Godverdomme. Dit is nou al de tweede keer op rij dat op ned 3 schaatsen te zien is. Inplaats van Try before you die. Puber ruil. Spuiten en slikken etc. Waarom waarom ? Ik kan er slecht tegen als mijn zondag anders gebeurd dan normaal ! |
En dan nog schaatsen. Saaie kut sport. Wie schaatst het snelste rondje van allemaal. En daarvoor ook al die andere ritten te moeten zien.
Verschrikkelijk .
Ik wil BNN met Try before you die geen schaats gedoe.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Spring met je wagen van een brug af. Try before you die, in het ziekenhuis lekker een maandje revalideren met spuiten en slikken. Heb jij je televisie-avondje toch ook weer gehad
U heeft de issues, ik heb de tissues. Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Fucking terechte klacht man Wie de fuck zit er nou te wachten op dat tyfusschaatsen?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende: Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_