3 jaarquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Zeik niet en neem een toastje Foie Gras.
Over 40 jaar ben je dood.
En nu zendt Comedy Central ook nog eens That 70's show uit ipv Entourage.quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef Ringo het volgende:
Ik mag graag de verdorven cynicus spelen. Een asociale hufter die het niks kan schelen hoe de wereld eraan toe is.
Maar nu zit ik televisie te kijken, eerst die serie over de Beagle, ging over de massale overbevissing van de oceanen. Nu een docu over plastic en de verschrikkelijke cyclische vervuiling die dat plastic met zich meebrengt.
De wereld is er kut aan toe. Bitterkut.
Dan mag je duizendmaal dooremmeren over climate hoaxes en misschien heb je duizendmaal gelijk -- feit blijft: de wereld is er kut aan toe. Ook als het niet warmer wordt..
Gaat Ringo al over 3 jaar dood!??quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef J.Herrer het volgende:
3 jaar
Ondergang van de aarde, alsof de aarde er waarde aan hecht om blauw en groen te zijn ipv een gloeiende lava bolquote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ja en de ondergang van de aarde is de mens.
Que?quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Over 100 jaar is bijna iedereen dood, en beginnen we misschien weer opnieuw.
Ja, net als jij en ik. En de rest van de wereldquote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gaat Ringo al over 3 jaar dood!??
Ik maak me juist nooit druk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maak je toch niet zo druk.
Dat schijnt nog best groot te zijn hè?quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef sig000 het volgende:
Je kunt altijd nog op dat eiland van plastic in de stille oceaan gaan wonen.
Owja, 2012 hè..quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ja, net als jij en ik. En de rest van de wereld
Ja het is nu nog te dun maar wat samenpersen helpt vast wel. Dan is het vast ook te verplaatsen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat schijnt nog best groot te zijn hè?
En is dat eiland te verslepen richting de Caribbean?
Dat is het 'm nu juist: dat die welvaart tanende is, al merken we daar nog weinig van, we zitten op het omslagpunt. En veilig? Waar is het de afgelopen tien jaar veiliger geworden?quote:Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef busfoto.nl het volgende:
Mwah, dat gekanker is altijd al geweest.
Als je ziet wat er de laatste jaren allemaal bereikt is, wat de levensstandaard is in ons land en hoe veilig het eigenlijk is hier in Nederland, vind ik het allemaal nogal meevallen
Dan moeten er dus plastics bij.quote:Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef sig000 het volgende:
Ja het is nu nog te dun maar wat samenpersen helpt vast wel. Dan is het vast ook te verplaatsen.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan moeten er dus plastics bij.
(en wel zo snel mogelijk!)
quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Ringo het volgende:
Ja mensen, het zijn de dagen voor Kerst.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 22:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan moeten er dus plastics bij.
(en wel zo snel mogelijk!)
Een blote tiet!quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Stali het volgende:
Je blijft een bloemenkind.
Hoezo zitten we op een omslagpunt? Er wordt toch nog steeds doorontwikkeld? De economie groeit ook nog steeds.quote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is het 'm nu juist: dat die welvaart tanende is, al merken we daar nog weinig van, we zitten op het omslagpunt. En veilig? Waar is het de afgelopen tien jaar veiliger geworden?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Laat de mensen over 70 jaar (als ik hopelijk al dood ben dan) daar maar zorgen over maken.
Ik gooi iig mijn Mac-Donalds afval nog gewoon in de bosjes
Later
quote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Laat de mensen over 70 jaar (als ik hopelijk al dood ben dan) daar maar zorgen over maken.
Ik gooi iig mijn Mac-Donalds afval nog gewoon in de bosjes
Later
quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef Ringo het volgende:
Ik mag graag de verdorven cynicus spelen. Een asociale hufter die het niks kan schelen hoe de wereld eraan toe is.
Je bent een provocateur en dat is je goed recht. Maar deze Winnie is wel heel gemeen!quote:
Sorry wou het plaatje gewoon posten, niks tegen jouquote:Op maandag 14 december 2009 02:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je bent een provocateur en dat is je goed recht. Maar deze Winnie is wel heel gemeen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |