Dat kan ook, en als je dat nog te lang is gewoon X.quote:
Lijkt me wel een strak planquote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef justmattie het volgende:
Schoonmoeders is vandaag jarig, ik denk dat ik maar een bosje bloemen haal
Van die cadeaus als een vaas, cd/dvd (bon), douglasbon wordt ook zo afgezaagdquote:
Douglas.quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Van die cadeaus als een vaas, cd/dvd (bon), douglasbon wordt ook zo afgezaagd
Ohja plus het feit dat ze altijd van die parfumshit via internet besteld bij Cartier, dus aan die bon heeft ze ook niksquote:
SoLquote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
justmattiedacht dat jij niet meer op fok zat! marijke, ik was al slapen, las je post vanochtend pas. maar t gaat lekker hier hoor, zeker als pezu niet om 4uur 's nachts smst
En sowieso, Douglas isquote:Op maandag 14 december 2009 11:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ohja plus het feit dat ze altijd van die parfumshit via internet besteld bij Cartier, dus aan die bon heeft ze ook niks
quote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
justmattiedacht dat jij niet meer op fok zat! marijke, ik was al slapen, las je post vanochtend pas. maar t gaat lekker hier hoor, zeker als pezu niet om 4uur 's nachts smst
hey lieverdquote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
En grmbl... ik wilde posten in het GM topic is ie al dicht
Morgen kersje!quote:
Kut hèquote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
En grmbl... ik wilde posten in het GM topic is ie al dicht
gaat prima hier, met milou ook! jij nog steeds hetzelfde vriendinnetje?quote:Op maandag 14 december 2009 12:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
SoLjawel hier tegenwoordig wat
![]()
Hoe gaat het met jou dan
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 12:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Kut hè
Vergadering is afgelopen. Ik ga weer naar huis.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaat prima hier, met milou ook! jij nog steeds hetzelfde vriendinnetje?
Dank je wel schatquote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Welthuis!Ik ga maar eens lekker ontbijten enzo
Ik heb al kerstvakantie van mn stagebedrijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |