Weet niet zeker of ik ga kijken, en ik ben niet die gast van kabouter Wesley (?)quote:Op zondag 13 december 2009 20:56 schreef Fosfolipide het volgende:
9611 niels, wil jij peter r straks cappen, dan kan ik videocappen en op youtube zetten, ben jij trouwens die gast van kabouter wesley
En die worden dus niet gepakt.. extra lullig voor die jongenquote:
kijk gewoon man, het is joran jwz altijd vage shit danquote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ik ga kijken, en ik ben niet die gast van kabouter Wesley (?)![]()
Hehe da's waar.quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
kijk gewoon man, het is joran jwz altijd vage shit dan
quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Reportage: De Amityville-moordenaar
Zijn er mensen die deze hebben gezien?
quote:Reportage: De Amityville-moordenaar SBS 6
Serie reportages
Op 13 november 1974, om drie uur 's nachts, wordt het dorpje Amityville opgeschrikt door acht geweerschoten. Vader en moeder DeFeo worden samen met hun twee dochters en twee zoontjes op weerzinwekkende wijze vermoord. De enige overlevende is de oudste zoon Ronald Defeo jr. Hij wordt gearresteerd en bekent zijn familie te hebben omgebracht, terwijl ze lagen te slapen. Hij beweert dat een kwaadaardige geest hem tot zijn daad heeft aangezet. Ronald Defeo jr. vertelt vanuit zijn cel wat er volgens hem op die noodlottige 13e november 1974 is gebeurd.
Is het ookquote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou zo een don & ad scene kunnen zijn..
Klinkt wel interessant genoeg om vanuit mijn bedje nog ff te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |