quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Salatrel het volgende:
ik heb honger trek
kebabje ofzo maar geen bezorgtent in de buurt (niet via thuisbezorgd in ieder geval
Bij mij de eeuwige "altijd naar links kijken en dan naar rechts en dan weer naar links en als je twijfelt NIET oversteken"quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het ís mij trouwens met de paplepel ingegoten
Boe!quote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef 9611Niels het volgende:
Stream werkt niet op de laptop dus ik kan niet meer cappen.
godverdomme heb ik eindelijk iets gevonden is die tent dicht op zondag.... kut dorp woon in toch ookquote:
Jij hebt tenminste kekke internet en kekke tvquote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
godverdomme heb ik eindelijk iets gevonden is die tent dicht op zondag.... kut dorp woon in toch ook
dan maar de frituur aanzwengelen
dat dan weer wel.quote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste kekke internet en kekke tv
quote:
Medunkt het wel. Wij hebben 3 kastjes thuisquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n kek kastje voor 90 euro?
Ik heb bij mij gemeente geist dat ze glasvezel aanleggen...quote:
Wat download je?quote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Salatrel het volgende:
als rapidshare zo kut blijft is de torrent sneller klaar en die gaat momenteel maar met 16kb/s
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Salatrel het volgende:
wat voor pauper gemeente woon je dan alsj e niet eens fatsoenlijk internet kan krijgen
Renswoudequote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Renswoude![]()
De telefoonverbinding is nog van de eerste legging(dus toen er voor het eerst telefoon was)
en ADSL is nog steeds ADSL1
quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet terugplaatsen @admin
Proost!quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ] ZUIPLAP ALERT!!! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef psv-gomes het volgende:
Ben benieuwd of er iets nuttigs komt over joran
quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef psv-gomes het volgende:
Ben benieuwd of er iets nuttigs komt over joran
Nee, ten weinig reclamequote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Vanavond wordt de moord opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |