Natuurlijk is het dan weer goed!quote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer, maar voor het weekend is alles weer helemaal goed?
Hier is alles wel goed alleen een beetje heel erg moequote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk is het dan weer goed!Want dat moet
dat magquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het lijkt haast of hij de hele tijd op F5 ramt of zo net zo lang tot hij ST haar naam ziet langs komen of denk jij dat het iets anders is?
Misschien is ST wel een kloon van PeZu.quote:Op zondag 13 december 2009 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het lijkt haast of hij de hele tijd op F5 ramt of zo net zo lang tot hij ST haar naam ziet langs komen of denk jij dat het iets anders is?
Stiekem zit ik op zijn schoot met mijn laptop, zijn laptop blaast lekker warm in mijn rugquote:
Ga slapen dan gekkie!quote:Op zondag 13 december 2009 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is alles wel goed alleen een beetje heel erg moe
En dat hij dus een zij isquote:Op zondag 13 december 2009 23:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien is ST wel een kloon van PeZu.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien is ST wel een kloon van PeZu.
ik dacht we juist online kwamen om te verbergen dat we samen warenquote:Op zondag 13 december 2009 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem zit ik op zijn schoot met mijn laptop, zijn laptop blaast lekker warm in mijn rug
quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht we juist online kwamen om te verbergen dat we samen waren
trustequote:
klopt, neuken?quote:
Ik zo ookquote:Op zondag 13 december 2009 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog geen zin maar ik ga het toch wel doen
hmmmmquote:
quote:
buk maar voorover danquote:
Nou snap ik ook waarom de sex zo goddelijk lekker is...jij bent mij!quote:
aah vandaar dat ik precies nou ja je weetquote:Op maandag 14 december 2009 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou snap ik ook waarom de sex zo goddelijk lekker is...jij bent mij!
trustequote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef Trevland het volgende:
En zoals zo velen mij zijn voor gegaan volg ik ook
Of terwijl:
Ik ga naar bed een slapen![]()
Bis morgen
don;t worry i'll be gentlequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah vandaar dat ik precies nou ja je weet
Hoi Wouterquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Wouter![]()
En hoi capibaraatje met een enge wcbril![]()
PeZuquote:
vertel... ik was laatst btw niet wakker om 4uur in de ochtendquote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
PeZu
nog veel spannends gedaan dit weekend?
nope gechilled, vandaag gelucht met een vriend, gedinert met de fam, vanaaf geborrelt met eena ndere vriendquote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
PeZu
nog veel spannends gedaan dit weekend?
was het echt 4 uurquote:Op maandag 14 december 2009 00:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vertel... ik was laatst btw niet wakker om 4uur in de ochtend
Daar was ik al bang voorquote:
Hoi! Leuk dat je weer komt buurten!quote:Op maandag 14 december 2009 00:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vertel... ik was laatst btw niet wakker om 4uur in de ochtend
Gelucht!? Ik wist het! Jij komt nooit naar meets omdat je in de gevangenis zit he?!quote:Op maandag 14 december 2009 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope gechilled, vandaag gelucht met een vriend, gedinert met de fam, vanaaf geborrelt met eena ndere vriend
[..]
tuuu dum tuu dum (deuntje van jaws)quote:
ik heb binnenkort weekend verlofquote:Op maandag 14 december 2009 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelucht!? Ik wist het! Jij komt nooit naar meets omdat je in de gevangenis zit he?!
Haha hoiquote:Op maandag 14 december 2009 02:20 schreef PeZu het volgende:
roze pluis![]()
ik ging net naar bed of beter gezegd slapen, in bed lag ik al
Niets verdachts aanquote:Op maandag 14 december 2009 02:24 schreef PeZu het volgende:
verdacht hoor pezu en st gaan tegelijk slapen
Geef jij PeZu nou een kusje?quote:
Ik zoen vaak genoeg met mannen. Als in 3 zoenen als 'afscheid' of felicitatie ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 02:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef jij PeZu nou een kusje?
Ik ben dan ook geen manquote:Op maandag 14 december 2009 02:25 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik zoen vaak genoeg met mannen. Als in 3 zoenen als 'afscheid' of felicitatie ofzo![]()
![]()
![]()
Jij krijgt andere kusjes
Lang weekend gehad, weinig slaap enzo. Was geen verstandig planquote:Op maandag 14 december 2009 03:42 schreef Myraela het volgende:
Eze, waar bennnn je?
We zouden nachtbaggeren.
Kaatquote:
Valt wel mee, je kan me ook gewoon DW noemen hoorquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel mee, je kan me ook gewoon DW noemen hoor
Ixquote:Op maandag 14 december 2009 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel mee, je kan me ook gewoon DW noemen hoor
Dat kan ook, en als je dat nog te lang is gewoon X.quote:
Lijkt me wel een strak planquote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef justmattie het volgende:
Schoonmoeders is vandaag jarig, ik denk dat ik maar een bosje bloemen haal
Van die cadeaus als een vaas, cd/dvd (bon), douglasbon wordt ook zo afgezaagdquote:
Douglas.quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Van die cadeaus als een vaas, cd/dvd (bon), douglasbon wordt ook zo afgezaagd
Ohja plus het feit dat ze altijd van die parfumshit via internet besteld bij Cartier, dus aan die bon heeft ze ook niksquote:
SoLquote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
justmattiedacht dat jij niet meer op fok zat! marijke, ik was al slapen, las je post vanochtend pas. maar t gaat lekker hier hoor, zeker als pezu niet om 4uur 's nachts smst
En sowieso, Douglas isquote:Op maandag 14 december 2009 11:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ohja plus het feit dat ze altijd van die parfumshit via internet besteld bij Cartier, dus aan die bon heeft ze ook niks
quote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
justmattiedacht dat jij niet meer op fok zat! marijke, ik was al slapen, las je post vanochtend pas. maar t gaat lekker hier hoor, zeker als pezu niet om 4uur 's nachts smst
hey lieverdquote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
En grmbl... ik wilde posten in het GM topic is ie al dicht
Morgen kersje!quote:
Kut hèquote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
En grmbl... ik wilde posten in het GM topic is ie al dicht
gaat prima hier, met milou ook! jij nog steeds hetzelfde vriendinnetje?quote:Op maandag 14 december 2009 12:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
SoLjawel hier tegenwoordig wat
![]()
Hoe gaat het met jou dan
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 12:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Kut hè
Vergadering is afgelopen. Ik ga weer naar huis.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaat prima hier, met milou ook! jij nog steeds hetzelfde vriendinnetje?
Dank je wel schatquote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Welthuis!Ik ga maar eens lekker ontbijten enzo
Ik heb al kerstvakantie van mn stagebedrijfquote:
Van waar deze luxe?quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Myraela het volgende:
Middag dan.
Maar ik ben net wakker dus voor mij is het ochtend.
Oef das niet zo slim, ik dacht dat je vrij was.quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verslapen. Te laat voor school. Het hele vak volgend jaar overdoen.
Waar is de luxe?
Huppelquote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
IK BEN ER OOK!!!
Met een gewei op mn hoofd
Nee.quote:Op maandag 14 december 2009 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef das niet zo slim, ik dacht dat je vrij was.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
IK BEN ER OOK!!!
hey jijquote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
IK BEN ER OOK!!!
Ik had heerlijke afleiding tijdens het werkquote:
MET LICHTJES OOK NOG!!quote:
Hallo jijquote:
Hoezo weer een sms gekregen?quote:Op maandag 14 december 2009 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had heerlijke afleiding tijdens het werk![]()
[..]
MET LICHTJES OOK NOG!!
KNIPPERLICHTJES ZELFS!!![]()
[..]
Hallo jij![]()
Nou ja ik zit me meer af te vragen waaromquote:
Ik krijg nooit smsjesquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 12:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou ja ik zit me meer af te vragen waarom
Afleiding? Die had ik ookquote:Op maandag 14 december 2009 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had heerlijke afleiding tijdens het werk![]()
[..]
MET LICHTJES OOK NOG!!
KNIPPERLICHTJES ZELFS!!![]()
[..]
Hallo jij![]()
DAT KOMT DOOR HET GEWEI MET KNIPPERLICHTJES OP MN HOOFD!!quote:Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef justmattie het volgende:
MUTS WAT BEN JIJ VROLIJK
HERTS [ afbeelding ]
quote:
Omdat bijna kerstquote:Op maandag 14 december 2009 12:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou ja ik zit me meer af te vragen waarom
Lieverd, je weet dat ik een beetje van je hou, maar moet je zo schreeuwen?quote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT KOMT DOOR HET GEWEI MET KNIPPERLICHTJES OP MN HOOFD!!
EEN GEWEI!!
MET LICHTJES!!
Had jij ook afleiding?quote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Afleiding? Die had ik ook
Meid wat schattig
quote:
Nee had geluid stil gezet want moet wel onopvallend smsen tijdens het werkquote:
Alleen met kerst?quote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat bijna kerst![]()
En met kerst doe ik altijd een beetje gek.
Ik zet hem wel weer af hoor
sorry ik zal niet meer enthousiast doen over mijn geweiquote:Op maandag 14 december 2009 12:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Lieverd, je weet dat ik een beetje van je hou, maar moet je zo schreeuwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Weet je hoe tering irritant die isquote:
Dan is het erger maar het is al bijna kerst en bijna kerst isquote:Op maandag 14 december 2009 12:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Alleen met kerst?Ja het is nog helemaal geen kerst
Ja er zat iemand onder de tafel tijdens de vergaderingquote:Op maandag 14 december 2009 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij ook afleiding?![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Nee had geluid stil gezet want moet wel onopvallend smsen tijdens het werk
Die is leuk.quote:Op maandag 14 december 2009 12:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weet je hoe tering irritant die is
Heb je diegene wel een schop gegeven?quote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja er zat iemand onder de tafel tijdens de vergadering
quote:Op maandag 14 december 2009 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry ik zal niet meer enthousiast doen over mijn gewei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag wel, ik schrok alleen een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~![]()
Deze keer wel?quote:Op maandag 14 december 2009 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij ook afleiding?![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Nee had geluid stil gezet want moet wel onopvallend smsen tijdens het werk![]()
Hoezo er klopt iets nietquote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is leuk.
En bart, marijke, huppelman en ik hebben hem als ringtone.
Erwin en marijke ook maar dat weet ik niet zeker![]()
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry ik zal niet meer enthousiast doen over mijn gewei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen maar een kusje, normaal geef je toch wel meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja morgen komen ze mijn boom opzetten. Misschien krijg ik het gevoel dan ook.quote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het erger maar het is al bijna kerst en bijna kerst is![]()
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Nee!quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je diegene wel een schop gegeven?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Ik lees ook meer dan alleen een kusje hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar een kusje, normaal geef je toch wel meer?
quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef ajf het volgende:
[..]
mag wel, ik schrok alleen een beetjeIK HEB EEN GEWEI MET LICHTJES!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij hebt geen idee waar ik dat kusje geefquote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar een kusje, normaal geef je toch wel meer?
dan dan dan MOET JE OOK EEN GEWEI OPZETTEN!!quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja morgen komen ze mijn boom opzetten. Misschien krijg ik het gevoel dan ook.waarom niet?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
multiquoten FTW
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
I wish, maar mijn telefoon kan dat niet...quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is leuk.
En bart, marijke, huppelman en ik hebben hem als ringtone.
Erwin en marijke ook maar dat weet ik niet zeker
![]()
![]()
wat lees jij dan allemaalquote:Op maandag 14 december 2009 12:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik lees ook meer dan alleen een kusje hoorIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is het dan een kus of een soort van tongzoen?quote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij hebt geen idee waar ik dat kusje geef![]()
![]()
![]()
Maar maar maar dat is zwaar KUTquote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
I wish, maar mijn telefoon kan dat niet...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
meer een soort van likjequote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het dan een kus of een soort van tongzoen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
oe lapohunten![]()
ik eis een gewei in de TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
jaquote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar dat is zwaar KUT
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: