgende:
[..]
er zijn er meer in die serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog veel meer, image-google maar op Geneva en icestorm
met global warming kun je dat wel degelijk koud noemenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |