dat bedoel ikquote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Dawwa het volgende:
Domme huisvrouwtjes
&
(V)MBO'ers
= SBS6 volk
70-80% van Nederland
Je kan niet eens weten wat een TS is want je bent hier net nieuwquote:
Slim he, zo'n boobytrappost.quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je kan niet eens weten wat een TS is want je bent hier net nieuw
conclusie: je bent gewoon een kloon
Cope with it. Ik vind het eerder schrikbarend dat niemand werk lijkt te kunnen vinden maar wel zomaar toegang heeft tot fok, en daar dezelfde vertegenwoordiging neerzet...quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Dawwa het volgende:
Domme huisvrouwtjes
&
(V)MBO'ers
= SBS6 volk
70-80% van Nederland
hij dacht dat het een Transseksueel was in dit gevalquote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je kan niet eens weten wat een TS is want je bent hier net nieuw
conclusie: je bent gewoon een kloon
Op FOK! volgt iedereen een WO studie of heeft er een afgerond en tevens verdienen we allemaal 3 x modaal. We zijn allemaal boven de 185, gespierd en hebben een penis van hier tot Tokio.quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Cope with it. Ik vind het eerder schrikbarend dat niemand werk lijkt te kunnen vinden maar wel zomaar toegang heeft tot fok, en daar dezelfde vertegenwoordiging neerzet...
Het ligt wel iets lager hoor maar dat eerste klopt redelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Dawwa het volgende:
Domme huisvrouwtjes
&
(V)MBO'ers
= SBS6 volk
70-80% van Nederland
Zowel de mannen als de vrouwen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Op FOK! volgt iedereen een WO studie of heeft er een afgerond en tevens verdienen we allemaal 3 x modaal. We zijn allemaal boven de 185, gespierd en hebben een penis van hier tot Tokio.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Zowel de mannen als de vrouwen.
Plus alle mensen die niet uit twente komen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef Dawwa het volgende:
[..]
+ Limburgers, Urkers en Volendammers
Ik heb geen penis van hier tot Tokyo maar tot 25 cm. Dus ik hoor niet in jouw bovenstaande.quote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Op FOK! volgt iedereen een WO studie of heeft er een afgerond en tevens verdienen we allemaal 3 x modaal. We zijn allemaal boven de 185, gespierd en hebben een penis van hier tot Tokio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |