Ja, lekker naïef.quote:Het bleef een tijd bij gewoon kijken en dat vind ik niet zo erg, ik zie dat ook wel weer als een compliment. Maar, dan moet het daar verdomme wel bij blijven.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef ynuhh het volgende:
dan maar ergens in het midden van rij inschuiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat had niet op een andere manier vermeld kunnen wordenquote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je bent ontsnapt aan een groepsverkrachting.
quote:
Christus. Flirten is geen wetenschap of zoquote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Lkw het volgende:
Tja, ze zijn op jacht he. Waarschijnlijk had je je mooi uitgedost en daar komen ze op af als vliegen op de stroop. Het is een wisselwerking. Bij jou werkte zijn tactiek niet, bij een ander wel. Zo vindt selectie plaats en uiteindelijk voortplanting en op langere termijn evolutie.
Misschien was je zo dronken dat je de situatie niet goed kon beoordelen en overdreven heb gereageerd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben kapot, veelste veel gedronken en moe.
Ik doe het wel even voor jequote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben kapot, veelste veel gedronken en moe.
Natuurlijk wel. Alleen moet je je dat niet realiseren tijdens het flirten zelf, anders is de lol eraf. Maar je bent niet veel anders dan een willoze prooi van feromonen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Christus. Flirten is geen wetenschap of zo.
En waag het niet om godverdomme weer je tanden er langs te schrapen!quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe het wel even voor je!
ja precies, je gaat toch niet naar een dans disco als je zo preuts bent.??quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef damsco het volgende:
Haha ik doe dat zo vaak, tegen onbekende meisjes schuren. En dan die sletjes die het prima vinden whehehhee. Jij bent dus zo'n preuts type die dat weer niet wil. Blijf dan thuis
Ja, een paar keer gekeken. Het was zeker geen staren.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef S.Seagal het volgende:
Hij dacht dat hij een kans maakte. Keek je ook terug?
Ik was wel wat meer kwijt, maar ik kwam er vanochtend achter dat het biljet doormidden gescheurd was.quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef n0ir het volgende:
Maar 20 euro uitgegeven??
Kon ik maar voor 20 euro dronken worden, sla toch gemiddeld een euro of 70 stuk op zo'n avond..
Je hebt wel echt geile knieën.quote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef ynuhh het volgende:
Gister maar weer eens richting het noorden van het land gegaan, om daar een mooi feestje bij te wonen. Eerst bij een vriendin in haar appartement wat indrinken, om vervolgens naar de club te gaan.
Eenmaal bij de club viel ons meteen de rij voor de ingang op, dan maar ergens in het midden van rij inschuiven. Uit eindelijk duurde het dus niet al te lang. Meteen maar een heleboel muntjes gehaald, er moet natuurlijk wel gedronken op zo’n avond.
Mijn oog viel als snel op een groep jongens, deze jongens zaten constant naar onze groep te kijken. Op zich ook niet raar wanneer je zulke ferme dansmoves vertoond.Het bleef een tijd bij gewoon kijken en dat vind ik niet zo erg, ik zie dat ook wel weer als een compliment. Maar, dan moet het daar verdomme wel bij blijven. Na een tijd dacht 1 van die jongens dat ik het wel op prijs zou stellen als hij tegen mij aan zou schuren. Niet dus! Wat vind ik dat toch irritant, dat soort gladde types die zomaar tegen je aan beginnen te schuren. Daar ben ik niet van gediend.
Snel maar een ander een plekje opgezocht maar die jongen bleef mij dus volgen, terwijl ik hem volgens mij al een paar heb laten merken dat ik er geen behoefte aan had. Anyway na het nog een keer gezegd te hebben hield hij eindelijk op.
Verder was het een zeer puik feest, goede dj, goede sfeer op die ene groep na en lekker gedanst.
Klacht1: Kanslozen die je blijven volgen, terwijl je daar zelf geen behoefte aan hebt.
Klacht2: 20 euro biljet door midden :S.
Gewoon fixen met een plakbandje.quote:Op zondag 13 december 2009 21:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, een paar keer gekeken. Het was zeker geen staren.
[..]
Ik was wel wat meer kwijt, maar ik kwam er vanochtend achter dat het biljet doormidden gescheurd was.
quote:De meeste fokkers kennen mij als een rustige dame. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ait. Ik dacht als je echt terug keek. Dan zou je het hem ook niet kwalijk kunnen nemen. Hoewel ik eerst een gesprek aan zou gaan ipv gelijk te schuren.quote:Op zondag 13 december 2009 21:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, een paar keer gekeken. Het was zeker geen staren.
Klacht: TS die populair probeert te zijn, het was slechts 1 persoon die haar achtervolgde.quote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef ynuhh het volgende:
Klacht1: Kanslozen die je blijven volgen, terwijl je daar zelf geen behoefte aan hebt.
Lees the game eens :pquote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Christus. Flirten is geen wetenschap of zo.
Peter R. de Vries, daar wacht ik opquote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
schrijf er een dan, waarom wacht je nog?
Je verzint er weer een hoop bij. Wij werden constant aangekeken en natuurlijk kijk je dan af en toe of er nog gekeken wordt. Maar het was zeker niet overmatig. Ik heb niet lopen flirten met die jongen ofzo, wij waren gewoon aan het dansen dat moet kunnen toch? Waarom zou ik überhaupt iets met zo'n jongen willen, wanneer ik een hele leuke vriend heb?quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Fastmatti het volgende:
Hypocriet kutwijf ben je. Je bent precies zoals ik in dat andere topic al beschreef. Eerst een beetje aandacht aan een jongen geven. Als die dan de andere kant op kijkt dan lach je hem uit, als die dan wel reageert dan wordt je bijna verkracht.
Dames die uitgaan terwijl ze een vriend hebben zijn per definitie een slet of hoerquote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je verzint er weer een hoop bij. Wij werden constant aangekeken en natuurlijk kijk je dan af en toe of er nog gekeken wordt. Maar het was zeker niet overmatig. Ik heb niet lopen flirten met die jongen ofzo, wij waren gewoon aan het dansen dat moet kunnen toch? Waarom zou ik überhaupt iets met zo'n jongen willen, wanneer ik een hele leuke vriend heb?
Je relatie liep stroef en je had behoefte aan een oppepper?quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je verzint er weer een hoop bij. Wij werden constant aangekeken en natuurlijk kijk je dan af en toe of er nog gekeken wordt. Maar het was zeker niet overmatig. Ik heb niet lopen flirten met die jongen ofzo, wij waren gewoon aan het dansen dat moet kunnen toch? Waarom zou ik überhaupt iets met zo'n jongen willen, wanneer ik een hele leuke vriend heb?
quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Dames die uitgaan terwijl ze een vriend hebben zijn per definitie een slet of hoer
Ja want iedereen is natuurlijk net zoals jijquote:Op zondag 13 december 2009 22:00 schreef Aethereal het volgende:
[..]Jij bent er vast zo één die op vrijdag- en zaterdagavond het liefst in zijn eentje achter computer zit.
Haha, oh wow.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Fastmatti het volgende:
Hypocriet kutwijf ben je. Je bent precies zoals ik in dat andere topic al beschreef. Eerst een beetje aandacht aan een jongen geven. Als die dan de andere kant op kijkt dan lach je hem uit, als die dan wel reageert dan wordt je bijna verkracht.
Dit is echt een van de domste post die ik ooit heb gelezen. Als je een relatie hebt moet je dus niet uitgaan. Ben jij kanker achterlijk? Ik facepalm hier.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Dames die uitgaan terwijl ze een vriend hebben zijn per definitie een slet of hoer
Niks mis met kenkerhard schuren jongequote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef Nosh het volgende:
En oprecht, schuren. Kánker. Ga dan gelijk haar been humpen, als je toch voor de loopse labrador-puppy benadering gaat..
Whehehequote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit is echt een van de domste post die ik ooit heb gelezen. Als je een relatie hebt moet je dus niet uitgaan. Ben jij kanker achterlijk? Ik facepalm hier.
of je brengt je vriend mee, dan heb je ook niks over te klagen als iemand je lastig valt, want dan komt je vriend jou te hulp...quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit is echt een van de domste post die ik ooit heb gelezen. Als je een relatie hebt moet je dus niet uitgaan. Ben jij kanker achterlijk? Ik facepalm hier.
Dat zou je wel willen hè, net zoals ik zijn. Eindelijk die buitenlucht opsnuiven.quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Ja want iedereen is natuurlijk net zoals jijsukkel
Zondagavond in KLB kun je praktisch aan één stuk door met één hand in je gezicht doorkomen. Één grote brok hormonale frustraties, desillusies, teleurstellingen en wanhoop wat dan door je scherm heen komt zetten, en op dit soort momenten samenhoopt om net te doen alsof dat verknipte wereldbeeld ook maar íets opgeleverd heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Stel jij hebt een vriendin. En je gaat uit met je vrienden dan wil je toch ook niet dat zij er altijd bij hangt.quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
of je brengt je vriend mee, dan heb je ook niks over te klagen als iemand je lastig valt, want dan komt je vriend jou te hulp...
Wel als je een a-ritmische cracker met een gelkuif bent, die amper z'n naam uit z'n bek krijgt, laat staan een volzin, en in plaats daarvan maar een beetje uit de maat loopt te droogneuken met een chick die 'd'r om vroeg'.quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Niks mis met kenkerhard schuren jonge![]()
![]()
![]()
Ja ik heb echt loopgraven op mijn voorhoofd staan door dat soort posts.quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zondagavond in KLB kun je praktisch aan één stuk door met één hand in je gezicht doorkomen. Één grote brok hormonale frustraties, desillusies, teleurstellingen en wanhoop wat dan door je scherm heen komt zetten, en op dit soort momenten samenhoopt om net te doen alsof dat verknipte wereldbeeld ook maar íets opgeleverd heeft.
Hij heeft blijkbaar wel indruk gemaakt, je hebt nu zelfs een heel topic over 'm opgestart.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef ynuhh het volgende:
Waarom zou ik überhaupt iets met zo'n jongen willen, wanneer ik een hele leuke vriend heb?
Wat lul jij nou weer? Wat heeft dat met schuren te makenquote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel als je een a-ritmische cracker met een gelkuif bent, die amper z'n naam uit z'n bek krijgt, laat staan een volzin, en in plaats daarvan maar een beetje uit de maat loopt te droogneuken met een chick die 'd'r om vroeg'.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Wat heeft dat met schuren te maken
quote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Mag deze in m'n sig, zo goed verwoord!quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zondagavond in KLB kun je praktisch aan één stuk door met één hand in je gezicht doorkomen. Één grote brok hormonale frustraties, desillusies, teleurstellingen en wanhoop wat dan door je scherm heen komt zetten, en op dit soort momenten samenhoopt om net te doen alsof dat verknipte wereldbeeld ook maar íets opgeleverd heeft.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jank niet zo man, KANKER...quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat een enorm smakeloze pic, haal eens weg zeg!
Ah gossie, en heb je nu je bedje bewaterd omdat je jezelf zo stoer vindt? Zielige proleet.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah gossie, en heb je nu je bedje bewaterd omdat je jezelf zo stoer vindt? Zielige proleet.
Nee.quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah gossie, en heb je nu je bedje bewaterd omdat je jezelf zo stoer vindt? Zielige proleet.
Bedoel je niet "niet als je een a-ritmische cracker met een gelkuif bent, die amper z'n naam uit z'n bek krijgt, laat staan een volzin, en in plaats daarvan maar een beetje uit de maat loopt te droogneuken met een chick die 'd'r om vroeg' " ?quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel als je een a-ritmische cracker met een gelkuif bent, die amper z'n naam uit z'n bek krijgt, laat staan een volzin, en in plaats daarvan maar een beetje uit de maat loopt te droogneuken met een chick die 'd'r om vroeg'.
Het is maar een woordquote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee.
"OOOOHH, kijk mam! Er staat "Kanker".."
"Godverdoeme Lkw, wees eens niet zo een pussy, het is maar een woord, kutjong."
pauper
Gefeliciteerd, je bent nogsteeds maagd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Fastmatti het volgende:
Met elk woord kun je waarschijnlijk wel minimaal één persoon kwetsen, is dat reden om niet te gaan praten? nee, want dan kun je mensen weer in gebarentaal kwetsen. Dus niet zo huilie doen omdat iemand het woord kanker als "versterkingswoord" gebruiktquote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het is maar een woordAlles wat we hier doen zijn 'maar woorden', dus dat is geen argument.
Ik doe overigens niet pussy of wat dan ook, ik erger me gewoon kapot aan de ongevoeligheid van mensen die te pas en te onpas het woord kanker gebruiken. Ze hebben geen stijl, weten dat ze anderen kunnen kwetsen en toch gebruiken ze het. Ik vind het domweg onfatsoenlijk, asociaal proletengedrag. Over paupers gesproken..
Oké, dat mag je vinden. Mag ik dan ook vinden dat mensen die directe aanstoot nemen aan het woord "kanker" huilies zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het is maar een woordAlles wat we hier doen zijn 'maar woorden', dus dat is geen argument.
Ik doe overigens niet pussy of wat dan ook, ik erger me gewoon kapot aan de ongevoeligheid van mensen die te pas en te onpas het woord kanker gebruiken. Ze hebben geen stijl, weten dat ze anderen kunnen kwetsen en toch gebruiken ze het. Ik vind het domweg onfatsoenlijk, asociaal proletengedrag. Over paupers gesproken..
Je kan ervan zeker zijn dat als ik in de trein zit en een groepje zwarte mensen even langs loopt, en ikquote:Op zondag 13 december 2009 23:56 schreef Droomert het volgende:
Waarom zeuren mensen altijd dat er ANDERE mensen KUNNEN zijn die aanstoot aan iets kunnen hebben.
Die mensen kunnen dat zelf ook wel aangeven.
Ik kroon je tot dikzak van de maandquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is je reactie? Ik kroon mezelf tot morele winnaar.
reageren pas wanneer je weet dat ie offline is gegaan? stooeerrrquote:Op maandag 14 december 2009 01:39 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Ik kroon je tot dikzak van de maand
Vriend niets mis met schuren.quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef Nosh het volgende:
En oprecht, schuren. Kánker. Ga dan gelijk haar been humpen, als je toch voor de loopse labrador-puppy benadering gaat..
Tja, blanken.quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel als je een a-ritmische cracker bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |