Als jij sarcastisch bent over het krijgen van schouderklopjes lijkt mij dat je doelt op KLB, immers, daar ben je niet zo populair. Je mag er graag mee schermen dat veel users buiten KLB je wel waarderen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Veel, dat bewijzen diverse akties van veel users iedere dag weer.
Er lopen meerdere doelen op dit forum. En dat is niet "alleen maar internet", dat verandert levens van dieren en mensen.
Ik ben zelf niet zo van het geven aan goede doelen via een forum, ik vind zelf Kiva leuker omdat ik meer vertrouwen heb in belngeloos investeren, maar er zijn tig anderen die wel via FOK! aan goede doelen geven.
Kom jij dan echt nooit buiten klb?
Overcompensatie, omdat ik er niet van hou om onterecht gehaat te worden door wie dan ook, menseigen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Als jij sarcastisch bent over het krijgen van schouderklopjes lijkt mij dat je doelt op KLB, immers, daar ben je niet zo populair. Je mag er graag mee schermen dat veel users buiten KLB je wel waarderen.
Dus ik snap niet zo goed wat je gedrag in KLB te maken heeft met goede doelen, nee.
En wat geef je ze dan, geld? Oooeps het hele topic begint opnieuw. Verder illustreer je in bovenstaande post precies waar Biels het al over had; meteen de gelegenheid aangrijpen om een (compleet ongeinteresseerd) publiek te laten zien wat een weldoener je bent.quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Veel, dat bewijzen diverse akties van veel users iedere dag weer.
Er lopen meerdere doelen op dit forum. En dat is niet "alleen maar internet", dat verandert levens van dieren en mensen.
Ik ben zelf niet zo van het geven aan goede doelen via een forum, ik vind zelf Kiva leuker omdat ik meer vertrouwen heb in belangeloos investeren, maar er zijn tig anderen die wel via FOK! aan goede doelen geven.
Kom jij dan echt nooit buiten klb?
De meeste mensen zijn niet op internetfora op zoek naar erkenning, nee.quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Overcompensatie, omdat ik er niet van hou om onterecht gehaat te worden door wie dan ook, menseigen.
Alsof niet iedereen erkenning zoekt ergens...de 1 meer dan de ander.
Maar we raken off-topic en ik denk dat alles wat te zeggen valt wel gezegd is inmiddels in dit topic, dus ik kies ervoor om het nu, na wel inhoudelijk te zijn, al dan niet naar tevredenheid, dit topic nu met rust te laten..
En ik vind persoonlijk dat ik inhoudelijk genoeg geweest ben, om nu niet als wegloper gekaraktiseerd te worden, maar als het wel gebeurt, zie het dan niet als zwakheid en gebrek aan argumenten, het is mooi geweest, ik heb niets meer toe te voegen, of wel, maar ik reageer hier niet meer.
Zie het niet als haat, nee, want waar zou ik op moeten reageren als jij niet van zulk soort topics maakte?quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Overcompensatie, omdat ik er niet van hou om onterecht gehaat te worden door wie dan ook, menseigen.
Alsof niet iedereen erkenning zoekt ergens...de 1 meer dan de ander.
Maar we raken off-topic en ik denk dat alles wat te zeggen valt wel gezegd is inmiddels in dit topic, dus ik kies ervoor om het nu, na wel inhoudelijk te zijn, al dan niet naar tevredenheid, dit topic nu met rust te laten..
En ik vind persoonlijk dat ik inhoudelijk genoeg geweest ben, om nu niet als wegloper gekaraktiseerd te worden, maar als het wel gebeurt, zie het dan niet als zwakheid en gebrek aan argumenten, het is mooi geweest, ik heb niets meer toe te voegen, of wel, maar ik reageer hier niet meer.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef Pinterman het volgende:
[..]
En wat geef je ze dan, geld? Oooeps het hele topic begint opnieuw.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef Lamon. het volgende:
het is mooi geweest, ik heb niets meer toe te voegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |